Nyt PS Juha Mäenpää poistettiin Provinssista selvinkin päin kirjoittamansa artikkelin takia Opetushallituksesta!
Kommentit (1356)
Vaalien jälkeen persut ilakoivat miten ovat maailman huipulla, ja myyttisiä vihervassareita vedettiin turpaan.
Nyt sitten hakeutuvat kaikkiin mahdollisiin tilanteisiin missä saisivat uhriutua, että kun "nuo ei leiki mun kaa, ja kun olen vain ihan vähän nasse..."
Vain kun totuus niistä alkoi paljastua. Persut kääntää takkia joka asian suhteen. Nyt esittävät väärinymmärrettyä, kun muuta oikein eivät voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää toimintaa Provinssirokilta. Ovat olevinaan suvaitsevaisia, mutta ovat kaikkea muuta kuin suvaitsevaisia. Niin kauan on provinssirokki suvaitsevainen, kun heidän kanssaan on samaa mieltä. Suvaitsevaisuus loppuu, kun joku on eri mieltä. Ei enää ikinä provinssirockiin.
Ilmainen lippu, kutsuvieraana olo on eri asia
Varmaan olisi saanut olla kun olisi ostanut lipun.
Kai nyt ymmärrät eron?
En ymmärrä eroa, en sitten mitenkään. En tiennytkään, että kun menee johonkin tapahtumaan, niin pitää olla sama arvomaailma järjestäjien kanssa. No opinpa tämänkin nyt sitten. Minun arvomaailmani ei kohtaa Provinssirockin järjestäjien arvomaailman kanssa, koska he canceloivat ihmisiä, eivätkä anna sananvapaudelle mitään arvoa. Ei enää ikinä Provinssirockiin.
Tiesitkö että esim Urheiluseuroilla on arvomaailma jonka haastamalla voi saada potkut seurasta? On työväen ja porvariseuroja jne...
Ei ole enää. Aiheuttivat liikaa kansalaissodan fiiliksiä.
Purran viikonloppu taas pilalla kun persut törttöilevät pitkin maakuntia. Toivottavasti Riikka antaa Mäenpäälle kenkää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Ilmoitimme hänelle jo päivällä, että valitettavasti joudumme häneen kutsunsa perumaan, ja hän ei kutsuvieraana ole meidän tapahtumaan tervetullut.
Miksi siis meni kutsumattomana paikalle?
Varmaan ihan simsi, että kiellolle ei ole perustetta. Mäenpää ei mennyt puhumaan vaan kuuntelemaan musiikkia. Sananvapauslain nojalla Provinssi teki rikoksen, josta voi nostaa syytteen. Ei mielipiteen takia voi ketään estää normaalista toiminnasta.
Toivottavasti Mäenpää tekee jo tänään rikosilmoituksen!
Mäenpää syyllistyi rikokseen kun yritti vilpillä tulla festareille ilman voimassa olevaa lippua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä Provinssissa on ehkä tuhansia jotka ajattelevat kuten Mäenpää...mitens heidän osallistuminen?
Hakevat rahat takaisin. Voi vähän kirpasta järjestäjää.
Ja millähän perusteella saisivat rahansa takaisin?
Ite olin provinssissa ja ajattelen täysin samalla tavalla kuin Mäenpää. Minusta se oli itse asiassa lehden paras kolumni pitkään aikaan. Täyttä asiaa. Mutta juu , minun rahat provinssille kyllä kelpasivat. Ja varmasti olisi kelvannut mäenpäänkin rahat...!! Eli joka suhteessa aivan järkyttävän nolo case provinssin kannalta.. kun toivottavasti suomessa saa olla eriäviä mielipiteitä jatkossakin .. muutoin ollaan todella pelottavalla tiellä.
Tuollahan on esiintynyt Rammstein ja muutenkin useampi muukin hetero aikojen saatossa.
Voiko enää tehokkaammin jakaa kansaa kahteen leiriin? Tästä tulee kansalaissota vielä.USA n provinssi aloitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää toimintaa Provinssirokilta. Ovat olevinaan suvaitsevaisia, mutta ovat kaikkea muuta kuin suvaitsevaisia. Niin kauan on provinssirokki suvaitsevainen, kun heidän kanssaan on samaa mieltä. Suvaitsevaisuus loppuu, kun joku on eri mieltä. Ei enää ikinä provinssirockiin.
