Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset eivät ymmärrä kuinka vaikeaa miehellä olla

Vierailija
01.07.2023 |

Miehen aamutoimet vievät aikaa ja vielä kun laittaa aamupalaa ja keittää puuron ja kahvin sekä muut pöytään ajaa parran sekä viikset joka päivä ja miehen iho herkkä niin kutisee ja kirvelee. Naisen ei tarvi ajella partaa eikä muitakaa karvojaan päivittäin joten nainen ei todellakaan tiedä mitä mies joutuu kestämään.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut 165 yhden illan panoa ja osa heistä on jäänyt yöksi.

Olen kyllä asian huomannut aamulla, aina on käynyt sääliksi.

Itse en tarvitse edes meikkiä laittaa.

T.nainen

Aikamoinen lutca olet!

Olen vahva nainen, minua ei nimittely hetkauta.

Yksi yhden illan panoni alkoikin sillä, että hän nimitteli minua.

T.nainen

Minä arvostan kaltaisiasi naisia. Teitä saisi olla paljon enemmänkin. T.mies

Kyllä me olemme legioona!

T.nainen

Vierailija
42/47 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä teidän tarvitse kärsiä synnytysten ja kuukautisten aiheuttamista fyysistä että henkistä haitoista. Jos miehet joutuisivat synnyttämään täällä olisi jo lapsikato.

Tarvitseepas. Kyllä tasan tarkkaan nainen järjestää henkisen helvetin aina kuukautisten aikaan.

Jos olisin sovinisti, niin synnytysten aiheuttamasta fyysisestä haitastakin mainitsisin. Silloin ei niin haluttaisi, jos römpsän ulkonäkö rumentuisi ja eritteiden karkailukin söisi haluja. Onneksi en ole sovinisti ja pystyn panemaan synnyttänyttäkin naista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut 165 yhden illan panoa ja osa heistä on jäänyt yöksi.

Olen kyllä asian huomannut aamulla, aina on käynyt sääliksi.

Itse en tarvitse edes meikkiä laittaa.

T.nainen

Minä haluaisin olla numero 166

Vierailija
44/47 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on aika vaikeaa. Kuule me naiset joudutaan harjaamaan hiuksia lähes päivittäin ja pissallakin kestää kauemmin kun se pimppi pitää pyyhkiä PAPERILLA ja kädet pitää pestä aina vessan jälkeen. Eikä silti olla tultu valittamaan tuollaisesta turhan päiväisestä, niin kuin te. Yhyy tosi vaikeaaa, te ette tiedä miltä tuntuu kun hiukset pitää harjata päivittäin ja niitä hiuksia menee siihen kampaan. Ja kipu on sietämätön. Yhyy😓😢

No ei kestä pissaaminen kauemmin. Miehillä on isompi virtsarakko. Sitte joutuu vielä ravisteleen ja sen jälkeen kuvaamaan tekun pään paperilla

Vierailija
45/47 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö parran voi ajaa illalla, juoda sitten yömyssyn kärsimyksensä palkaksi ja nukkua hyvin. Vai kasvaako parta vain öisin?

Illalla kun ajat niin saat aamulla ajaa uudelleen. Näin se on. Yöllä sitten kirvelee ja kutiaa parransänki. Naiset ei tiedä mitään parrasta ja sen kasvusta.

Kyllä meilläkin kasvaa parta, tosin vähän eri paikassa vielä herkemmässä muuten. Suosittelen opintoja naisen anatomiassa, kun näyttää siltä että kuvittelet meidän olevan muovinukkeja.

Vierailija
46/47 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset saivat rikoksesta Jumalaa vastaan vain synnytyksen vaivat ja himon mieheen, mutta miehen takia koko maanpiiri on kirottu, ja pakko painaa pitkää päivää, ja maa kasvaa vain rikkaruohoja, eli käteen ei paljoa dollareita jää. Vaikka nainen se miehen houkutteli ottamaan sitä kiellettyä hetelmää. Lieneekö nainen itse perkele ja käärme !?

Miesten keksimää horinaa.

Vierailija
47/47 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo, en tiedä millainen murhe parranajo on, mutta miksi hemmetissä alussa on ruikutusta aamupuurosta ja kahvin keittämisestä?

Varmaan AP:N äitimuori keitti ennen puuron ja kahvin ja pureskeli voileivätkin valmiiksi pikkuressulleen. Nyt kun pitäisi itse hoitaa aamutoimet, se ottaa miehen hermoille.

Voi voi kun maa on kova ja kärsä kipiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän