**KesäHeinien vko 50**
[color=FF3030][size=4]♥ [color=DC143C]KesäHeinät-07 [color=FF3030][size=4]♥
[size=2][color=FF3030]Tässä pinossa vaihtavat kuulumisia odotuksen iloista ja suruista kesäheinät eli ne, joiden laskettu aika osuu kesä-heinäkuun -07 vaihteeseen (21.6.-10.7.)
Ethän ilmoittautuessasi kopioi koko listaa, kiitos!
[color=FF3030][size=2]21.6.
[color=0000EE]Miiu77
[color=CD2990]ikä:29
monesko: esikoinen
[color=FF3030][size=2]24.6.
[color=0000EE]Jarmiina
[color=CD2990]ikä:
[color=FF3030][size=2]25.6.
[size=2][color=0000EE]joors1
[color=CD2990]ikä: 30
[color=FF3030][size=2]26.6.
[size=2][color=0000EE]lillukanvarsi
[color=CD2990]ikä:
monesko: toinen, esikoinen 4,5 v.
[size=2][color=0000EE]maaaaria
[color=CD2990]ikä: 26
monesko: toinen, tyttö 05/06
[color=FF3030][size=2]27.6.
[size=2][color=0000EE]Fiikus77
[color=CD2990]ikä: 29
[size=2][color=0000EE]Lellu83
[color=CD2990]ikä: 23
[size=2][color=0000EE]Senniina
[color=CD2990]ikä: 38
monesko: toinen, poika 12/99
[size=2][color=0000EE]tiinaf
[color=CD2990]ikä:
monesko:
[color=FF3030][size=2]28.6.
[size=2][color=0000EE]koala-72
[color=CD2990]ikä:34
[size=2][color=0000EE]Kihara
[color=CD2990]ikä: 32
[size=2][color=0000EE]-Veruska-
[size=2][color=0000EE]AMS74
monesko: toinen, poika 7/05
[color=FF3030][size=2]29.6.
[size=2][color=0000EE]S@nde
[color=CD2990]ikä:30
monesko: toinen, 06/04
[size=2][color=0000EE]Äp81
[color=CD2990]ikä:
monesko: toinen, esikoinen 03/01
[size=2][color=0000EE]syystoivo
[color=CD2990]ikä:
monesko: toinen, esikoinen 10kk
[size=2][color=0000EE]peetta
[color=FF3030][size=2]30.6.
[size=2][color=0000EE]Sannnis
monesko: toinen, esikoinen 1v.
[size=2][color=0000EE]Spaghetti
[color=CD2990]ikä:
monesko: toinen, poika 10/04
[size=2][color=0000EE]Merkurius76
[color=CD2990]ikä:
monesko: toinen, esikoinen 5/05
[color=FF3030][size=2]1.7.
[size=2][color=0000EE]Oona1975
[color=CD2990]ikä:
monesko: kolmas, 02/04, 08/06
[size=2][color=0000EE]punatintti
[color=CD2990]ikä:27
[color=FF3030][size=2]4.7.
[size=2][color=0000EE]Jushka
[color=CD2990]ikä: 28
[size=2][color=0000EE]anjuusa
[color=CD2990]ikä:
monesko: toinen, tyttö 7/05
[color=FF3030][size=2]6.7.
[size=2][color=0000EE]joutur
monesko: toinen, tyttö 07/05
[size=2][color=0000EE]S@ri@
[color=CD2990]ikä:
monesko:
[size=2][color=0000EE]Amalia-Joel
monesko: toinen, poika 10v., poika 7v. miehen aik.liitosta
[size=2][color=0000EE]Mathures
[color=CD2990]ikä:24
[color=FF3030][size=2]7.7.
[size=2][color=0000EE]Omenana
[color=CD2990]ikä:
monesko:
[size=2][color=0000EE]Cityäippä
[color=CD2990]ikä: 36
monesko: toinen, poika 10/03
[size=2][color=0000EE]Sohvi@
[color=CD2990]ikä:
monesko: toinen, esikoinen 07/05
[size=2][color=0000EE]Juska82
[color=FF3030][size=2]8.7.
[size=2][color=0000EE]Sunshine24
[color=CD2990]ikä: 24
monesko: toinen, tyttö 7/05
[size=2][color=0000EE]Irene77
monesko: toinen, poika 2,5 v.
[color=FF3030][size=2]9.7.
[size=2][color=0000EE]elisabet73
[color=CD2990]ikä: 33
monesko: esikoinen, tm-04 rv8,km-05 rv7
[color=FF3030][size=2]10.7.
