Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Ministeri Elina Valtosen vanha teksti nousi esiin Pidän sen kirjoittamista virheenä

Vierailija
02.07.2023 |

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/fc55ea70-70b1-4cba-9683-79a76526c…

Pitää kirjoitustaan virheenä, mutta oli myös tukemassa Junnilan ajamaa SS-seuran rahoitusta.

Kommentit (203)

Vierailija
101/203 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten noin tyhmä ihminen voi olla ministeri?

Onpas vasurijankuttajalla korkeat standardit. Toisin kuin sinä, elinalla on 2 tutkintoa, oikeaa työkokemusta ja muutenkin monipuolista viisautta. Sinä taas vietät aikaasi palstalla jankuttamassa jonkun muun käskystä solvauksia persuille ja kokoomukselle. 

Tarkoitan tuota valtosen onnetonta selittelyä asiasta. Vastaisi itse siitä, mitä on kirjoittanut, eikä laittaisi toisten syyksi. En ole itse mikään vassari todellakaan.

Vierailija
102/203 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mikää ihme, että Kirsi Piha halusi pois kokoomuksesta, kun ei arvomaailma enää kohtaa heidän kanssaan.

On todellakin ikävä sitä aikaa kun Piha oli kokoomuksessa.

Kokoomus tarvitsee kirsi pihaa paljon vähemmän kuin kirsi piha kokoomusta. Ehkä tuo voisi suoraan tunnustaa itselleen aatteensa ja liittyä vihreisiin tai demareihin toteuttamaan feminismiään joka tuolla näyttää olevan päällimmäinen aate. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/203 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitys on kerrassaan nolo. Rima alittuu kerta toisensa jälkeen. Ymmärtääköhän nämä ministerit miten pellejä tekevät itsestään typerillä ulostuloillaan ja selittelyillään? Ihan vitsi koko hallitus ja onhan pelleily huomattu jo ulkomaillakin. Vielä kun hallitus tajuaisi, että kaikki nauraa ja pitää ihan pelleilynä koko touhua. Silti itsepintaisesti jatkavat pelle-esitystään ja kansa saa hävetä.

Vierailija
104/203 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt kolahti Elinan omaan nilkkaan, kun ensin arvosteli Junnilaa jostain vuosien takaisesta kirjoituksesta ja itselle käy samoin. Noille ulisijoille pitäisi tehdä selväksi, että ministereitä ja hallitusta voi arvostella tekemisistään, kaikki muut kitinät jostain aiemmista kirjoituksista eivät johda mihinkään toimenpiteisiin. Hommahan menee aivan naurettavaksi muuten.

Vierailija
105/203 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä se on kun ideologia on korvannut ajattelun suomessa ja julkisen keskustelun portinvartijan aseman on vallannut hyvin ideologisesti radikaali wokevasemmisto jolta ei tosiaan puutu raivoa väärää mieltä olevia kohtaan.

Tottakai on voitava keskustella siitä mihin suuntaan sekä oma maa että oma maanosa on kehittymässä, ilman että wokeradikaalit koittaa canceloida jokaisen joka avaa suunsa asiasta jo etukäteen.

Toisaalta ei minulla ole vastauksiakaan, mutta jos lähdetään estämään keskusteluakin niin siitä ei seuraa mitään hyvää. 

Juuri toisin päin. Sivistymätön käytös ja pelkkä raha merkitsee. Toisia saa haukkua ja nimitellä. Asiat ei puhu, vaan ihmiset haukkuu ja käyttää ala-arvoista kieltä ihmisoikeudet ja toisten arvostus unohtuu ih.isellä on vain rahaa sidottu hinta ja sen mukaan arvostus. Kaikilla ei edes ihmiisarvoa.

Tarvitaan ideologioita ja keskusteluja joissa ei mennä henkilökohtaisuuksiin vaan keskustellaan ilmiöistä ja asioista. Kaipaan 80h luvun henkeä, kun kommunistit ja kokoomuslaiset kävi kaljalla keskenään keskustelut oli mielenkiintoisia ja tuottavia.

Vierailija
106/203 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut on pilannut Suomen poliittisen ilmapiirin. Olen vakaasti tätä mieltä.

Vierailija
107/203 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistähän näkisi, mitä se Valtosen teksti tarkkaanottaen sisälsi?

Jos Valtonen sanoo, että sen kertominen, että islam valtaa Eurooppaa on jotenkin nykyisin väärin niin sehän on kuitenkin fakta, eikä siinä ole mitään väärää. Väärää on vain, että hän nykyisin väittää muuta eli kosiskelee taas jotain ääniä. Väärää on vain se, että Valtonen yrittää syyttää avustajiaan. Hän voisi myös itse ministerinä miettiä, että onko Suomessa sananvapautta vai miksi hän peittelee kirjoituksiaan? Miksi hän on tällainen populisti, joka puhuu vain sitä, mikä on milloinkin "hyväksyttävää"? Missä on selkäranka?

Valtonen ei ole kuitenkaan itse tuota mieltä kuin sinä nyt olet. Oli kuulemma virhe kirjoittaa mitä oli kirjoittanut.

Vierailija
108/203 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä nyt kolahti Elinan omaan nilkkaan, kun ensin arvosteli Junnilaa jostain vuosien takaisesta kirjoituksesta ja itselle käy samoin. Noille ulisijoille pitäisi tehdä selväksi, että ministereitä ja hallitusta voi arvostella tekemisistään, kaikki muut kitinät jostain aiemmista kirjoituksista eivät johda mihinkään toimenpiteisiin. Hommahan menee aivan naurettavaksi muuten.

Ei Junnila olisi voinut enää edustaa ulkomailla Suomea kaiken kirjoittelun jälkeen.

Vierailija
109/203 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mikää ihme, että Kirsi Piha halusi pois kokoomuksesta, kun ei arvomaailma enää kohtaa heidän kanssaan.

Kirsin entinen pano sanoi, että Kirsi on ihan lahna sängyssä. Nuorina sitten nauraa kiherrettiin tälle jutulle, vaikkei nyt hirveän taitavia oltu itsekään.

Vierailija
110/203 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin samaa mieltä. On ala-arvoista Suomelle, että tarkkisluokka on hallituksessa hoitamassa kenenkään asioita.

Vierailija
111/203 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirsin entinen pano sanoi, että Kirsi on ihan lahna sängyssä. Nuorina sitten nauraa kiherrettiin tälle jutulle, vaikkei nyt hirveän taitavia oltu itsekään.

Ehkä Kirsin entinen pano oli niin epäviehättävä, että halut meni.

Vierailija
112/203 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitä se Elina nyt sitten oli kirjoittanut kun ei tuosta IL:n klikkihuorausartikkelistakaan oikein käy ilmi? Varmaan jotain ihan hirveän kauheaa sosialistien ulinasta päätellen 😂

Vierailija
113/203 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin samaa mieltä. On ala-arvoista Suomelle, että tarkkisluokka on hallituksessa hoitamassa kenenkään asioita.

Saati jotkut entiset (tai nykyiset) kommarit ja DDR:n kätyrit.

Vierailija
114/203 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketuttiko valtosta se että Marin on sentään aika näyttävä nainen ja itse enempi karjakkomallinen?

Näin naisenakin pakko sanoa, että taitaa olla toisinpäin. Marinin poikavartaloon ihastuu ilmarit ja Connerit. Valtoseen Heikelän näköiset alfamiehet.

Vierailija
115/203 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistähän näkisi, mitä se Valtosen teksti tarkkaanottaen sisälsi?

Jos Valtonen sanoo, että sen kertominen, että islam valtaa Eurooppaa on jotenkin nykyisin väärin niin sehän on kuitenkin fakta, eikä siinä ole mitään väärää. Väärää on vain, että hän nykyisin väittää muuta eli kosiskelee taas jotain ääniä. Väärää on vain se, että Valtonen yrittää syyttää avustajiaan. Hän voisi myös itse ministerinä miettiä, että onko Suomessa sananvapautta vai miksi hän peittelee kirjoituksiaan? Miksi hän on tällainen populisti, joka puhuu vain sitä, mikä on milloinkin "hyväksyttävää"? Missä on selkäranka?

Valtonen ei ole kuitenkaan itse tuota mieltä kuin sinä nyt olet. Oli kuulemma virhe kirjoittaa mitä oli kirjoittanut.

Joo, virhehän se oli kun joutui punaviherpaskeiden maalittamaksi.

Vierailija
116/203 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketuttiko valtosta se että Marin on sentään aika näyttävä nainen ja itse enempi karjakkomallinen?

En tiedä, mutta minulle tuli oikeasti paha mieli siitä, että oppositiosta nainen alkaa irvailemaan toisen naisen rintavarustukselle. Jotenkin niin ala-arvoista, että meni saman tien maku tuohon tyyppiin.

No kun ei siitä pääministerin anoreksiasta voinut ihan suoraankaan puhua.

Vierailija
117/203 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalan isot kasvot tuolla naisella.

Vierailija
118/203 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin naisenakin pakko sanoa, että taitaa olla toisinpäin. Marinin poikavartaloon ihastuu ilmarit ja Connerit. Valtoseen Heikelän näköiset alfamiehet.

Kyllä Mariini on noista se paremman näköinen.

Vierailija
119/203 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutoksella on naisen kasvot! Älkää vähätelkö naisjohtajia, tai olette iniseviä neliöitä, jotka eivät saa läheisyyttä vastakkaiselta sukupuolelta, koska ulkoiset sukupuolipiirteenne ovat pieniä ja rumia!

Vierailija
120/203 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ala-arvoista Suomelle, että aikoinaan sisällissodan aloittanut puolue on ylipäätään enää edes olemassa, ja että entisiä kommunistikätyreitä on jopa vielä politiikan merkkipaikoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän