Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaako teidän miehet seksiä joka päivä?

Vierailija
02.07.2023 |

Minun mies haluaa

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä haluaa, vaikka alkaa jo ikääkin olla.

Vierailija
2/25 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ei, sille riittää 1-2 kertaa vuodessa. Itse haluaisin vaikka useamman kerran joka päivä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ainakaan minun kanssani.

nimim. ei seksiä kahteen vuoteen

Vierailija
4/25 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua. Jos joskus saan houkuteltua hommiin, seisokki on heikko eikä mies edes yritä tyydyttää minua. Niinpä en itsekään enää seksiä mieheni kanssa kaipaa.

Vierailija
5/25 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tiesitkö että seksijutut kuuluvat seksipalstalle.

Vierailija
6/25 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo varma. Suostuis kyllä varmana. Niin helposti käynnistettävissä. Kerran/ vko tahdilla mennään.

Vierailija
7/25 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-4krt päivässä

Vierailija
8/25 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluu mutta en anna.

Vierailija
9/25 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on riittänyt pari kolme kertaa viikossa. Tuntuu itsestäkin paremmalta, kun on kertynyt vähän paineita ja kalukin käy kovemmilla kierroksilla ja orgasmit on parempia itselläkin.  Panetus on toki jatkuvaa, mutta maltti on valttia, jotta saa seksistä enemmän irti. 

Vierailija
10/25 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehelle riittäisi kolmesti viikossa.

Vierailija
11/25 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa, kun minäkin haluan. Ei ikinä kieltäydy.

Vierailija
12/25 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa 2-3 krt viikossa, minä 4-5 kertaa viikossa, joten meillä harrastellaan joka päivä ja viikonloppuisin parikin kertaa päivässä. Meillä on sopimus että toiselle "hommataan" orgasmi aina kun hän niin haluaa. Aina ei ole nainti, vasn suihinotto, dildotus tai vibrauskin käy.

Vierailija
13/25 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei halua

Vierailija
14/25 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua, viimeksi halusi seksiä juhannuksena -22.

Vierailija
15/25 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei oikeesti halua joka päivä.

Vierailija
16/25 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne halut loppuu, kun käsket siivoamaan ja mäkätät kaikista pienistäkin asioista. Mikäli huomaat merkkejä siitä, että ukkoa panettaa, niin paras tapa on suuttua jostain tyhjänpäiväisestä. Siinä ukko miettii, että mitä vittua on tullut tehtyä, vaikka koko homma on minun juoneni.

N54 Kuopio

Vierailija
17/25 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne halut loppuu, kun käsket siivoamaan ja mäkätät kaikista pienistäkin asioista. Mikäli huomaat merkkejä siitä, että ukkoa panettaa, niin paras tapa on suuttua jostain tyhjänpäiväisestä. Siinä ukko miettii, että mitä vittua on tullut tehtyä, vaikka koko homma on minun juoneni.

N54 Kuopio

Varma konsti saada mies pettämään. En ole koskaan pettänyt, mutta kynnys tuollaisen naisen kanssa olisi ollut niin matala, että helposti olin keksinyt järkevän syyn pettämiselle. 

18/25 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N54 Kuopio

Meidän rouvalla toi ollut käytössä 20 vuotta, toimii kuin juna vessa. Ei ole juurikaan himottanut jatkuvan vittuilun päälle kotona.

Vierailija
19/25 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

lillukka kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N54 Kuopio

Meidän rouvalla toi ollut käytössä 20 vuotta, toimii kuin juna vessa. Ei ole juurikaan himottanut jatkuvan vittuilun päälle kotona.

Ja silti olette edelleen yhdessä.

20/25 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lillukka kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N54 Kuopio

Ja silti olette edelleen yhdessä.

Kyllä; asumme samassa osoitteessa, yhdessäolosta ei voi puhua. Pitäisi vaan saada itsestään irti ja etsiä parempaa seuraa...