***3-kuumeilijat***- Viikko 50
Kommentit (44)
Heips kaikille PITKÄSTÄ aikaa! Ja kovasti on porukka vaihtunut...Olin tuossa yrityksen alettua hyvinkin aktiivinen täällä...mutta sitten riirryin takavasemmalle, kun muut vaan plussaa (mikä sinänsä on tietty ihanaa) mutta minä täällä siis vieläkin... Olen tehnyt tälläistä omaa galluppia...kaikki kirjoittelee innokkaasti yk 1-4 (itse mukaanluettuna) sitten kaikki joko plussaa tai häviää...Ite olen todennut , että oman pääni takia on parempi olla vähän " hillitympi" tässä kuumeilussa, niin se ei ota ihan hirveetä valtaa :)
Elikäs omaa napaa...kierrot venyy ja paukkuu...
Viime kierto oli ovuloimaton (uä:ssä todettu+kysta)
Nyt menossa vissiin kp 10/ 29-47. yk6
Ensikuussa kysta kontrolli ja mahdollisesti clomit.
++++++++++++ tuulia ja säteitä kaikille!!!
MR
Me mennään kummatkin ryminällä plussan kanssa kotiloihin.
Eiks je?
(Minä se sitten tulen pilvilinnoista alas rytisemällä monen katon läpi).
=)
Positiivista ajattelua josko sillä saisi positiivisen. =)
Tsirppana
Moips!
Kyllä täytyy varmaan heittää hellät hyvästit sille elokuun lasketulle ajalle; lämmöt on näköjään tulleet alas, joten täti taitaa tuossa nurkan takana kolkutella. En ole kyllä ikinä omia lämpöjäni seuraillut, mutta nyt viime ja tällä viikolla lämpö oli aina illalla 36.8-37.0. Nyt sitten aamulla mittasin ( kun en ole muutamaan iltaan mitannut) ja lämpö oli 36.2 :( Onkohan sillä vuorokauden ajalla merkitystä?
Muistelin tuossa äsken, että olisikohan mulla nyt oviksesta jotain 17 päivää aikaa. En ole sitäkään ennen vauvakuumetta tarkkaillut, mutta silloin olin tuntevinani nipistyksiä ja painon tunnetta alamahalla. Taisi peittojen tuuletustakin sattua useampaan kertaan niinä päivinä, mutta ei tainnut tärpätä...
Muuten, on jännä juttu, että taas tänään on koko aamupäivän ollut huono olo. Varmaan psyykkistä, kun niin kovasti niitä raskausoireita toivoo. Nuoremman lapsen aikaan oksensin melkein puoliväliin raskautta kaikista ovista ja ikkunoista-tyylillä, mutta pahoinvointi tuli kyllä vähän myöhemmin.
Voihan pastilli!
tirrukka kp 27 /26-32, yk 1
Tarald: Ikävää, että on ollut noin masentava olo. Onneksi joulu vie väkisinkin ajatuksia muualle. Kohta alkaa uusi vuosikin ja teille toivottavasti otollinen 5. yrityskerta. Koittakaapa lepäillä joulunaikaan.
72oinas: voimia, voimia ja vielä kerran voimia, myös jouluun.
Bastilli: vielä olet muistissa. Toivottavasti nyt onnistuu, tai edes kierto normalisoituisi.
Shani@ ja Rsna: ei toivo noilla päivillä viellä ole menetetty.
Tirrukka: onko vielä toivoa?
Happy. tosi kiva kuulla, että teillä sujuu...Onnea!
Tsirppanalle onnea oviksen pongailuun.
MinttuRouva: oli taas mukava kuulla sinustakin. Onnea jo lääkkeettömäänkin kiertoon.
mp73: on kyllä mielenkiintoista miten tämä " vauvaprojekti" vaikuttaa parisuhteeseen. Mun mielestä meillä on ollut mukavaa aikaisemminkin, mutta kyllä tässä oma sähköisyys on ilmassa. Aika ihanaa.
Omassa olossa ei ole edelleenkään mitään erityistä. Aamulla nousin aika nopeasti kuopuksen luo ja vatsassa repäisi aika ilkeästi, mutta en mä sitä miksikään laske. Hassua miten itseään tunnuistelee jatkuvasti, vaikka ei edes odota tuntevansa mitään.