[size=2][color=0000EE]annam_
[color=CD2990]ikä:
[color=FF3030][size=4]♥♥♥♥♥
Kommentit (54)
Kaikki joululahjat ostettu ja paketissa...jihaa! Huomenna on sit joulukortti stressi ku pitäs kirjottaa ja lähettää samana päivänä...eilen oli lääkärineuvola ja kaikki kunnossa. Sydänäänetki kuulu pienen etsiskelyn jälkeen, hiljaa tosin, mut kuulu kuitenkin. Helpotus...Ja nyt sit odotellaan kovasti en viikolla olevaa ultraa. Toivottavasti kaikki hyvin.
Tuosta 3D/4D ultrasta..mun tuttavat kävi vähä aikaa sit Helsingissä siinä ja siel se makso 150e. Mut on kuulemma hintansa väärti.
On mullakin sellasta pientä pistelyä ym. ollut, mut oon tulkinnut sen masun kasvuun liittyväksi.
Väsyttää ihan hirveest,i vetelen sellasii 12-13h yöunii nyt ku on ollu vapaata töistä.
Yks päivä meinasin pyörtyy asiakkaan kotona, yhtäkkii vaan silmis sumeni ja korvat alko soida. Onneks mulla oli työpari, jolle sanoin et joudun käymään pihalla. Hetken olin kyykys portailla ja sit tuntu et nyt lentää ykä ja ei muutaku sukkasillaan vähä kauemmas,ettei ihan toisen rapuille ykää. Ja ei muutaku takas hommiin. Vähä extremee elämään, tai jotain =) Mut onneks noin pääasiassa pahoinvointi on jo helpottanu.
peetta 11+6
Kuinka aikasin se sukupuoli sitten jo yleensä näkyy ultrassa? Kuulosti kyllä että tosi aikasin oli jo ultraaja sen nähnyt jos oli oikeesti nähnyt! Hassua, en oikein tiedä haluanko itse tietää vai en. Luultavasti loppuvaiheessa kuitenkin haluan!
Ihan mielenkiinnosta kyselen teiltä kaikilta, että millä alalla olette? Itse valmistuin viime jouluna yhteisöpedagogiksi ja tällä hetkellä olen töissä iltapäiväkerhossa ja nuorisotalolla.
-Veruska, 11+6 (huomenna rajapyykit paukkuu!)-
Tännän oli neuvola ja onneksi neuvolatäti on mukava tyyppi. Ei mitään moraalisaarnoja, pelottelua ja kiristystä. Np-ultrasta se sanoi, että se tehdään sisäkautta. Olenko tulkinnut oikein, että toisilla paikkakunnilla se kuuluu (ultraus 2 krt) kunnalliseen hoitoon ja toisilla taas ei? Asustelen Helsingissä ja tosiaan kaksi ultraa raskauden aikana tulee " ilmaiseksi" . Aika epäreilu tilanne, äidit on ihan eriarvoisessa asemassa Suomessa.
Sitten ponnekkaasti tiedustelin jouluruuista. Ilouutisia! Mätiä saa jouluna syödä, jos huolehtii että se ei pääse lämpiämään missään välissä, pitää siis huolen kylmäketjusta. Pateetakin saa tämän kerran syödä. Jouluni pelastettu!
Useammalla taitaa olla huimausta ja pökröä, minulla on satunnaisesti ollut ko. oireita. Erityisen ihanaa on, kun huippaus iskee julkisissa tiloissa. Minulla on kyllä kassissa aina mukana joku trip-mehu. Joku kertoi lääkärinsä sanoneen, että mahapistokset voi johtua jostain istukan painamisesta? Minusta kuulostaa aika järkevältä, se on nimittäin tuntunut juuri siltä, siis kohdu kyljessä. Mutta en ole tästä huolissani, kun se on niin satunnaista.
Ahdoin tänään nakkeja, ranskalaisia ja leipäjuustoa. Sillä hetkelllä maistui taivaalliseslta mutta nyt on aivan karmea olo. Niin kuin en olisi tiennyt näin käyvän...
Elisabet ja toukka 10+3
Veeruska kyseli millä alalla olemme. Minun tittelini on markkinointikoordinaattori, mutta työskentelen taidealalla. Ihania nimihirviöitä...
Jäin miettimään myöskin sukupuoliasiaa. Toisaalta olisi houkuttelevaa tietää kumpi tulee, mutta sitten ne tiedot ei kyllä välttämättä pidä yhtään paikkaansa. Ystäväni on saanut kaksi lasta ja molemmilla kerroilla etukäteen kerrottu sukupuoli ei pitänytkään paikkaansa (siis poika->tyttö ja 2. lapsi tyttö-> poika).
Heippa kaikille! Jos tässä itsekkin jaksaisi vaikka aktiivisemmin alkaa keskusteleen täällä. Olo alkaa helpottua ja tuntuu että väsymyskin väistyy pikku hiljaa. ja tietysti nyt on levollinen mieli...kävin eilen neuvola lääkärillä joka teki tukimukset jne. ja tarkoitus oli kuunnella sydänääniä ensimmäistä kertaa (rv 11+6) mutta mitään ei sitten kuulunutkaan :( sain lähetteen sairaalaan ja sinne päästyäni ja aikani odoteltua pääsin vihdoin ultraan ja siellä se kuitenkin olla kuikelsi, meidän pieni, sydän pomppien juuri niin kuin pitää ja kaikki tallella!!! kyllä on meinaan eilen tullu itkettyä :) Ensin pelosta ja sitten onnesta ja np. ultra olis viikon päästä ja taas piäsee pikkuista ihmettelemään :) niin ja varmaan sitten LA tulee muuttumaan aikaisemmaksi kun meinasi että on isompi tämän hetkisiin viikoihin jos vertaa...
ja nostetta pinoon! Äp81:llä olikin tunteikas päivä ollut! Varmaan kauhea tilanne, kun sydänäänet eivät kuulukaan. Joskushan kohtu on taaksepäin kallellaan ja/tai istukka edessä, jolloin sydänäänten löytäminen on hankalampaa. Ihanaa, että kaikki kuitenkin hyvin!
Sukupuolesta oli keskustelua. Itse en ehkä halua tietää etukäteen. Salaa toivon tyttöä, kun esikoinen on poika..Kumpi vaan on kuitenkin tervetullut ja kaikkihan me tervettä lasta ensisijaisesti toivotaan.
Mun titteli on sossu ja teen töitä lähinnä kouluikäisten lasten ja heidän perheidensä parissa. Yliopistosta siis valmistunut vuonna miekka ja kypärä, työhistoriaa takana se 10 v., mikä vaaditaan vuorotteluvapaan saamiseksi. Vuorottelen helmikuun loppuun ja sitten pitäis kattoa, menenkö töihin pariksi kuukaudeksi vai ruinaanko saikkua..
Joulukortteja pitäis lähteä kuskaamaan postiin ja vähän kaupungille kiertelemään, kun olotila näyttäisi antavan myöten. Viikonloppuja kaikille ja hyviä vointeja!
S rv12+2
Ekaksi Juskalle (olikohan nicci nyt noin) pahoittelut sähläämisestä - on niin samanlaiset nimimerkit, että meni tällä mammalla pasmat aivan sekaisin ;).
Tosi paljon ultrauutisia - onnittelut kaikille onnistuneista kurkkauksista! Elisabetin kanssa olen Helsinkiläisenä siinä onnellisessa asemassa, että kuvioon todellakin kuuluu ne kaksi kaupungin tarjoamaa ultraa - np ja rakenne sitten myöhemmin. Ja meikäläistä varmasti ultrataan vielä useammin jos/kun se raskausdiabetes taas iskee...
Eilen oli neuvolalääkäri ja oli kyllä aikamoinen kokemus - tosi kovakourainen nuori ulkomaalainen naislääkäri t-paidassa ja lantiohousuissa hoiti asian. Sydänääniä ei edes kuunneltu vielä ja eivätpä ne varmasti olisi vielä kuuluneetkaan näillä viikoilla. Oli kyllä ihan turha ja kivulias reissu, mutta kaikki kuulemma hyvin. Paino oli mulla tippunut kilon verran, mutta kyseessä oli kuulemma vaan hänen vaakansa, enhän mä ole voinut laihtua. No just just ;).
Np-ultraankin tuli kutsu - 27.12.06 päästään sitten Öttiäistä kurkkaamaan. Jos kaikki näyttää hyvältä, niin harkitaan, josko esikoinenkin jo otettaisiin odotukseen mukaan. Olisi jo kiva kertoa, jotenkin poden huonoa omaatuntoa, kun hän ei vielä tiedä :(.
Ja ne joulukortit - täällä ne ovat edelleen kirjoittamatta. Joka ilta olen päättänyt, että nyt, mutta sitten Unijukka on saapunut aina jo ennen yhdeksää ja tässä sitä ollaan. Tulee tänään kiire töiden jälkeen!