Ilmainen lippu, kutsuvieraana olo on eri asia
Varmaan olisi saanut olla kun olisi ostanut lipun.
Kai nyt ymmärrät eron?
En ymmärrä eroa, en sitten mitenkään. En tiennytkään, että kun menee johonkin tapahtumaan, niin pitää olla sama arvomaailma järjestäjien kanssa. No opinpa tämänkin nyt sitten. Minun arvomaailmani ei kohtaa Provinssirockin järjestäjien arvomaailman kanssa, koska he canceloivat ihmisiä, eivätkä anna sananvapaudelle mitään arvoa. Ei enää ikinä Provinssirockiin.
Et siis ymmärrä sitä, että tapahtumassa halutaan ettei synny henkistä tai fyysistä väk iva ltaa. Olisiko ollut ok,että Mäenpää olisi alkanut tekstissään ihmettelemään vähemmistön lippunsa ostanutta edustajaa haukkumaan, kun kaikki tiedämme mikä käsitys persuilla on sananvapaudesta ja isällisistä grillitappeluista. Olisi ollut hyvin todennäköistä, että Mäenpää seurueineen Olisi voinut haukkua sananvapauteen vedoten maksaneita festivaalikävijöitä ja koska tapahtuma on laatinut turvallisen tilan säännöt tapahtumalleen niin he haluavat että MAKSAVAT asiakkaat ja KUTSUVIERAAT niitä noudattaa ja Mäenpää oli itse lytännyt juuri ennen tapahtumaa jonka esiintyjäkaartissakin on väh emm istöihin kuuluvia ihmisiä, niin miksi tämmöisen ihmisen kutsu pitäisi olla voimassa? Mikä kohta tässä menee teillä persuilla yli hilseen?
Kukahan perussuomalainen on seuraavana vainon kohteena? Persuja äänesti reilu viidesosa ihmisistä, joten aika moni. (itse en äänestänyt) Toivott. tämä porukka plus kaikki tukijat seisovat vahvoina vastuksuksesta huolimatta. Koska se tulee joka tapauksessa lisääntymään. On kuin pyörä, jota ei saa heti pysäytettyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei ole mitään sananvapautta kun on eri mieltä globalisti kommareiden kanssa niin alkaa vaino. Syrjintäähän toi on ja poliisi asia. Vasemmisto ei varmaan huomannut että eduskuntavaalit hävisi.
On varmasti poliisiasia sillä Mäenpäähän tunkeutui kutsumattomana tilaisuuteen. Mäenpää ei varmaan huomannut että hänen kutsunsa ei ole enää voimassa.
"Ilmoitimme hänelle jo päivällä, että valitettavasti joudumme häneen kutsunsa perumaan, ja hän ei kutsuvieraana ole meidän tapahtumaan tervetullut."
Kutsu siis esitetty hyvissä ajoin, mutta peruttu vasta tapahtumapäivänä. Pitäisi ilmeisesti päivystää jotta tietää reaaliajassa onko joku paskafestari keksinytkin perua viime hetkellä itse esittämänsä kutsun väärien mielipiteiden vuoksi.
Ei kai se ole mitenkään festarijärjestäjän vika jos Mäenpää ei ymmärrä että hänen kutsunsa ei ole voimassa.
Eli jos olen varannut ravintolasta pöydän ja ravintola peruukin varauksen hevonpaskasyistä sillä aikaa kun olen matkalla sinne, niin ihan oma vika!
Mikä ravintola on lähettänyt sinulle ilmaisen kutsun tulla syömään veloituksetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Ilmoitimme hänelle jo päivällä, että valitettavasti joudumme häneen kutsunsa perumaan, ja hän ei kutsuvieraana ole meidän tapahtumaan tervetullut.
Varmaan ihan simsi, että kiellolle ei ole perustetta. Mäenpää ei mennyt puhumaan vaan kuuntelemaan musiikkia. Sananvapauslain nojalla Provinssi teki rikoksen, josta voi nostaa syytteen. Ei mielipiteen takia voi ketään estää normaalista toiminnasta.
