Mies kiipesi juuri katolle
Käski mun vahtia. Mitähän tämäkin auttaa? Jos tippuu, niin sitten soitan hätäkeskukseen tai yritän tukkia vuotavan haavan.
Kommentit (26)
Enää neljännes jäljellä. Tästä taidetaan selvitä hengissä.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen AP. Minä olisin ollut meistä ketterämpi kiipeämään katolle. Mies nyt vaan on taas niin miestä.
Ihanaa! Minulla on tullut vanhemmiten korkean paikan kammo, riittää jo jakkarakin.
Mutta tapailemiani miehiäkään en ole saanut kiipeämään, ehkä heilläkin on joku kammo.
Itse se vaan täytyy tehdä.
3
Minulla sama. Näen vieläkin painajaisia siitä nuorallakävelijästä joka käveli wtc-tornien väliä. En pystyisi edes asumaan pilvenpiirtäjässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen AP. Minä olisin ollut meistä ketterämpi kiipeämään katolle. Mies nyt vaan on taas niin miestä.
Ihanaa! Minulla on tullut vanhemmiten korkean paikan kammo, riittää jo jakkarakin.
Mutta tapailemiani miehiäkään en ole saanut kiipeämään, ehkä heilläkin on joku kammo.
Itse se vaan täytyy tehdä.
3Minulla sama. Näen vieläkin painajaisia siitä nuorallakävelijästä joka käveli wtc-tornien väliä. En pystyisi edes asumaan pilvenpiirtäjässä.
Korkeus ei ole paha, jos ei katso maahan. Valjailla seinää alas meneminen on helppoa. Vain se kohta, kun nojaudutaan taakse 90 asteen kulmaan tuntuu jossain. Se on vaikeinta.
Synkkä kohtalo on ukolla ilman turvavaljaita.
Tiedän miehen joka pikku hönössä putosi omakotitalon kattotalkoissa ja 35 v neljän lapsen isänä, äiti ammattitaidoton kotiäiti, jäi pyörätuoliin.
Miten lie talkoissa nuo vastuut ja vakuutukset?