Töistä ja ammateistakin puhuttiin... Itse olen viestintävastaava ja myös copywriterin hommia teen. Pitäisi kai olla siis sana hallussa ;).
Omaan napaan ei muuten ihmeitä - mullakin välillä poksuu ja nipistelee ja vihloo. Väsymys on edelleen kova, mutta etominen tuntuisi helpottavan. Paitsi jos päästää vatsan aivan tyhjäksi. Uusi ihana oire ovat finnit. Tällainen 36n finnileuka on aika huvittava näky ;).
Tänään saan eilen mitatut paastosokeriarvot terkkarilta - toivottavasti olisivat vähän laskeneet ja tämä kaikesta hyvästä kieltäytyminen olisi tuottanut tulosta!
Ihanaa alkavaa viikonloppua kaikille!
-Cityäippä ja Öttiäinen 10+6-
Mä oon varmaan kajahtanut?? Meinaan vaan kun saisin sairaslomaa varmasti, jos jaksaisin raahautua taas terveyskeskukseen, mutta ei vaan nappaa!! Ois tarvinnut herätä 8.00 soittelemaan sinne, jotta ois saanut edes ajan... No, meen töihin lepäämään ;D Mukulat saavat taas siipeensä, kun oon niin väsynyt ja kipeä oikeasti, etten kyllä jaksa turhia kuunnella nuorisoa! Olenhan ollut jo kaksi viikkoa kotona lukuunottamatta viime la ja su, joten työvoimapulankin vuoksi mun pitää raahautua :(
Niin mä jo aiemmin kerroinkin,että oon esimies ärrällä. Koulutusta mulla ei tähän oon, sillä oon kaavanpiirtäjäleikkaajaksi valmistunut, mutta päivääkään en ole vaatetuspuolen hommia tehnyt. Ärrälle jahkaannnuin -99, kun olin kouluttamassa heidän myyjiään hippoksen puolesta toton saloihin... Esimies minusta tuli jo parin kuukauden työssä olon jälkeen, jota välillä ihmettelen kyllä itsekin, mutta palkkaan oon tyytyväinen, kun vrt. siihen et siivosin päätyökseni ennen ärrälle tuloa. mutta toki aika kuultaa muistoja ja palkkaan ei kai koskaan ole kunnolla tyytyväinen ;D
Tiettekö, et minua kiinnostaisi kovasti minkä kokoisia tein " asukit" on ollut/on ultrissa milläkin viikoilla. Siis ihan mielenkiinnosta kyselen. Mun esikko kun oli iso poika niin seuraaantaan minut otetaan lopuksi koon puolesta kumminkin ja tietäisin hiukan mitä odottaa.
Mä toivoisin tietenkin, et asukki ois terve ennenkaikkea. Poikaa silti toivoisin. Eipä se tyttökään silti ei toivottu oo!
Mutta nyt valmistautumaan töihin lähtöön ja kortit minunkin pitäisi postiin laittaa =D
S@nde Rv12+1
P.s Onko teillä kaikilla jo joululahjat valmiina miltei kaikkia varten? Hui kun joku on ollut ahkera, kun on saanut jo kaikki valmiiksi, kumpa minäkin ;D
Huh, taas olivat vähän laskeneet, nyt arvo oli 5,3 :). Tavoitteenahan on, että arvo olisi alle 5,1, mutta olen jo tosi tyytyväinen, että olen saanut sen laskemaan vajaassa 3 kuukaudessa 6,1 tuohon 5,3een. Dieettiä jatketaan nyt sitten reippaasti läpi koko raskauden (ääks, ei siis mitään hyvää :() ja rasituskokeeseen menen sitten normaaliviikoilla eli kaiketi joskus vkolla 24. Pari paastoarvoa otetaan kuitenkin ennen sitä.
Synnytystapa-arvioonkin pääsen sitten viimeistään vkolla 36 - uskoisin, että sektio on tiedossa. Jos itse saisin valita, niin alatiesynnytys olisi parempi minulle, mutta riskit taitavat olla liian suuret.
Aikaisemmin oli jo juttua siitä, miten raskaalta raskaus tuntuu. No niin minullakin, ainakin kun vertaan esikoiseen, jonka odotusaikana voin tosi hyvin ja olin elämäni kunnossa. Tämä alku on nyt ainakin ollut jotain ihan muuta ja välillä on oikein huono omatunto, kun en olotilasta ja odotuksesta mitenkään suuremmin nauti :(. Ehkä se tästä...
