Ystäväni mieskaveri kommentoi vaatetustani. Oliko oikein?
Ystävälläni on pitkäaikainen mieskaveri jonka olen tavannut nyt kolme kertaa kun molemmat on satuttu yhtäaikaa kyläilemään. Mieskaveri on ystävä niin ystävälleni kuin tämän miehelle mutta tänään mies kommentoi vaatetustani tähän tyyliin: -Sinun vaatetus on makuuni hieman liian paljastavaa ja sanoi että minihameeni häiritsee toivoen että pukeutuisin peittävämmin. Olin ällin tällin kun kuulin kommentin kahden kesken ((ystävä miehineen oli keittiössä laittamassa kahvia)) En sanonut miehelle mitään ja ihmettelen miksi sanoi noin kun minihame ei ole mikään vesirajahame enkä paljastellut yhtikäs mitään. Minihameen kanssa minulla oli lipokkaat ja yläosana normi hihallinen teepaita. En ole rintava enkä lihava mutta miksi mies kommentoi tuohon tyyliin? Analyysia? Mies on aina ollut mukava ja tälleen enkä ole havainnut mitään ihastumista, mutta voisiko sittenkin olla ihastunut?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni hän tarkoitti että hän kunnioittaa sinua ystävänsä vaimona ja ei halua että sinulla on hutsu-lookki. Alentavaa myös miehellesi.
Vaimona? En minä ole naimisissa vaan sinkku samoin mies. Keittiössä ollut ystäväpariskunta tässä on naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole ihastunut. Pitää vain sun pukeutumistyyliä mauttomana. Pitäköön. Et kai sinä häntä varten pukeudu.
Jos pukeutuu vain itseään varten ei silloin tule tänne itkemään eikä mihinkään muualle jos joku kommentoi pukeutumista.
Vierailija kirjoitti:
Epäkohteliasta kommentoida toisen pukeutumista paheksuen. Moukka. Varmaan perssu Pohpjanmaalta.
Ei ole eikä asu Pohjanmaalla.
Vierailija kirjoitti:
Feidaa tyyppi kaveripiiristäsi, ei arvosta sinua, kertoo sinulle että pukeutumistyylisi häiritsee häntä.
Loukkaako hänen kunniaansa kun pukeudut paljastavasti (hänen mielestään) ja teit sen vain vietelläksesi hänet (hänen mielestään, olit pukeutunut häntä varten) Ihastunut ei ainakaan ole, pitää sua ehkä helppona nakkina ja kuten jo joku ilmaisi, voi kokea kutsuksi sexiin jos tyylisi ei muuttuisi. Outo tyyppi, älä vastaa-osastoon.
Mies ei ole minun ystävä ja tapasimme toisemme vasta kolmatta kertaa. Saamani ensivaikutelma miehestä on ollut ystävällinen ja jokseenkin ujo, mutta nyt kommentoi aivan yllättäen pukeutumistani emmekä muutenkaan ehtineet juttelemaan tilanteessa enempää. En ole vietellyt miestä eikä se ole tapaistani.
Vierailija kirjoitti:
Mies kuulostaa autistiselta?
Tyypillistä palstaa taas aivan sama mitä mies sanoo tai jättää sanomatta niin kaikki on aina miehen syytä. En yhtään ihmettele miksi maailmassa on nykyisin niin paljon sinkkuja kun miehiä syytetään aivan kaikesta.
Miehen käytös kuulostaa ulkomaalaiselta. Aika pinnallisen tahvo tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Miehen käytös kuulostaa ulkomaalaiselta. Aika pinnallisen tahvo tyyppi.
Pinnallinen mieskö? Millä tavalla pinnallinen? Luin kaikki kommentit aloitusta myöten enkä ole aloittaja mutta minusta mies vaikuttaa konservatiiviselta ja järkevältä.
No mun ulkomaalainen ystävämies kommentoi joskus, että hänen mielestään nainen on kauneimmillaan, kun pukeutuu peittävään, naiselliseen asuun. Silti tuntuu arvostavan ystävyyttämme, vaikka olenkin tämmöinen hampuusi.
Ei minulla ole miehen puhelinnumeroa, jotta voisin kysyä mitä kommentillaan tarkoitti.