Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun mies usein viivyttää yhteisiä juttuja

Vierailija
02.07.2023 |

Esim. tällä viikolla pari kertaa "en voi tulla vielä syömään, yks työjuttu vielä, 20 minuuttia" ja sitten meneekin 40min, ruoka oli jo valmiina.

Tai eilen tultiin retkeltä kotiin ja oltiin vähän vihjailtu 😘... Mies sitten meni tekemään "äkkiä työjutun"... No ehdin käymään suihkussa ja alkoi nukuttaa. Nukahdin ennen kuin se työjuttu valmistui.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fatima-Marilyn kirjoitti:

Miehesi ei kunnioita sinua. Onneksi minulla on vain ollut kunnioittavia miehiä aina.

Ei välttämättä ole kunnioituksen puutetta, vaan mies voi olla työstään niin innostunut, että haluaa tehdä sitä liikaa. Mun mies on sellainen, mutta minua se ei haittaa. Samanlaisia tilanteita kuin ap:lla, mutta kun en odota mieheltä mitään, niin silloin ei pety.

Miten olla odottamatta mitään?

Vierailija
22/32 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä rupesin tekemenään niin näissä tilanteissa että söin ruuan itse tuoreena ja kuumana ja laitoin miehelle annoksen jonka sai lämmittää kun viimein ehti pöytään . Aluksi odottelin nälkäisenä turhautuneena yhteistä ateriaa mutta ajan haaskausta tuo . Sitten voin itse siirtyä tekemään jotain muuta mieluisaa .

Nälkäkiukku iskee usein, kun yritän laihduttaa ja pätkäpaasto menee pilalle illallisen myöhästyessä. Sitten joudun aamulla kärvistelemään paastolla lounaaseen.

Voi nälkäkiukku ja itkuntuhruiset silmät.

Kuinka paljon itse olet paastonnut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaat odottamasta häntä.

Niin kauan kun joustava, hän käyttää joustoasi hyväksi. Yksinkertaista.

Vierailija
24/32 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kanssa mies yrittää pitkittää ejakulaation tuloa.

Mulle riittäisi vallan hyvin että tulis vaikka jo reisille niin päästäis siitä jatkamaan taas normielämää.

Vierailija
25/32 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ex joka aina ilmoitti että tulee esmes kahen pintaan. Saatto tulla sitte neljältä. Aikani odottelin ja kyllästyin koko touhuun. Teepä kuule niin että syöt sovittuna aikana ja sitte korjaat ruuvat pois, esmes pakkaseen. Saattaa oppia, toiset ei koskaan.

Vierailija
26/32 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fatima-Marilyn kirjoitti:

Miehesi ei kunnioita sinua. Onneksi minulla on vain ollut kunnioittavia miehiä aina.

Ei välttämättä ole kunnioituksen puutetta, vaan mies voi olla työstään niin innostunut, että haluaa tehdä sitä liikaa. Mun mies on sellainen, mutta minua se ei haittaa. Samanlaisia tilanteita kuin ap:lla, mutta kun en odota mieheltä mitään, niin silloin ei pety.

Miten olla odottamatta mitään?

En odota, että mies tulee syömään. Syön itse ja laitan ruuat pois. Jos on jotain vihjailuja seksistä, eikä ne toteudu, niin sitten teen jotain muuta. Minulla on tosi joustava mieli ja sopeudun tilanteisiin. Ymmärrän myös miehen intohimon työtään kohtaan, koska itsellenikin työ on samanlainen, en vaan tee sitä kotona, mutta kuitenkin. Joskus jos olen uppoutunut työhöni, niin unohdan syödä koko päivänä.

Vierailija
27/32 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä rupesin tekemenään niin näissä tilanteissa että söin ruuan itse tuoreena ja kuumana ja laitoin miehelle annoksen jonka sai lämmittää kun viimein ehti pöytään . Aluksi odottelin nälkäisenä turhautuneena yhteistä ateriaa mutta ajan haaskausta tuo . Sitten voin itse siirtyä tekemään jotain muuta mieluisaa .

Nälkäkiukku iskee usein, kun yritän laihduttaa ja pätkäpaasto menee pilalle illallisen myöhästyessä. Sitten joudun aamulla kärvistelemään paastolla lounaaseen.

Voi nälkäkiukku ja itkuntuhruiset silmät.

Kuinka paljon itse olet paastonnut?

Paastoan klo 18-10 välillä. Ei mulla enää tulee nälästä kiukkua, koska lopetin sokerin syömisen. Silloin kun olin vielä sokerikoukussa, niin nälkä oli erilaista.

Vierailija
28/32 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan simppeli juttu: Miten paljon ärsyttää? Jos ärsyttää niin että haittaa, sanot siitä ja toimit sitten sen mukaan miten mies reagoi. Jos ei ärsytä kovasti, anna olla. Kyllä kai sinussakin on ärsyttäviä piirteitä.

Vierailija
29/32 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsytti aina se kun mies käveli aina 5-6 askelta edempänä kuin me muut ( lapset ja minä). Kun sanoin siitä, tuli selville että niin appenikin oli aina tehnyt. Oli opittu käytöstapa. Muuttui vasta kun käskin pitämään lapsista huolta ja itse kävelin edellä. Meitä alkoi jo naurattaa koko tilanne, kaikkia, mutta lopetti mies sitten sen ,,ohjaajan,, ja ,,suunnannäyttäjän,, asenteen. Kaikki hyvin taas.

Vierailija
30/32 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, jotkut tekevät työtä palkkaa vastaan. Kokeile vaikka itsekin joskus.

Vierailija
31/32 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku vinkki: lehtien kustantaminen ei ole ollut tuottava bisnes viim 15 vuoteen.

Vierailija
32/32 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakkaat odottamasta häntä.

Niin kauan kun joustava, hän käyttää joustoasi hyväksi. Yksinkertaista.

Käyttää hyväksi, kun ei hyppää joka asiassa ap:n käskyjen mukaan, vaan tekee välillä töitä? Sillä lailla. :D

Eiköhän tämäkin mies osaa syödä ihan ilman aloittajan apua silloin kun hänelle sopii. Nyt kun ap opettelisi saman taidon, niin mitään ongelmaa ei olisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi