Ystäväni mieskaveri kommentoi vaatetustani. Oliko oikein?
Ystävälläni on pitkäaikainen mieskaveri jonka olen tavannut nyt kolme kertaa kun molemmat on satuttu yhtäaikaa kyläilemään. Mieskaveri on ystävä niin ystävälleni kuin tämän miehelle mutta tänään mies kommentoi vaatetustani tähän tyyliin: -Sinun vaatetus on makuuni hieman liian paljastavaa ja sanoi että minihameeni häiritsee toivoen että pukeutuisin peittävämmin. Olin ällin tällin kun kuulin kommentin kahden kesken ((ystävä miehineen oli keittiössä laittamassa kahvia)) En sanonut miehelle mitään ja ihmettelen miksi sanoi noin kun minihame ei ole mikään vesirajahame enkä paljastellut yhtikäs mitään. Minihameen kanssa minulla oli lipokkaat ja yläosana normi hihallinen teepaita. En ole rintava enkä lihava mutta miksi mies kommentoi tuohon tyyliin? Analyysia? Mies on aina ollut mukava ja tälleen enkä ole havainnut mitään ihastumista, mutta voisiko sittenkin olla ihastunut?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerä mies.
Typerä? Itse olen kommentoinut oman vaimon pukeutumista vähän samaan tyyliin ennen kuin aloimme olemaan yhdessä. Omalla kohdallani esitin kommentin kahdestaan, koska halusin suojella naista. Tiedä sitten mikä aloittajan kohtaamalla miehellä oli taustalla. -Toinen mies
Keneltä halusit suojella häntä?
Ettei satuttaisi esim kaatumalla itseään ja myös ettei kukaan toinen mies kommentoisi asiattomasti. -Toinen mies
Kaatuileeko hän tavallista useammin tai jotenkin erikoisen voimakkaasti? Onko hän sillä tavalla heikkoälyinen, että ei osaa pukeutua oman mielensä mukaan, vaan odottaa miehiltä mielipiteitä?
Miten paljon piti vaatetta lisätä, jottei esimerkiksi naama raapiutuisi kaatuessa? Riittikö kangas kasvojen eteen, vai pitikö ottaa myös se metallinen osa suuta ja nenää peittävää kangasta peittämään?
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2875 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tässä nyt kommentoi ja kuka oli keittiössä ja kenen kanssa?
Joo menin minäkin ihan sekaisin juonenkäänteissä 🙄
Kommentoija oli ystäväpariskunnan miespuoleinen ystävä, joka kommentoi vaatetustani sopimattomaksi ja keittiössä oli ystäväpariskunta. Minä ja mies satuimme kylään samaan aikaan.
Ystäväpariskunta oli keittiössään, sinä ja miehesi ja kolmas mies olitte olohuoneessa? Miksei miehesi sanonut mitään?
Ei kuulu miehelle, juntti kaveri.
Onko mies sinkku? Siihen on syynsä.
Tässäkään tapauksessa ihmisen motiiveja toiminnalleen ei kannata kysyä häneltä itseltään, vaan internetin anonyymeiltä trolleilta. Hyvin toimittu!
Mies asettui yläpuolellesi ja käyttäytyi alistavasti ja kontrolloivasti. Sellaiset miehet ovat väkivaltaisia parisuhteessa, joten kannattaa våltellä häntä.
Mielestäni hän tarkoitti että hän kunnioittaa sinua ystävänsä vaimona ja ei halua että sinulla on hutsu-lookki. Alentavaa myös miehellesi.
Epäkohteliasta kommentoida toisen pukeutumista paheksuen. Moukka. Varmaan perssu Pohpjanmaalta.
Feidaa tyyppi kaveripiiristäsi, ei arvosta sinua, kertoo sinulle että pukeutumistyylisi häiritsee häntä.
Loukkaako hänen kunniaansa kun pukeudut paljastavasti (hänen mielestään) ja teit sen vain vietelläksesi hänet (hänen mielestään, olit pukeutunut häntä varten) Ihastunut ei ainakaan ole, pitää sua ehkä helppona nakkina ja kuten jo joku ilmaisi, voi kokea kutsuksi sexiin jos tyylisi ei muuttuisi. Outo tyyppi, älä vastaa-osastoon.
Tietämätön mies...eihän se voinut tietää, että käyt ilta-ja yötyössä Vaasankadulla.
Joko kontrolloi tai on tullut luettua joku pelimiesopas ja luulee että negaaminen saa pöksysi märiksi. Kummassakin tapauksessa välttele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä sä kuvittelet tosta, että se saattais olla ihastunut suhun 🤦
Miksi mies sitten kommentoi moista? Minulla ei ole miestä enkä tilanteessa tajunnut kysyä mieheltä itseltään ja ko.mies on ystävällinen käytökseltään joten kommentointi yllätti.
Miehet on aika suoraviivaisia. Se kommentoi, koska koki sun pukeutumisen häiritsevänä. Älä lue sinne rivien väliin mitään, koska sieltä ei mitään löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tässä nyt kommentoi ja kuka oli keittiössä ja kenen kanssa?
Kommentoija oli ystäväpariskunnan miespuoleinen ystävä, joka kommentoi vaatetustani sopimattomaksi ja keittiössä oli ystäväpariskunta. Minä ja mies satuimme kylään samaan aikaan.
Ei ole normaalia. Olisit ohjannut hänet tutkimuksiin.
Täysin sopimatonta kommentointia.
Jotkut miehet kuvittelevat että heidän mielipiteensä naisen ulkonäöstä tai pukeutumisesta on tuotava naisen tietoon jotta hän osaisi paremmin miellyttää juuri kyseistä miestä. Minuakin on tuntemattomat ja puolitutut miehet kehottaneet hymyilemään, antaneet vinkkejä hiustyylistä, meikistä tai vaatteista ja kertoneet millainen tyyli miellyttäisi heitä enemmän. Eivät he ole minuun olleet ihastuneita vaan ihan vain moukkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä sä kuvittelet tosta, että se saattais olla ihastunut suhun 🤦
Miksi mies sitten kommentoi moista? Minulla ei ole miestä enkä tilanteessa tajunnut kysyä mieheltä itseltään ja ko.mies on ystävällinen käytökseltään joten kommentointi yllätti.
No koska on tahditon mies. Eikö sulle muka kukaan ennen ole kommentoinut sun tyyliä? Ainahan miehet tuppaavat olettamaan, että naiset haluavat kuulla heidän mielipiteensä, vaikka he olisivat enemmän tai vähemmän tuntemattomia miehiä, joiden mielipide ei todellakaan kiinnosta. Minulle ainakin nuorempana ihan kadulla tultiin jakamaan mielipiteitä. Onneksi nyt kun olen keski-ikäinen jättävät mielipiteensä itselleen.
Mutta nuoria naisia tykkäävät "opettaa" miellyttämään miehiä ja kuvittelevat juuri sen oman mielipiteensä olevan paras neuvo ja luulevat naisen arvostavatn näitä vinkkejä miesten miellyttämiseen. Yksi kehottaa pukeutumaan säädyllisemmin, joku toinen seksikkäämmin ja eivät vaan millään tajua, ettei naisia kiinnosta heidän pukeutumisvinkkinsä. Ainoastaan sen miehen, jonka kanssa on parisuhteessa, mielipide voisi tuollaisessa asiassa kiinnosta. Ei random miehien.
Kuules, ei ole kukaan mies koskaan kommentoinut pukeutumistani aiemmin. En ole parikymppinen vaan päälle kolmekymppinen ja samoin mieskin.
Yli 30 ja kuljet minihameessa? Mies teki oikein.
Kyllä, mutta hame oli polviin ulottuva eikä mikään vesirajamekko. Mitään en paljastellut.
Vierailija kirjoitti:
Täysin sopimatonta kommentointia.
ja pukeutumista. Apn kannattaa ensi kerralla pukea pitkä hame, housut tai mekko.
Vierailija kirjoitti:
Onko mies sinkku? Siihen on syynsä.
Mitkä syyt?? Molemmat sinkkuja - minä ja mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerä mies.
Typerä? Itse olen kommentoinut oman vaimon pukeutumista vähän samaan tyyliin ennen kuin aloimme olemaan yhdessä. Omalla kohdallani esitin kommentin kahdestaan, koska halusin suojella naista. Tiedä sitten mikä aloittajan kohtaamalla miehellä oli taustalla. -Toinen mies
Keneltä halusit suojella häntä?
Ettei satuttaisi esim kaatumalla itseään ja myös ettei kukaan toinen mies kommentoisi asiattomasti. -Toinen mies
Kaatuileeko hän tavallista useammin tai jotenkin erikoisen voimakkaasti? Onko hän sillä tavalla heikkoälyinen, että ei osaa pukeutua oman mielensä mukaan, vaan odottaa miehiltä mielipiteitä?
Miten paljon piti vaatetta lisätä, jottei esimerkiksi naama raapiutuisi kaatuessa? Riittikö kangas kasvojen eteen, vai pitikö ottaa myös se metallinen osa suuta ja nenää peittävää kangasta peittämään?
On erittäin kömpelö naiseksi. Ei meidän suhteessa kumpikaan ole toista miellyttävä kynnysmatto, mutta en tuolloin pitänyt siitä kun mielenkiinnonkohteeni pukeutui mielestäni väärin. -Toinen mies
Yli 30 ja kuljet minihameessa? Mies teki oikein.