Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***3-kuumeilijat***- Viikko 50

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flina - 11.12. 09:53

Hei taas!

Minäkin roikun täällä vielä.. :)

TIRRUKKA: Herkemmät raskaustestit (esim. Acon10) näyttävät plussaa jo 7-11 vrk hedelmöittymisestä eli ennen kuin menkkojen pitäisi edes alkaa. Mutta varmimmin se tulos näkyy tietysti mitä pidemmälle jaksaa odotella. Lisäksi varhain tehdyt testit voivat näyttää ns. kemiallisia raskauksia eli niitä tapauksia, joissa raskaus menee ihan alkuunsa kesken ja menkat alkavat normaalisti.

Ja testien herkkyydessä tosiaan on eroa, googlettamallaa niistä varmaan löytyy enemmän tietoa. Halvimpia taitavat olla netistä tilattavat liuskaraskaustestit (saa niitä joistain kaupoistakin) ja kalleimpia apteekissa myytävät testit, jotka ovat muovikotelossa. Ei muuta kuin plussaonnea ;)

EPPU2: Pahoittelut negasta :( Toivottavasti kiertosi normalisoituu pian ja saatte sen plussan!

EOWYN: Mikä on tilanne? Toivottavasti täti ei ole tullut!

MP73: Toivottavasti saat lääkäriajan tälle viikolle, niin asia selviää. Inhottavaa odottelua sinulla nyt :( Ilmoittele miten tilanne edistyy!

ON: Ajattelin varata ultran ensi viikolle, jotenkin haluaisin varmistuksen, että asustaako siellä kohdussa joku :) Silloin olisi vasta 6+ jotain menossa, mutta käsittääkseni silloin jo syke näkyy, täytyy kysyä kun soitan sitä aikaa. En ole aikaisemmissa raskauksissa mitään lisävarmisteluja kaivannut, nyt on jotenkin kumman epävarma olo. Rahaahan siihen menee, varsinkin kun joutuu vielä matkustamaan ultraa varten lähimpään suureen kaupunkiin. Mies pitää ultraa ihan turhana hömpötyksenä, mutta olen päätökseni tehnyt :I

Flina rv 5+3

mp73 - 11.12. 10:29

Maanantaita!

Heippa vaan kaikille!

Soittelin aamulla perheneuvolaan, turhaan??!! Sanoivat että jos ei tammikuun loppuun mennessä ole täti tullut, niin sitten vasta kannattaa olla huolissaan ja sitten vasta lääkärille aika!!! Arvatkaa ku pännii!!! Tuntuu kyllä tosi pitkältä ajalta odotella lääkärille. Sanoivat vaan että pillereiden jälkeen hormonit on ihan sekasin. Mutta tulihan täti heti 30pv pillereiden lopettamisesta eli täti kävi viimeksi 28.10. Kiertopäivät sen kun pitenee... =(

Tietääkö kukaan kannattaako odotella noin kauan vai soittelenko johonkin muualle????

Jotain positiviista, keittiö on silikonin laittoa vaille valmis! Reilu kuukausi meni ton vesivahinko-jupakan kanssa, mutta nyt on ihana katsella ja touhailla uudessa keittiössä.

Ja taas kerran vain omaa napaa, mutta jurppii niin maan p........!

mp73 yk2, kp 45/n.30

Vierailija
2/44 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa mp73

Ikävää tuo kun menkat ei ala.

Mulla on joskus kierto venyny ihan mahdottoman pitkäksi kun olen ollut stressaantunut.

Voisiko sulla olla stressiä siitä keittiöstä ja tuosta kun ei tule positiivista raskaustestiä eikä kuukautisia?

Se nimittäin voisi hyvin olla niin että kun unohtaisi asian ja yrittäisi rentoutua niin menkat alkaisi. Pitäisi yritää olla ajattelematta asiaa.

Tosin helpommin sanottu kuin tehty.