Ai niin, kuopuksen tauti osoittautui vauvarokoksi. Nyt on jo kuume laskenut ja näppylöitä on jo toista päivää. Anopilla on tänään viimeinen työpäivä, joten eiköhän päästä lauantaina juhlistamaan eläkkeen alkua.
Äutu1972 kp23/~28 yk1
Tulipa mielenkiintoinen nimi tuohon edelliseen. Toivottavasti ei ole paljon muita kirjoitusvirheitä.
Siis Äiti1972
Tirrukka: Kiitti sympatiasta! Kyllä tässä on piinailemista ja ajatukset juoksee jo tuhatta ja sataa, mutta ei auta ku odotella. Sullahan on jänskät päivät menossa, plussatuulta sinulle! Toivoa on niin kauan kun täti ei kurvaa paikalle!
Eowyn: Toivotaan että ei pysy negana ja muuttuu vahvaksi plussaksi!!!! bd pidän peukkuja!
Happy, Tsirppana: Energia-pistos teille että jaksatte ahkerasti pujahtaa satiineihin!! =) Olkaa ahkeria!
Äiti1972: Jaksuja piinailuun! Onneksi on joulu ovella, niin on vähän muutakin puuhaa kun koko ajan jänskätä! Tai kyllähän nämä asiat pyörii mielessä vaikka olis kuinka paljon muuta tekemistä.
Eppu2: Mulla on ihan samat fiilikset ku sulla: Olo on kuin kuraeteisessä, josta ei pääse ulos ei sisään. Tässä seison en muuta voi ;)
Tarald: Jaksuja sinulle!! Toivottavasti seuraavassa kierrossa tärppää ellei olis jo tässä " kuitenkin" tärpännyt.
72oinas: En voi kuvitella tuntemuksiasi, mutta aurinko paistaa risukasaankin, usko tai älä! Hali ja onnea uuteen yritykseen.
Bastilli: Kiva kuulla sinusta. Kiva kun on kohtalotovereita. Edelleen odottelen tätiä.... =( onpas sullakin ollu kierrot sekasin. Ajattelin ens viikolla soitella johki lääkäriin.
Shani@: Piinailuja ja jaksuja. Voihan se muuttua plussaksi kun jaksat odotella vielä pari päivää ja testaat sit uudelleen.
Mintturouva: Samassa mennään, kierto venyy ja venyy... tylsää.
Halitus ja kiitos kaikille jotka on jaksanu kannustella meikäläistä! Testasin taas puhtaan negan aamulla =( Kierto sen kun venyy ja venyy ja venyy, mutta ei vissiin auta ku odotella vielä. Eikä mitään tuntemuksia ollu moneen päivään eli ei täti vissiin oo vieläkään tulossa, vaikka sitä jo toivois saapuvaksi kun testit näyttää viikko toisen jälkeen negaa. Peittoja on pöllytelty kuitenkin suht ahkerasti n.2-4 pvn välein! Eikä edes ole maistunut puulta... ainakaan vielä =)
Mukavaa jouluodotusta kaikille!
mp73 yk2, kp 49/n.30 (vau mitkä päivät)
Kiire taas töihin... tätiä ei ole näkynyt, mutta menkkaoireet vaan jatkuu... Enpä tiedä. Testailen ensi viikolla jos ei siihen mennessä ala. Alkaisi jo jos ovat alkaakseen! Jotenkin vaan tunne etten ole raskaana, kun se aconkin näytti sen negan (vaikkakin sitten tuli se " roskishaamu" ). No, odotellaan.
Anteeksi oma napa, mutta en ehdi lukea teidän muiden kirjoituksia nyt. Annan vaan tilanneraporttia ;)
:) Eowyn
Siis vielä piti lisätä, että kp 33/30
:) Eowyn
Ajattelin käydä toivottamassa kaikille hyvää viikonloppua!
Jaksamista kaikille piinailijoille ja kiertonsa sekottaneille ja pupuilijoille.
Käyn päivittäin lukemassa teidän juttuja ja jännitän kamalasti teidän puolesta ja itsellekin tulee pettynyt fiilis, kun täti kurvaa jonkun luo. Sitä muistaa niin selvästi nuo piinailuajat (3 kiertoo).
