Väärää mieltä olevat pois konserteista! Kansanedustaja Juha Mäenpää heitettiin ulos Provinssi-festarilta mielipiteidensä takia. Mäenpää on tehnyt asiasta rikosilmoituksen.
Kommentit (2117)
En ole koskaan ollut kyseisillä festareilla, mutta harkitsen jo vakaasti lippujen ostoa seuraavaan!
Ps. En ole vaihtanut koskaan sukupuolta, olen hetero ja ym. jutuissa perinteinen ihminen, joka vain ei jaksa ymmärtää, miksi tästä maailmasta on tullut kaksinaismoralistinen - päättävässä asemassa oleva ihminen pullikoi lakeja vastaan!
Sellaista se on. Kun aukoo päätään ja jankkaa paskaa niin ei tule kutsutuksi juhliin.
Provinssi olisi voinut myös soittaa mäenpäälle ja kertoa että kutsu on peruutettu
Vierailija kirjoitti:
Miksi Mäenpää ja kaltaisensa vihankylväjät järjestä omaa Rotuoppi Rock festivaaliaan. Siellä voivat sananvapailla ihan rauhassa keskenään.
Nazzi-rock 😂😂 Puoluekokouksen yhteyteen 🤣🤣
Hyvä Provinssi! Ei tarvitse tuollaista porukkaa mielistellä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Mäenpää ja kaltaisensa vihankylväjät järjestä omaa Rotuoppi Rock festivaaliaan. Siellä voivat sananvapailla ihan rauhassa keskenään.
Varmaan joku uusnassemetallifestari heille löytyisikin jo.
Vierailija kirjoitti:
Provinssi olisi voinut myös soittaa mäenpäälle ja kertoa että kutsu on peruutettu
Se olisi ollut yhtä noloa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisi? Luuseri halusi vain järjestää kohun ja uhriutua. Kasvaisi nyt iso mies aikuiseksi!
Vierailija kirjoitti:
Täysin aiheesta. Mielipiteet eivät ole riittävä tekosyy syrjinnälle.
Hetkinen. Siis mitä Provinssirock julistikaan tasa-arvosta? Tätäkö se
Voi tätä sairastunutta maailmaa! Se on ilmeisesti sitä parempaa, viherkommareiden tasa-arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaan pojillapa ei ole pimppiä.
Jos joku ihminen määrittelee itsensä mieheksi, naiseksi, tai v*ttu vaikka pupujussiksi, asia on mulle ihan fine, koska se ihminen itse niin tuntee ja sen ihmisen tuntemukset omasta itsestään ei kuulu mulle, eikä varsinkaan vaikuta mun elämään millään lailla! Joten mikä teitä perskikkaroita, nasseja ja muita tässä häiritsee?!
Mikä teitä sekopäitä siinä häiritsee, ettei lähimainkaan kaikki halua altistaa pieniä lapsiaan teidän hullujen "pojilla on pimppi"-narratiiville? Noiden hullutusten aika on paljon myöhemmin, sitten kun on edes jonkinlainen mahdollisuus muodostaa oma näkemys tästä varsin kiistanalaisesta poliittisideologisesta ajatusrakennelmasta.
Joo. Annetaan lasten olla rauhassa ensi sijassa lapsia.
Eli jos päiväkotiryhmässä pojaksi väitetty Petteri sanoo olevansa tyttö, ja muut inttävät vastaan ja ryhmässä on jo melkein kiusaamista asian tiimoilta, niin aikuisten tehtävä on sanoa Petterille ja muille, että Petteri ei ole tyttö ja sillä selvä. Näinkö persujen kasvatusohjeiden mukaan homma hoidetaan? Lapsille kun ei ole sopivaa puhua sukupuoliasioista, etteivät hämmenny...
Ainoat hämmentyjät ovat kyllä aikuiset, ja yleensä vain ne sieltä äärioikealta.
Ja jos petteri ilmoittaa olevansa puskutraktori niin mitä ohje siinä kohtaa sanoo että pitää tehdä? Lapset saa kaikenlaista omituista välillä päähänsä ja kasvattajan tehtävä on kasvattaa eli ohjata nuo takaisin oikealle tielle silloin kun se on tarpeen tai antaa oppimisen tapahtua muuten eli ryhmän kautta. Petterinkin on hyvä oppia että joukossa kannattaa olla joukkoon sopiva.
Saat tämän kuulostamaan siltä, että kovispojat, jotka hakkasivat nuorempiaan/heikompiaan ja jollain lailla erottuvia kouluissa, tekivät tärkeää kasvatustyötä.
Erottumisessa suomalaisessa yhteiskunnassa ei pitäisi olla mitään pahaa. Päin vastoin. Se lisää meidän mahdollisuuksiamme pärjätä maailman kovassa kilpailussa. Ei eletä enää missään agraariyhteiskunnassa, jossa jokaisen on tehtävä oma osansa peltotöistä ja päästävä riiulle ja naimisiin oikean ikäisenä.
Miten suomen sananvapaus eroaa esimerkiksi venäjän sananvapaudesta?
Vääristä mielipiteistä saa molemmissa maissa lokaa niskaan sekä molemmissa maissa saat kenkää töistä jos olet väärää mieltä asiasta ja molemmissa maissa mediat eivät ole puolueettomia.
Mun mielestä suomessa on ihan samanlainen meno kun venäjällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin aiheesta. Mielipiteet eivät ole riittävä tekosyy syrjinnälle.
Hetkinen. Siis mitä Provinssirock julistikaan tasa-arvosta? Tätäkö se
Voi tätä sairastunutta maailmaa! Se on ilmeisesti sitä parempaa, viherkommareiden tasa-arvoa.
Eli pitäisi kutsua tasa-arvon nimissä bileisiin ihminen, jonka mielestä osa vieraista edustaa haitallista vieraslajia? Ei kai.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ollut kyseisillä festareilla, mutta harkitsen jo vakaasti lippujen ostoa seuraavaan!
Ps. En ole vaihtanut koskaan sukupuolta, olen hetero ja ym. jutuissa perinteinen ihminen, joka vain ei jaksa ymmärtää, miksi tästä maailmasta on tullut kaksinaismoralistinen - päättävässä asemassa oleva ihminen pullikoi lakeja vastaan!
Valtion rahaa menee sitten tuohonkin kun vasuri lähtee järjestönsä luottokortilla tilaamaan koko porukalle lippuja wokefestareille.
Sille yhdelle toimittajaa leikkivälle naisellehan kävi helsingissä niin, hän oli saanut kulkukortin johonkin valtiovierailuun tms. Mutta valtioneuvoston oäättävälle virkamiehelle selvisi hänen olevan vain kotikutoisia youtubeja tekevän äärioikeistolaisen ja katuhäirikön. Hän meni paikalle ja poliisit otti kulkuluvan pois.
Hän hävisi oikeudessa jutun, oli oikeus perua kulkulupa ja ottaa se pois.
Tässä vähän sama juttu, kutsun saa perua. Ehkä olisi pitänyt tehdä se niin että kutsuttu varmaan olisi saanut tiedon.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollaisia räksyttäviä ääliöitä tarvita festareille tunnelmaa pilaamaan.
Ikävästi sanottu Kivelästä.
Vierailija kirjoitti:
Miten suomen sananvapaus eroaa esimerkiksi venäjän sananvapaudesta?
Vääristä mielipiteistä saa molemmissa maissa lokaa niskaan sekä molemmissa maissa saat kenkää töistä jos olet väärää mieltä asiasta ja molemmissa maissa mediat eivät ole puolueettomia.
Mun mielestä suomessa on ihan samanlainen meno kun venäjällä.
Niinkö? Oletko sama humoristi, joka on huolissaan aakkosten opetuksen lopettamisesta, vai onko mielipiteesi todellakin se, että täällä on sama meno kuin venäjällä?
Mäenpäällä oli kaksi kutsua, vaimolle ja itselleen. Kenellä paljon on sille lisää annetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaan pojillapa ei ole pimppiä.
Jos joku ihminen määrittelee itsensä mieheksi, naiseksi, tai v*ttu vaikka pupujussiksi, asia on mulle ihan fine, koska se ihminen itse niin tuntee ja sen ihmisen tuntemukset omasta itsestään ei kuulu mulle, eikä varsinkaan vaikuta mun elämään millään lailla! Joten mikä teitä perskikkaroita, nasseja ja muita tässä häiritsee?!
Mikä teitä sekopäitä siinä häiritsee, ettei lähimainkaan kaikki halua altistaa pieniä lapsiaan teidän hullujen "pojilla on pimppi"-narratiiville? Noiden hullutusten aika on paljon myöhemmin, sitten kun on edes jonkinlainen mahdollisuus muodostaa oma näkemys tästä varsin kiistanalaisesta poliittisideologisesta ajatusrakennelmasta.
Joo. Annetaan lasten olla rauhassa ensi sijassa lapsia.
Eli jos päiväkotiryhmässä pojaksi väitetty Petteri sanoo olevansa tyttö, ja muut inttävät vastaan ja ryhmässä on jo melkein kiusaamista asian tiimoilta, niin aikuisten tehtävä on sanoa Petterille ja muille, että Petteri ei ole tyttö ja sillä selvä. Näinkö persujen kasvatusohjeiden mukaan homma hoidetaan? Lapsille kun ei ole sopivaa puhua sukupuoliasioista, etteivät hämmenny...
Ainoat hämmentyjät ovat kyllä aikuiset, ja yleensä vain ne sieltä äärioikealta.
Ja jos petteri ilmoittaa olevansa puskutraktori niin mitä ohje siinä kohtaa sanoo että pitää tehdä? Lapset saa kaikenlaista omituista välillä päähänsä ja kasvattajan tehtävä on kasvattaa eli ohjata nuo takaisin oikealle tielle silloin kun se on tarpeen tai antaa oppimisen tapahtua muuten eli ryhmän kautta. Petterinkin on hyvä oppia että joukossa kannattaa olla joukkoon sopiva.
Saat tämän kuulostamaan siltä, että kovispojat, jotka hakkasivat nuorempiaan/heikompiaan ja jollain lailla erottuvia kouluissa, tekivät tärkeää kasvatustyötä.
Erottumisessa suomalaisessa yhteiskunnassa ei pitäisi olla mitään pahaa. Päin vastoin. Se lisää meidän mahdollisuuksiamme pärjätä maailman kovassa kilpailussa. Ei eletä enää missään agraariyhteiskunnassa, jossa jokaisen on tehtävä oma osansa peltotöistä ja päästävä riiulle ja naimisiin oikean ikäisenä.
Ja kuitenkin vasurit on aina valmiita hakkaamaan henkisesti ja cancelointinuijillaan jokaisen persun joka kehtaa olla vähääkään eri mieltä kuin joukko muuten on.
Eli petterille hyvä neuvo jo lapsena että sopeutuu joukkoon ettei tule canceloiduksi aikuisena vasurien toimesta.
Eikö lumihiutale Mäenpäällä ole varaa ostaa festarilippua?