Hänellä varmaan olisi ollut mahdollisuus ostaa lippu kuten muidenkin kävijöiden.
Häneltä torjuttiin vain ilmaislippu.
Onko kansanedustajilla oikeus ilmaislippuun aina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provinssin ei ole pakko tarjota ILMAISEKSI musiikkia henkilölle joka ei miellytä.
Luulen, että on, sillä tuo edellyttäisi sen, että joukosta olisi kaikki väärinajattelevat eliminoitu pois. Sananvapauslain nojalla mielipidekirjoitus ei ole relevantti peruste evätä jo kutsutun tulo. Kutsua ei olisi pitänyt silloin alun perinkään lähettää. Provinssi erehtyi.
Miksi kansanedustajat nauttivat ilmaisista pääsylipuista sun muista tapahtumista? Haiskahtaa korrputiolle.
Vierailija kirjoitti:
Vaalien jälkeen persut ilakoivat miten ovat maailman huipulla, ja myyttisiä vihervassareita vedettiin turpaan.
Nyt sitten hakeutuvat kaikkiin mahdollisiin tilanteisiin missä saisivat uhriutua, että kun "nuo ei leiki mun kaa, ja kun olen vain ihan vähän nasse..."
Vain kun totuus niistä alkoi paljastua. Persut kääntää takkia joka asian suhteen. Nyt esittävät väärinymmärrettyä, kun muuta oikein eivät voi.
Olipa sekavaa tajunnanvirtaa. Sanoisin jopa, että lässytystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei ole mitään sananvapautta kun on eri mieltä globalisti kommareiden kanssa niin alkaa vaino. Syrjintäähän toi on ja poliisi asia. Vasemmisto ei varmaan huomannut että eduskuntavaalit hävisi.
On varmasti poliisiasia sillä Mäenpäähän tunkeutui kutsumattomana tilaisuuteen. Mäenpää ei varmaan huomannut että hänen kutsunsa ei ole enää voimassa.
"Ilmoitimme hänelle jo päivällä, että valitettavasti joudumme häneen kutsunsa perumaan, ja hän ei kutsuvieraana ole meidän tapahtumaan tervetullut."
Kutsu siis esitetty hyvissä ajoin, mutta peruttu vasta tapahtumapäivänä. Pitäisi ilmeisesti päivystää jotta tietää reaaliajassa onko joku paskafestari keksinytkin perua viime hetkellä itse esittämänsä kutsun väärien mielipiteiden vuoksi.
Ei kai se ole mitenkään festarijärjestäjän vika jos Mäenpää ei ymmärrä että hänen kutsunsa ei ole voimassa.
Eli jos olen varannut ravintolasta pöydän ja ravintola peruukin varauksen hevonpaskasyistä sillä aikaa kun olen matkalla sinne, niin ihan oma vika!
Mikä ravintola on lähettänyt sinulle ilmaisen kutsun tulla syömään veloituksetta?
Ei mikään, ja parempi olla lähettämättäkin mikäli aikovat perua kutsun viime hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä rikosilmoitus ehdottomasti ettei toistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä ihmeen logiikalla saat nämä rinnastettua?
Vierailija kirjoitti:
Miksi kansanedustajat nauttivat ilmaisista pääsylipuista sun muista tapahtumista? Haiskahtaa korrputiolle.
Luuletko että Sanna maksoi Ruisrock lipuistaan? Ne tuli meille tosi kalliiksi.
Pojat ja tytöt saavat olla sellaisia kuin haluavat eikä sinun stereotyyppinen sukupuolijakosi tee poikatytöstä yhtään vähemmän tyttöä tai tyttöpojasta vähemmän poikaa. Tuo oksettavan ummehtunut ajatusmaailma jäi 30-luvulle.
Intersukupuolinen lapsi on lapsi, ei "intersukupuoli" tai muu epäinhimillistävä termi eikä intersukupuolisuus liity transsukupuolisuuteen mitenkään, joten jätä heidät rauhaan.