Naiset eivät ymmärrä kuinka vaikeaa miehellä olla
Miehen aamutoimet vievät aikaa ja vielä kun laittaa aamupalaa ja keittää puuron ja kahvin sekä muut pöytään ajaa parran sekä viikset joka päivä ja miehen iho herkkä niin kutisee ja kirvelee. Naisen ei tarvi ajella partaa eikä muitakaa karvojaan päivittäin joten nainen ei todellakaan tiedä mitä mies joutuu kestämään.
Kommentit (47)
Eikö parran voi ajaa illalla, juoda sitten yömyssyn kärsimyksensä palkaksi ja nukkua hyvin. Vai kasvaako parta vain öisin?
Vierailija kirjoitti:
Eikö parran voi ajaa illalla, juoda sitten yömyssyn kärsimyksensä palkaksi ja nukkua hyvin. Vai kasvaako parta vain öisin?
Myös öisin
Vierailija kirjoitti:
Illalla kun ajat niin saat aamulla ajaa uudelleen. Näin se on. Yöllä sitten kirvelee ja kutiaa parransänki. Naiset ei tiedä mitään parrasta ja sen kasvusta.
On naisia jotka ajavat partansa, hormonien vuoksi ja siistivät kulmiaan usein. Ja naisillakin omat hommansa. Luulen että kaikilla on vaikeaa, vaikka voihan miettiä miten helpottaisi arkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Illalla kun ajat niin saat aamulla ajaa uudelleen. Näin se on. Yöllä sitten kirvelee ja kutiaa parransänki. Naiset ei tiedä mitään parrasta ja sen kasvusta.
Mulla kasvaa parta alapäässä. Ei se nyt ihan vieras konsepti ole.
Vierailija kirjoitti:
No voi tietysti, mutta kun on voimakas parrankasvu niin aamulla on jo sänki.
Kaikilla meillä on biologiset rasitteemme. Jos otan sun parrran niin ota sä mun kuukautiset ja vaihdevuodet ja synnytä mun lapset?
Te kuten naiset ja laseroi karvat pois. Saattaa kylläkin vaatia useamman kerran, riippuen karvoituksen määrästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohhoh, mahtaa olla melkoinen puutarha, jos samaaan tahtiin kasvaa ku parta
Sen sijaan, että naiset yrittäisivät oppia ja tukea miehiä ja ymmärtää, niin...
ketjun naiset haukkuu miehiä.
Mitä tämä kertoo naisista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on runsas ja täynnä elämää.
Naiset saivat rikoksesta Jumalaa vastaan vain synnytyksen vaivat ja himon mieheen, mutta miehen takia koko maanpiiri on kirottu, ja pakko painaa pitkää päivää, ja maa kasvaa vain rikkaruohoja, eli käteen ei paljoa dollareita jää. Vaikka nainen se miehen houkutteli ottamaan sitä kiellettyä hetelmää. Lieneekö nainen itse perkele ja käärme !?
Minulla on ollut 165 yhden illan panoa ja osa heistä on jäänyt yöksi.
Olen kyllä asian huomannut aamulla, aina on käynyt sääliksi.
Itse en tarvitse edes meikkiä laittaa.
T.nainen
Vierailija kirjoitti:
Asiaa auttaa kun herää ajoissa ja käyttää sopivaa kosteusvoidetta.
Miten se siihen parrankasvuun auttaa?
Vierailija kirjoitti:
Kuka on haukkunut? Keinoja on ehdotettu, tyypillinen mies ei niitä halua. What to do 🤷.
Naurettavaa.
Mietippäs niitä mimmejä jotka laittautuu ja hoitaa muksut koulukuntoon ja myös tekee ne aamupuurot sun muut ja sinä piereskelet makkarissa sillä aikaa.
Sitten et vie niitä muksuja harrastuksiin etkä kiitä vaimoasi mistään mutta sanomista riittää mikromanagerointiin asti.
Sitten et osallistu arjen pyörittämiseen, et pyykkeihin, et ruuanlaittoon, et vie roskia etkä tee oikeastaan mitään millä ansaitset edes kuulula koko porukkaan.
Että elämän vapaamatkustaja on se sun suuri kunnia?
Tai en mä nyt sano että just sinä teet noin mutta aika moni tekee
Ja nää sitte pitää itteään miehinä.
Millä?
Jos et arvosta mimmiäsi, et ole miestä nähnytkään
Ja yhtäaikaa, tämä pätee samoin toisin päin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on haukkunut? Keinoja on ehdotettu, tyypillinen mies ei niitä halua. What to do 🤷.
Vierailija
2/17 |
klo 20:19 | 1.7.2023
Yhyy :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on runsas ja täynnä elämää.
Viikatteen kanssa siellä päivittäin häärin.
Asiaa auttaa kun herää ajoissa ja käyttää sopivaa kosteusvoidetta.