Toivotaan että menkat alkaa pian ja pääsee alkamaan uusi yritys.

Tai että sieltä vielä tulisikin plussa.

Tsirppana yk 2 / kp 10/31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mp3: Itse olen juuri sellainen ettei lääkäriajan odotus oikein hyvin luonnistuisi, helposti ainakaan. Oletko ajatellut yksityistä? En tiedä yhtään paljonko maksavat, mutta luultavasti vastaavassa tilanteessa jo soittelisin ja kyselisin. Esim. Punaisen ristin (?) vastaanotot on mielästäni edukkaita.

Flina: Ymmärrän halusi ultraan! Meilläkään ei ole ollut näitä kahta edellistä odottaessani mitään ylimääräisiä ultria kuin se yksi rv 10 tienoilla. Nyt jos raskaudun niin mielessäni pyörii juuri tuo halu mennä ultraan varmistamaan, että kaikki ok. Älä välitä miehestä, meilläkin varmasti vastaan jotain sanoo, mutta loppuen lopuksi varmasti iloinen, kun (toivottavasti) näkee, että kaikki ok (siis jos edes raskaudun...!) :)

Joku kyseli tädistä...Ei ole täti vielä kurvannut kylään, mutta varmaan on tulossa. Olo on juuri sellainen. Ihmettelen vaan miksi näin pitkään on näitä menkkakipuja jo ollut eli muistaakseni viime torstaista (en ole kyllä tarkkaa kirjaa pitänyt eli voi olla vasta perjantaistakin?!). Tänäänkin oli sellainen olo, että varmasti alkaa tänään tai viimeistään huomenna. Kipeä olen ja viluttaa kamalasti :(

Kaikille plussaonnea ja ovisonnea! :)

Huomenna ajattelin aamulla testata, kun on tuo testikin kaapissa ja polttelee siellä liikaa... Toivottavasti ei tule pettymystä. Yritän koko ajan psyykata itselleni etten ole raskaana ettei tule liian kovaa pettymystä! Ei se kyllä hyvin onnistu!

Eowyn kp 29/30

Vierailija
4/44 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset AIHAlle viestien kopioimisesta tähän!

Ja heti omaa napaa... Soitin ultrasta ja sanottiin, että viikoilla 6+ voi ultrassa jo näkyä syke mutta siitä ei voi antaa mitään takuita. Kaikilla ei syke kuulemma näy vielä 7+ viikoillakaan. Niin että en varannut aikaa vielä ensi viikoksi, ei minulla ole kuitenkaan varaa turhaan käydä ultrassa, jos sykettä ei vielä näykään. Niin että tässä nyt vaan toivotaan, että kaikki olisi hyvin. Oireita ei vielä paljoa ole.

MP73: Voi ei, kauhean pitkään ne laittavat ihmisen odottamaan... :( Ehkä yksityinen lääkäri sitten olisi vaihtoehto jos ei menkkoja ala kuulua, jos varat riittävät. Ja saattaahan se täti tupsahtaakin päivänä minä hyvänsä, toivottavasti pian! Mullahan oli viime kierto 44 päivää ja olin kans jo ihan ihmeissäni, kun ei niin pitkää ollut vielä koskaan ollut.

EOWYNille paljon plussaonnea huomiselle! bd

Flina rv 5+3

Vierailija
5/44 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan pinoa oli tippunu jo toiselle sivulle.

Kiitti Tsirppanalle, Eowynille, Flinalle tsemppauksista! =)

Voi olla että on stressistä menkat myöhässä, mutta aika paljon on kyllä myöhässä. No, ei auta muu kuin odotella. Vaikka kuinka yrittää olla että ei ajattele asiaa niin kuitenkin se mielessä pyörii koko ajan. Täytyy nyt vaan jaksaa odotella tätiä joulukuun loppuun ja sit miettiä aikaa lekurille ellei ilmesty.

AJATELKAA Joulu on ensi viikolla! Tulis ny vaan lunta ja pakkasta! Eihän tästä mitään tuu ku on niin pimeetä ja märkää koko ajan. Jokos olette kovasti jouluvalmisteluja tehny?

Toivottavasti moni piinaaja saa upean joululahjan eli plussan!!!

Mukavaa päivän jatkoa kaikille!!!

Vierailija
6/44 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi raato, että on hirveä ilma... mutta yritetäänpä virittäytyä joulufiilikseen :)

Flina : kiitos vastauksestasi testien suhteen! Olen kuullut edullisista, esimerkiksi s-marketista saatavista testeistä, että pitää tyyliin potkut tuntua, ennekuin ne näyttävät plussaa. Liekö näin? Jos jaksais vielä odottaa testin tekemistä... Täältäkin suunnalta lähtee kolmisenkymmentä kiloa tarrasukkia sun masuasukille! Ultraamisesta sanoisin vielä sen verran, että kannattaa tarkkaan miettiä, meneekö ultraan ns.pienillä viikoilla. Itselle on käynyt silleesti, että molemmat aiemmat lapset eivät ole näkyneet ultrassa vielä silloin kuin pitäis eli noin 6-7 viikolla ja aivan sanoinkuvaamattoman hirveä tunne, kun ultrassa ei näy mitään ja käsketään tulla viikon päästä uudestaan. Olen päättänyt, että jos vielä joskus tulen raskaaksi en mene ultraan ennenkuin 8 viikkoa on täynnä. Mutta tiedän tunteen kuinka hirveästi tekis mieli mennä tarkistuttamaan raskaus ultrassa...

Mp73: isot jaksamishalit sinne! Epätietoisuus on pahinta ja odottavan aika pitkä. Ja kerta mulla meni tälle sanontalinjalle; toivottavasti lopussa kiitos seisoo! Ei varmaan lohduta yhtään nämä jutut, mutta kaikki sympatiani ovat puolellasi ja toivottavasti tilanteesi ratkeaa pian joko suuntaan tai toiseen.

Eowyn: plussatuulia!!!!!!!!!!!

ON: Jotenkin on toiveikas olo... Koko aamun on ollut ällöttävä olo, mutta ei varsinaisesti oksettanut. Ajattelin silloin muutama viikko sitten, että jouluviikolla aikaisintaan testaan, mutta saas nähdä jaksanko odottaa. Olen nimittäin aina luullut, että ennen menkkojen alkamispäivää ei vois testailla, mutta teitä kuunnellessani olen viisastunut. Mutta epäilen, että vois olla niin hullun tuuri, että ekasta yrityskierrosta olisi tullut raskaaksi. Peittoja tosin tuuleteltiin niin ahkerasti tässä viime viikkoina, ettei luulis ainakaan yrityksen puutteesta johtuvan, jos en ole raskaana. Mutta viikonloppuna nähdään tullaanko alas kovaa ja korkealta (pilvilinnoista)...

Työrintama kutsuu, palaamisiin!

Tirrukka kp25/26-32, yk 1

Vierailija
7/44 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan puhdas sellainen, mutta sitten myöhemmin kävin testiä katsomassa ja siihen oli tullut " roskishaamu" . Aconilla testasin. Luulen etten ole raskaana, mutta kyllä toi roskishaamu vaivaa. Olisi pitänyt heti heittää pois eikä olisi pitänyt enää sitä katsoa :(

Anteeksi oman navan tuijottelu.

Ja tosiaankin ensi viikolla jo joulu! Hui, miten tää aika menee näin nopeasti. Tulisipa vähän edes lunta niin tuntusi todellisemmalta tuo joulun tulo.

:) Eowyn

Vierailija
8/44 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluostoksilta palanneena tulin lueskelemaan kuulumisianne.

Harmi Eowyn negastasi, mutta voihan se haamuplussakin vahvistua ja muuttua oikeaksi plussaksi...testailet parin päivän päästä uudelleen, niin olet paljon viisaampi: )

Pino ao hiljentynyt sitten marraskuun...onkohan syynä joulukiireet vai se, että moni muukin lisäkseni putosi pilven reunalta odottamaan kiertoa uutta! Noh toivottavasti kaikki palailevat vähitellen pinoon.

Jouluvalmistelut alkaa olla hyvällä mallilla, kun ei oikein muuta tarvitse tehdä kuin ostaa lahjat.Vietämme Joulun poikkeuksellisesti Lapissa mökillä ja anoppi on luvannut huolehtia muun puolen; )Vähän kyllä jänskättää se, että seuraava testaus (ellei täti saavu odotettua ennemmin) olisi se Jouluviikon ja Uudenvuoden välissä...Millähän sitä saa taas itsensä pidettyä aisoissa sen liiallisen testauksen kanssa ja toinen ongelma on glögit, viinit yms...täytyy huomaamatta olla juomatta tai jos vaikka lasillisen...no katsotaan.

Harmi juttu tuo mp73 tilanne, toivottavasti se ratkeaa heti kohta, jompaan kumpaan suuntaan.Saisit joko aloittaa vauvan odotuksen tai

uuden kierron

On; ovista odotellaan, limoja jo vähän pongattu että eiköhän se loppuviikosta ilmesty.Sitten vain joulunpunaista päälle, tonttulakki päähän ja sukellus satiineihin....peittoja pöllyttelemään, harmi vain kun meillä molemmilla on älytön väsymys päällä, ja illalla ei paljon muuta kuulukaan kuin tasainen tuhina.

-Happy kp11/26-28 yk3

Vierailija
9/44 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan on ollut kovin hiljainen alkuviikko. Loppukuusta varmaan sitten taas muuttuu ruuhkaksi palsta kun on monta piinailijaa taas liikkeellä.

Täällä on joulu valmistelut lähes valmiit.

Paketointia ja semmosta olis vielä. Mutta kun nykysin ei yhtään innosta ajatus paketoinnista. Kun taas ennen se oli lemppari hommaa.

Täällä odotellaan että alkaisi tuota limaa näkyilemään että vois arvella koska pääsee lakanoihin muhimaan, mutta vielä ei näy eikä kuulu.

Tosin viime kierron perusteella laskeskelin että ovis olisi jotakuinkin sunnuntaina-maanantaina.

Tosin näissä on ollut mulla ihan hirmuisesti vaihteluita.

Mutta kaippa se aika pian koittaa. =)

Tsirppana yk 2 / kp11/31

Vierailija
10/44 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa viikon alkua kaikille. Tuntuu ihan maanantailta kun vasta eilen kotiuduttiin mökiltä.

mp73: ompa oudon pitkä kierto. Ymmärrän hyvin, että haluaisit saada siitä jotain tietoa. Erityisesti tässä kuumeillessa ei malttaisi kyllä odottaa yhtään ylimääräistä. Ihanaa, että keittiö alkaa kuitenkin olla kunnossa.

Eppu2 ja Eowyn ikäviä ne negat. Joko täti tuli vai olisiko vielä toivoa.

Tirrukka: Minullakin meni miehen suostuttelussa aikaa. Nyt tässä ensimmäisessä yrityksessäkin häneen iski rimakauhu ja luulin jo ettei mitään yritetäkään. Oletkin varmaan lukenut... Onnea teille yritykseen.

Oma olo on ihan ennallaan.. Millään ei malttaisi nukkua niin paljoa kun tämä pimeys vaatii, on niin mukava valvoa illalla rauhassa kun lapset jo nukkuvat, ja sitten väsyttää. Kupuksellle nousi lauantaina 39 asteen kuume ja vieläkin on ihan kuuma, saa nähdä kauanko jatkuu. Muuten olisi esikoisen kerhon puurojuhlaa ja joulukirkkoa. Tuntuu, että tämä viikko menee ihan lentäen ohi ja sitten onkin jo jouluviikko.

Kohta pääsee kuitenkin jo piinailemaan. En tosin tuntenut edellisissä raskauksissa mitään oireita eli sinne jouluun tässäkin on tarkoitus odotella ellei täti ilmaannu aiemmin.

Äiti1972 yk1 kp(kalenteri kädessä)21/~28

Vierailija
11/44 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eowyn: pahoitteluni negasta. Tosin kyllähän tuo roskishaamukin pientä toivoa antaa! Itselläni oli niin selkeän kirkas nega, että se ei kyllä jätä mitään arvailun varaan, ikävä kyllä :(

mp73: toivottavasti täti nyt vaikka lucianpäivän kunniaksi löytäisi perille. Ymmärrän, että todellakin pänniiiii...

).( Itsellä on vähän samansuuntainen tilanne, kp 33 menossa ja ei siis tätiä enkä ole raskaana. Jiihaa. Olo on kuin kuraeteisessä, josta ei pääse ulos ei sisään. Tässä seison en muuta voi ;)

Vierailija
12/44 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon viikon verran pitäny hiljasta palstan suhteen. Jotenki tuli niin mälsä olo ku lääkäri sano ettei täs kierros oo ovista ja sit ku bongasin muutama päivä lääkärikäynnin jälkeen vahvan ovisviivan ja mies ei jaksanukaan pöllytellä peittoja ni tuli masennus. Tää kierto tais mennä ihan pepulleen :( Muutenki on joku harmistus ku tosi toiveikkaana sitä toivoo tulevansa raskaaks ja kohta alkaa taas se 5. yrityskerta. Jospa siinä ois jotain magiaa ku kolme edellistä raskauttaki on just siitä saanu alkunsa. Täs vaihees tulee vaan se tunne et kohta heitän ovistikut nurkkaan ja tulkoo vauva ku on tullakseen...

Kuopus on kipeenä (vähän lämpöä, lima rahisee keuhkoissa ja tänään on alkanu yskii) eikä saa unta ku yskii makuuasennossa. Joudun ravaa makkarissa koko ajan joten varmaan yöstä tulee yhtä levoton ku viime yöstä. Onpas mulla nyt masentava kirjotus!

En oo kovin tarkkaan muiden juttuja lukenu joten muille ainaki voimia ja parempaa fiilistä vauvailun suhteen!

Tarald yk4 ja kp kai 21/27 (en ees oo jaksanu laskee)

Vierailija
13/44 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain keskenmenon marraskuun lopulla. Nyt sitten odottelen menkkoja koska alkais. kierrosta kun ei taas oo mitään selvyyttä.

Kovasti murehdin koska uusi raskaus voisi alkaa ja alkaako se koskaan. Toukokuusta yritettiin tätä edellistä.

Oon tosi allapäin. Tuntuu etten oikein millään tahdo asian yli päästä kun muutenkin on vuoteen mahtunut niin paljon surua.

Lisäksi tuntuu että ympärillä, joka paikassa on vain isomahaisia naisia. kuten hyvä ystävänikin. Tuntuu vaikealta tavata häntä ollenkaan.

ja joulukin vielä tulossa....

Vierailija
14/44 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ihan sama tilanne kuin sulla. Elokuussa jätin Nuva Ring ehkäisyn pois ja eka kierto oli 40 eli pitkä, mutta inhimillinen. Seuraavaan sitten latasin enemmän kuin täydet odotukset ja negoja testejä tehtiin eikä näkynyt tätiäkään. Soitin yksityiselle gynelleni ja hän määräsi Terolut kuurin. Niinpä täti kurvasi paikalle hormonien turvin ja kierron pituudeksi tuli huikeat 74!!! (Mitä olisikaan ollut ilman hormoni-kuuria?) Voin kertoa, että oli pitkästyttävää ja kamalaa odotusta! Tänään on kiertopäivä 10 ja taas syön Terolutia kierron 15.-24. päivänä ja nyt vasta toivonkin että tulisin raskaaksi tai täti tulisi edes kohtuu ajoissa....Odotellaan! Olen vähentänyt tosi paljon näillä sivuilla " roikkumista" kun oli jo ihan pakkomielle koko aihe. Saatat muistaa mut syksystä, mutta nyt olen poikennut silloin tällöin kertomassa kuulumisia, eikä näytä esittelyissä olevan mun tietojakaan.

Tsemppiä kaikille muillekin ja mukavaa joulunaikaa!!!

Bastilli yk3, kp10/?

Vierailija
15/44 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo piinaa on kyllä. Mä en voinut olla testaamatta eilen illalla kun ne Aconit tuli.. Ja negaahan se näytti, oikeen tyylipuhtaasti. Pirulainen tätä päätä kun ei osaa itte taistella ollenkaan vastaan. =) Järkihän sen sanoo, et sit vasta kun on aika ois aika,mut ei... Juu tipuin korkeelta. Mutta nyt kerättyäni luuni luulen että maltan odottaa sinne lauantaihin saakka. Mikään asia ei tosin puola positiivista näytettä, päin vastoin...

Mutta asia nyt kerrallaan.

Tilasin kotitesteiltä paketin mis on muutama ovitikku ja pari raskaustestii lisää, joskos niistä oisi sitten hyöty seuraavaan yrityskiertoon! Jännäksi menee nyt täällä kaikilla! Voimia kaikille piinan kestämiseen ja tässä puhallus plussia aivan kaikille ++++++++

Tällaisia pohdin aamutuimaan.

Shani@ yk1 kp 25/28 (olin vissiin yks päivä laittanut kpn ihan väärin)

Vierailija
16/44 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shania@: Taitaa meillä olla yhtä pitkä tuo pinna; minäkin testasin eilen apteekin Predictorilla ja tyylipuhdas nega! Ja vielä aamupissasta :( Olin muka niin päättänyt, että aikaisintaan ensi viikolla testaan, jos tätiä ei kuulu. Kävin apteekissa muilla asioilla, niin eiköhän testi tarttunut jo matkaan ja poltteli lääkekaapissa. Mulla oli tiistaina huono olo koko aamupäivän ja muka jo ajattelin, että oiskohan tämä sitä... Mutta alas tultiin, kovaa ja korkealta. Meillä näkyy olevan kiertopäiväkin sama, joten yhdessä piinaillaan. Mulla on vaan kierto vähän pidempi. Mutta niin kuin joku täällä sanoikin; niin kauan on toivoa, kun ei näy punaista. Toivottavasti se seuraava testi olis meillä kummallakin plussaa!

72oinas: Tsemppiä sulle kovasti. Minulla on myös mennyt ensimmäinen raskauteni kesken ja se oli yksi kovimmista asioista, mitä olen joutunut kokemaan. Omissa ajatuksissaan on jo ehtinyt tottua vauvaan, vaikka alkuraskaus olisikin ja sitten yhtäkkiä vauvaa ei olekaan. Pitää antaa itselle lupa surra asiaa, vaikka jotkut eivät sitä ymmärräkään (meillä esimerkiksi anoppi...). Aika usein keskenmenon jälkeen moni tulee pian raskaaksi, ei tietenkään mitenkään säännönmukaisesti. Joten toivottavasti pian sinäkin, " jaksamishalit"

ON: Tuossa yläpuolella tulikin tärkeimmät jutut, eli nega täällä vallitsee. Vähän on ajoittain huono olo, mutta se ei taida yksin mitään tarkoittaa. Nyt olen päättänyt, että vasta jouluna testaan, jos ei ennen sitä mitään kuulu. Ei mulla tätiä ikävä ole, mutta tulkoon nyt pian, jos kerta on tullakseen!

Tirrukka kp 26/26-32, yk 1

Vierailija
17/44 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sitten myös testasin kanssa eilen ja negahan sieltä paukahti. Kp on tänään 29/32. Ensi tiistaina menen vielä verikokeeseen, mutta olo on kyllä sellainen, että ei tässä raskaana olla. Kyllä tuntuu pitkiltä nämä viimeiset päivät! Onneksi on viikonloppu tulossa, niin on kaikenlaista muuta mukavaa puuhaa perheen kesken. Ja sitten vielä jännään ystäväni puolesta, jonka laskettu aika oli eilen : ) Siitähän se vauvakuume sitten vasta nouseekin, kun pääsee katsomaan pikkuista!

Vierailija
18/44 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin juuri olevani mukana yhdessä sun toisessa pinossa, mutta mikäs sen mukavampaa kuin verkostotuki! =)

Täällä toivon rippeet on heitetty nurkkaan oottelen tätiä. Totesin tuolla elokuisissakin, että aiemissa raskauksissa on ollut hyvin selkeet raskausoireet, rinnat arat, metallinmakua suussa, pissahätää, päänsärkyä.... Ja nyt ei ole mitään edellämainituista. Menkkajomotus selässä.

Tilasin ovistestejä, aion tikutella ensi kierrossa sitten! Vinkkejä otetaan tikuttelusta vastaan kokeneemmilta!

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Siinä PLUSSArivi tännekkin!!!

SHaNI@ kp 26/28 yk! ja dpot siis mukaan tarkasti heti ensikierrosta (jos nyt satun saamaan sen tikulla esiin) =)

Vierailija
19/44 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torstai on toivoa täynnä; ) josko me saataisiin taas joku plussauutinen kolmosiin...Piristäisi edes se tätä arjen harmautta, ainakin jos ulos katsoo.Ensi viikolla taisikin olla säätiedotuksissa toivoa lumisateesta.

Äiti1972: jokos alkaa raskausoireita pukata olotilaan?? Sullahan alkaa olla kohta jännät paikat edessä...hirmuisesti onnea tulevaan viikkoon bd bd bd

Eppu2 ja mp73: Jokos täti on kurvannut paikalle vai vieläkö odottelu jatkuu...kenties plussauutisia?

Tirrukka ja Rsna; voihan se nega siitä vahvistua muutaman päivän kuluttua, niin kauan on toivoa kun täti vain ymmärtää pysyä poissa oikeista syistä: )

On; VAHVA ovisplussa pongattu tälle päivää....Eilen pöllyteltiin peittoja jopa pariin otteeseen (suuri ihme meille); )) Tänään jos taas saisi vieteltyä tuon ukkokullan ja makkarissa kuuluisi muutakin kuin kuorsaamista: ) Nyt vain taas odotellaan päivien kulumista....

-Happy kp13/26-28 yk3

Vierailija
20/44 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysellä ajattelin teiltä jotka osaatte bongailla tuota ovista.

En niitä tikkuja raaski ostaa niin täytyy yrittää löytää ovis ihan itse.

Eka lima päivä tänään. Viime kierrossa kesti 4 tai 5 päivää tuota limaa.

Kolmantena päivänä oli mielestäni runsaimmillaan.

Ymmärsin että se limasin päivä olis se paras päivä. Mutta olen myös ymmärtänyt että viimeinen lima päivä olisi paras päivä.

Kumpaankohan nyt sitten olisi uskomista.?

Itse arvelin että olisi lauantai tai sunnuntai.

Mutta mutta. Voihan se olla huominenkin tai jopa maanantai.

(Tai täytyy joka kierrossa kokeilla eri limapäiviä jotta selviää mikä niistä on se paras).

Jos jollakin on omakohtaista toetoa asiasta niin kertokaa ihmeessä. =)

Tsirppana yk2 /kp 13/31

(Ehkä saamme taas Happyn kanssa piinailla yhdessä monen muun kanssa kuun loppupuollella).