Kohta on Joulu ja toivotaan, että monet saavat plussan lahjaksi :)
Teitä meinaan odotellaan jo kovasti Kotiloihin!
AIHA Rv 16+3 tai 17 tasan
Eilen alkoi tuhrutus, koko ajan silti toivoin että loppuis eikä vuoto alkais. Kissan viikset.. Kipee on tämä kierto ainakin. Kierto oli niin säännöllinen kuin vaan olla voi, ovistesti näytti plussaa just sillon kun pitikin ja vuoto alkoi siitä tasan 14vrk sen jälkeen, joten oletin että tällä kertaa voisi jotain tapahtuakin. Alas tultiin ja ryminällä:( Olikohan sittenkin ovuloimaton kierto..?
Plussatuulia edelleen niille joilla siihen vielä mahdollisuuksia on:)
Ja taas päivä lähempänä piinailuviikkoa....(toivossa on hyvä elää, vaikka juuri selvittiin vasta ovishuipusta):))Iiks, mitenkähän vain selviän siitäkin viikosta, kun ei teitä kanssasisaria tavoita vasta kuin ensi vuoden puolella ja mökissä ei ole mahdollisuutta nettiin.Ollaan siis nettipimennossa ajalla 23.12.06-2.1.07 ja juuri tuohon väliin mahtuu piinaviikko!!!No murehditaan sitä vasta sitten; )
mam0203:harmi kun se täti paholainen saavutti sinut!!!Tiedän kyllä tunteen, kun alas tullaan ryminällä.Ja mieli tekisi testata vielä vaikka menkatkin ovat jo alkaneet...jos vaikka kuitenkin, onhan muillakin ollut " valemenkat" jne. Tsemppiä vain uuteen yritykseen!!
Äiti1972:onkos esiintynyt lisää repäisykipuja??Muita oireita?? Hurjasti tsemppiä tuleviin päiviin..
AIHA: kiva kun käyt kurkkailemassa meitä " lipun jonottajia" aina välillä, jos vaikka me mahduttais kaikki nyt tällä kuulla kotilojunaan: )
Tirrukka,ewoyn: teillähän on molemmilla vielä hyvät mahdollisuudet plussaan...ilmoitelkaa sitten tuloksista
mp73: voi itku sun kiertosi kanssa!!!Toivottavasti pian tapahtuu jotakin, vaikka sitten joululahjaksi: )
Tsirppana:jokos pongasit oviksen?? Täällä oli ja meni, nyt tikussa enää hailakka plussa.Mitäs jos otetaan laskuvarjot mukaan tähän kiertoon, ei tulla sitten ihan niin lujaa alas: )))
ON:eilen pöllyteltiin taas peittoja: )) Toivottavasti pienet pojat/tytöt löytävät tiensä perille.Tänään ja huomenna ja ylihuomenna voisi ainakin varmistella vielä....ja ensi viikolla ainakin neljänä päivänä. Taitaa jo itse kultakin loppua tuolla tahdilla suorituskunto, ja itse suoritustilanteessa miettiä seuraavan päivän ruokalistaa: ): ) No jos nyt vaikka ihan halujen mukaan...
-Happy kp14/26-28 yk3
Pikainen rilanneraportti leivonnan keskeltä; ei tätiä, ei oireita, paitsi menkkajomotus vahvistuvassa määrin...
Myöhemmin lisää.
Shani@ kp 27/28
Mamille pahoittelut tädin saapumisesta. =(
Toivottavasti ensi kierossa tärppää.
Happy. Vai lähdette te pois loppu vuodeksi.
No toivottavasti saapuessa on hyviä plussa uutisia. =)
Täällä eilen pöyhyteltiin vuodevaatteita ja ihan hyvä niin.
laskeskelin että ovis olisi lauantaina tai sunnuntaina, mutta eipä oo limoja tänään näkyny ollenkaan. Mikä on omituista.
No ehkä niitä näkyilee taas tai sitten on menny ihan mönkään mun laskelmat. No onneksi eilen hommailtiin. Tänään pidetään vapaapäivä touhuiluista ja sitten viikonloppuna täytyy olla ahkera varmuuden vuoksi.
Tsirppana yk2 / kp 14/31
Pahoittelut Mami0203 tädin saapumisesta! Se on aina niin masentavaa :( Täällä on monella ovis käsillä just loppuviikosta ja eiku intoa vällyjen väliin ;) Ja tsemiä piinailijoille!
ON: ite vaan oottelen et millon täti tulee jos kerran ehkä ollu ovuloimaton kierto! Onneks on tullu muuta ajateltava: kävin eilen kuopuksen kaa lääkärissä ja korvatulehdus oli niin ku vähän arvelinki. Nyt on penisilliini kuuri ja lisäks Ventolinea joka avaa keuhkoja. Hyvä näin ni saadaan taas täälläki nukuttua öisin!
Ollaan täs etittty isompaa kämppää, rivaria ku nykyinen pieni kerrostalokolmio. Eilen käytiin yhtä kattoo ja oli ihana :) Jos kaikki menee suunnitelmien mukaan ni muutto ois 1.3.2007 Toivotaan parasta! Ja jos vaikka sit ois jo raskaanaki...
Joku muuten kirjotteli et lähes kaikki plussaa kiertojen 1-4 välillä ja se tuntuu olevan ihan totta! Oishan se kiva iteki et suht pian sais plussata vaan meikäläisen kohtalo on ollu se 5 kierto ja saapi nähä meneekö tällä kertaa pidempään!Kun ei tarttis enää kovin montaa kertaa pettyy...
Tarald yk4 olikohan se 24/27
Pahoittelut mami0203:lle tädin ilmaantumisesta. Muilla taitaa piina vaan kestää.
Hauskaa, että moni on päässyt myös peittoja pöllyttelemään, eipä ole ainakaan siitä kiinni.
Omassa olossa ei olekaan sitten mitään kerrottavaa. Odotus jatkuu. Palailen varmaan maanantaina.
Mukavaa viikonloppua! Äiti1972 kp24/~28 yk1
että haluaisin tehdä testin silti vaikka menkat jo alkoikin. Eikä minusta ole koskaan aiemmin tuntunut tällaiselle:D Isot kiitokset ja halit myös muille pahoittelijoille<3
Tällä kertaa ei vaan käy järkeen että en oikeesti olekaan raskaana, aluksi oli suru, hämmennys, sitten olo on muuttunut omituiseksi, kuin ei itsekään tietäisi millaiseksi:/
Mutta tästä se meidän neljäs yritys kuukausi sitten starttaa..
Toivotaan että saadaan pian paljon plussa uutisia, ne on niin mukavia:)
kp 1/26-28
Mulla alkoi tänään kuukautiset ja sitten kävin vielä päivystyksessä aamulla, kun korvia särki. Korvatulehdus! Mulla ei ole ollut korvatulehdusta edes lapsena! Hyvin siis menee! :( Hitsi, kun olisin halunnut olla raskaana.. No, uutta yritystä kehiin sitten ensi kuussa.
Anteeksi oma napa!
Eowyn kp 1/n. 30
Eowyn pahoittelut tädin saapumisesta ja harmi se korvatulehduskin. Tsempiä uuteen kiertoon.
Omaan napaan ei edelleenkään mitään.
Kohta saunaan ja anopin eläkkeenalkua juhlistamaan.
Mukavaa viikonloppua kaikille!
Äiti1972 kp25/~28
Eowyn: pahoittelut tädistä :( Mutta ei kun uutta matoa koukkuun!
Ja muillekin tädin vierailuista kärsiville pahoittelut ( en tahdo näitä nimiä oikein muistaa)
ON: Tätiä ei näy, mutta ei kyllä mitään oireita muustakaan. Eli olla möllötellään... ;) Keskiviikkona testasin negan ja nyt yritän olla testaamatta, vaikka kaapissa Clearblue poltteleekin.
Tirrukka kp 29/26-32, yk 1
Mä olen ymmärtänyt että juuri tuo viimeinen limapäivä on paras päivä: )ja joillakin naisilla limaisuus voi kestää jopa 6vrk:tta.Ja kun ovulaatio on ohi on myös liman eritys ohi.
Mulla limat alkoi maanantaina ja eilen/tänään on vasen puoli vatsasta kipuillut.Ovistikku näytti tänään selkeän plussan...
On se mukava kun on joku, jolla kp:t on aivan samat; ) Voidaan sitten yhdessä taas pudota korkelta ja kovaa; ))
-Happy