S@nde kyseli, ovatko kaikki jo hankkineet joululahjat. No en minä ainakaan.... vasta 1 lahja hankittuna ja monen monta hankkimatta. Taitaa taas tulla kiire, onneksi suunnilleen tiedän, mitä kenellekin ostan.
-Cityäippä ja Öttiäinen 10+6-
Lahjat ostettu ja kortit postissa. Muutamat kortit vielä teen itse, mitkä sit voi antaa henk.koht. Mä oon ammateiltani parturi-kampaaja ja lähihoitaja. Parturin töitä en oo tehny päivääkään, mitä nyt vanhempien ym. tukat leikkaan. Lähihoitajan hommii teen kotipalvelussa, ei oo vakipaikkaa, mut sijaisuuksii on ollu ihan kivasti toistaseks ja sit jos nykysest paikasta loppuu, niin aina voi sit kysyy muualta. Tältä alalta ei työt ihan heti lopu, ainakaan tällä hetkellä.
Eipä mullakaan saanu lekuri sydänäänii kuulumaan, mut sit kokenut hoitsu sai, hiljasestihan se kuulu, mut kuulu kumminkin.
peetta 12+0 Jee!!
Ollaan juoruttu sit pikkuhiljaa kavereillekin vauvasta. Mä olen niin hölösuu, etten olis pystyny enää panttaan. Rauhallinen viikonloppu tulossa, huomenna pitäis vähän jossain joulumyyjäisissä käydä ja sunnuntaina tulevilla mummoilla ja vaareilla.
Aika montaa erilaista ammattia meitä on tässä joukossa. Olen jo kertonutkin, mutta siis olen kampaamoyrittäjä. Nyt mulla on 1 tuolivuokralainen ja 1 sillon tällön rakennekynsien tekijä. Toukokuun alusta otan toisen tuolilaisen ja koitan sumplia ittelleni äitiyslomaa :)
Ja tänään katon hyvällä omallatunnolla ohjelman sillä siisti, niin tuntuu taas oma koti tosi putsatulta!
Viikonloppuja kaikille!
Ja huomena töihin :( ammateista kun on puhuttu niin itse toimin myyjänä ja eräänlaisena vastaavana... keittiö puolen koulutus löytyy joten en minäkään omalle alalleni sitten " päässyt" ! Onko kellään tietoa tämmöisestä kun ekalla neuvola käynnillä otettiin verikokeet missä selvitellään mm. veriryhmää jne. niin minulla oli merkintä, että verinäytteessä on heikko tunnistamaton vasta-aine, jolla ei merkitystä raskauden kannalta mutta uusi verinäyte otetaan viikoilla 24-26. Mitähän tämä voisi tarkoittaa? Neuvolassa ei osattu sanoa mitään ja spr:n sivuilta koitin asiaa selvitellä mutta ei sieltäkään mitään... Mutta joka tapauksessa hjuvaa viikonloppua kaikille!!!
Ehtoota!
Mä en noista asioista mitään tiedä oikeasti. Minulle kuitenkin ennen sectiota tehtiin kaikenlaisia verikokeita, hyytymistä ja muuta varmistaakseen... Sain tiedon, että kaikki on hyvin ja tietävät nyt kaikenvaralta tarvittavan.
Siis luulen sinunkin kohdalla asioiden olevan ihan hyvin, mutta jos tarvitset lisää verta synnytyksessä tai muuta sellaista, niin selvittävät asian varmuudella oikeaksi ennen synnytystä. Synnytyksessä kumminkin jonkun verran verta menettää kait!? On se sitten alakautta tai sectio synnytys! Älä turhaan tuollaista murehdi kumminkaan, kyllä ne siellä tietää mitä ne tekee. Parempi vaan, että huomasivat jo nyt jonkin pienoisen eron ja voipi olla, että sitten uuden kokeen aikaan ei mitään outoa olekaan enää :)
S@nde rv12+1,joka ei väsynyt yhtään töissä ollessaan, vaikka hiukan kipeä vielä olenkin
Vähän nostelen, kun oltiin jo 3. sivulle tiputtu. Poikkeuksellisesti olen näin viikonloppuna koneella. Pikkuhiljaa alkaa olla enemmän voimia tehdä kaikenlaista, mutta edelleen väsyttää ihan armottomasti. Saa nähdä helpottaako tämä missään vaiheessa. Yöt edelleen sellasia 23.30-5.30 ja tirsat jossain välissä päivällä, jos mahd.
Tuohon verikoe/vasta-aineasiaan en osaa kyllä sanoa mitään, ei ole siitä kokemusta.
Menenpä telkkarin ääreen lojumaan..
Noista verikokeista tuli mieleen, et onkos ketään muuta kellä ei oo ollu vesirokkoo...? Mulla selvis verikokeista et mulla sitä ei oo ollu.
Ja siis KAIKILLE! Olin tosi surullinen, kun luin Miiun ja Veruskan tuntemuksia tästä pinosta. Kuulun varmaan niihin " sisäpiiriläisiin" , kun niin usein tänne kirjoittelen ja omia asioitani pääasiassa valitan. Olen samaa mieltä kuin Kihara, että sellaiset nikit jäävät helpommin mieleen, joiden kirjoituksia on pinossa useammin. Olen varmaan lukenut viestejä huonosti, mutta mun mielestä kenenkään keskustelunaloitukset eivät ole jääneet kokonaan kommentoimatta tai sitten kysymykset ovat olleet sellaisia, etten ole osannut niihin vastata. Multa ei myöskään onnistu sellainen, että kommentoisin jokaiselle jotain, niinkuin joissain pinoissa näyttää olevan tapana. Mun pitäisi istua tässä kynä kädessä ja kirjoittaa paperille kaikkien nikit ja asiat, joita pitäis kommentoida, jotta muistaisin. Se tuntuu ylivoimaiselta ja kuten Miiu totesi, niin muutakin tekemistä on=)
Taas sitä omaa napaa..eli voinnissa ei erityistä. Illalla ja yöllä koski vatsaan vähän ikävällä tavalla ja se tietysti aina herättää pelkoja=( Mitään vuotoja ei kuitenkaan ole. Keskiviikkona on ultra ja toivoisin näkeväni pikkuisen siellä hengissä enkä kohdun pohjalla killumassa. Päänsärky onneksi taisi olla vaan parin illan juttu eikä pahaa oloakaan ole juuri enää näkynyt. Jospa tämä tästä.
Nyt on joulumyyjäiset pidetty ja jospa alkaisin keskittyä oman joulun järjestämiseen!
t. S rv11+5
vaan, ettei pudota ihan hirveen kauas. Toivottavasti en edellisellä viestilläni karkoittanut kaikkia kesäheiniä..=(
Täällä sitä ollaan, edelleen.
Mä olen ollut ihan kamalan huono kesäheinä kun en ole justiinkaan mitään kirjoittanut enkä oikeastaan edes kauheasti lueskellut juttuja.
Mutta yhtenä kappaleena edelleen, Juustonaksu on jo 10+1 vanha. =)
Olen kyllä samaa mieltä että ei tarkoita mitään sisäpiirijuttuja, jos useimmin kirjoittelevien nikit jää parhaiten mieleen. Niinhän se vaan menee, useimmin kirjoittavista tulee väkisinkin " tutumpia" .
Jushka ja Juustonaksu 10+1
Huh, mikä viikonloppu...Oltiin viikonloppureissulla Helsingissä ja reissun yks tarkoitus sukuloimisen ohella oli jouluostokset. Miks ihmisen täytyy olla niin typerä, ettei voi ostaa niitä lahjoja pitkin syksyä, vaan kaikki pitää ostaa juuri sillon, ku joka paikka on jengiä tupaten täynnä!! Hieman tätä ostos urakkaa autto et oli paperilla valmiina suurin piirtein,mitä kenellekin ostaa pitäis. Hirveetä silti...
Mutta hieman lohdutusta elämään toi, kun mun mies osti mulle mammalappuhaalarit =) Mä oon haaveillu niistä niin kauan...pikkutytöstä asti haaveillu, et sit ku mä ootan, ni sit sellaset. Ja nyt mä sain ne, oon ikionnellinen =D Hömppä mikä hömppä...
Masukin kasvaa kivasti, viikonloppuna tuntu pari kertaa ihan siltä ku se potkis sillee hennosti, mutta eihän sitä vielä voi tuntee. Joten jotain muuta kutkutusta sit vissii...
peetta rv 11+3
Vatsan päältä tosiaan tehtiin, kun tämä ei ollut np-ultra. Tässä vaan tsekattiin koko ja sikiöitten lukumäärä. Nehän mä tosin jo tiesin, mutta halusin tämän kunnan tarjoaman ainoankin ultran käyttää hyväkseni.
Palaillaan,
S 12+1