Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤¤ ELOKUUMEILIJOIDEN MAANANTAI¤¤¤

11.12.2006 |

Huomenta!

..Ja pinoa pystyyn taas.. Jopa olikin pitkä tuo viikonloppupino! :) Niin moni jo piinailee ja testailee, että pino venyy...kivaa...

Plussauutisia jälleen odotellen,

Pulu kp20/29-31

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa alkanutta viikkoa. Joulu senkun lähenee. Toivottavasti mahdollisimman moni meistä saa mukavan joululahjan :)

PLUSSATUULIA ~~~~

Sofia 21/27-28 dpo7

Vierailija
2/22 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin sanoin, onnittelut oli taas ihan kerran liian aikasia.

Haamujen haamu tikussa. Toissa-aamunen näky vielä paljon paljon selvemmin. :' (

Keskiviiikkona tuhlaan vielä yhden tikun ja sitten lopetan luget ja alan oottaa tädin tuloa.

Huono olokin on ollut, mutta sit tajusin, että sehän johtunee luultavasti noista lugeista, koska viime kierrossa oli sama juttu.

Huoh. Mikä mussa on vikana. :(

Parempaa onnea muille!

piipaa kp 22/28 dpo 10

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun olet apeana, eihän vielä heitetä kirvestä kaivoon =)

Toivon todella että viiva vahvistuisi sinulla ja silloin saataisiin kärrätä sinulle vauvaliimaa ja tarrasukkia tonneittain.

On: Ei minkäänlaisia oireita täällä ;(

vähän ehkä viluttaa ja kylmyys vaivaa. Mutta raskautta se ei kuitenkaan enteile..nyyh.

Tässä yritän tehdä töitä ja jännätä teidän muiden puolesta, ja toivoa pientä joulun ihmettä ihan jokaiselle elokuun kuumeilijalle =)

päivän jatkoja, plussa tuulten kera

t. Eleonoor@ kp 21 / 29 ( -35)

Vierailija
4/22 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka moikka

Täälläkin piinaillaan...perjantaina vasta voisi ekan kerran kokeilla miltä näyttää tikun tulos. Mies on reissussa, joten luvattiin, että yhdessä sitten katsellaan.

Aiemmin mainitsemaani pahoinvointia on ollut ajoittain. Olen kyllä sitä mieltä, että se on pelkkää mielikuvituksen tulosta. Mutta kuulemma se on mahdollista jo ennekuin tikussa näkyy mitään....hmphm..

Harmillista Piipaa jos tilanne todella on tuo mitä sanoit... :( mutta nin kaukan kun tätiä ei näy on toivoa!!

Reipasta viikkoa muille piinailijoille ja paljon onnea testauksiin!!

Vierailija
5/22 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kp 23/25-27

Vierailija
6/22 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussanneille ja pahoittelut tädin saavuttamille.

Omaa napaa, tuhru alkoi tänään joten ei tule elovauvaa meille. Vähän ottaa päähän. Nyt päätin että rauhoitetaan tilanne vähäksi aikaa. Aloitan työt tammikuussa, kaksi nuorinta aloittaa hoidossa joten on tässä muutenkin uutta ja mielenkiintoista edessä. Katsotaan ehkä kesällä sitten uudestaan, nyt aion nauttia tästä tämän hetkisestä tilanteesta ja näistä jo olemassa olevista lapsista. Joten en enää liity sitten seuraavaan kuukausipinoon, johan niissä on jo puolivuotta vierähtänytkin.

Plussaonnea toivon erityisesti piipaalle, sofialle ja sanna-p, jotka olette samassa pinossa pyörineet. Hyvät jatkot~~~~

Medison kp26/28

Vierailija
7/22 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

näköjään kerran viikkoon näytän pinoutuvan, mutta päätinkin silloin tälle kierrolle lähtiessä että turhia kuumeiluja koitan välttää. kp:tkin on tullut laskettua aika harvoin :)

hyvin on plussia tullut, onnittelut ihan jokaiselle! ja suuren suuret pahoittelut kaikille, jotka ovat pudonneet kyydistä.

omassa navassa ei juuri mitään ole, mutta piinaviikkohan tässä vasta lähtee käyntiin. koitan olla tunnustelemasta mitään oireita ja testiäkin teen vasta jos täti on yli viikon myöhässä. vuoden alusta ois töihin lähtö joten mitkään plussat ei sitä valitettavasti enää voi estää :(

nyt mentävä esikoinen ruokkii, joten oikein plussarikasta viikkoa kaikille!!+++++++

CalZal kp22/28-31

Vierailija
8/22 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Medison, kaipa kuitenkin vielä tuolla suurperhekuumeilijoissa kirjoittelet! Itsellänikin on nämä kuukausipinot jääneet nyt aika vähille. Jotenkin on ollut tämä kierto sellainen, etten todellakin tiedä kp.stä, eikä tuo ensi viikon tätiaika herätä kummempia tuntemuksia. Saapuu jos on saapuakseen. Onhan tuossa edessä joulut ja uudenvuodet ja ehkä kohta luntakin ja hiihtelyt ja muut ihanat jutut. Mullakin tuo kuopus on vielä 1,5 v ja niin suloisessa iässä, ihana nauttia tuosta vauvastakin vielä . Toinen asia mikä tätä kuumeilua on nyt hillinnyt on esikoisen kouluunmeno ja tuntuisi kurjalta jos vaikka olisin juuri sairaalassa, kun esikoisen suuri päivä sitten ensi elokuussa koittaa.

Piipaa00: älä nyt vielä lannistu, eikö niitä lugeja kannattaisi jatkaa kunnes dpo 14 ja lopettaa sitten jos negatesti tulee tuolloin.

Sofia 27 samoissa siis mennään ja minulla ei ole tuntemuksia suuntaan tai toiseen, en ole kyllä antanut edes ajatusta oireille. Kiva kun on jouluvalmisteluja niin paljon, että ei tarvitse turhia mietiskellä.

kaikille lopuille elokuisille Plussatuulia puhallan+++++++++ ja paljon onnea jo plussanneille, joita olikin tullut aikalailla!!! Ja pahoitteluni tädin kohtaamille!!!

t. wintergirl kp 20/27 dpo 7

Vierailija
9/22 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wintergirl, tottakai tuolla suurperhekuumeilijoissa pyörin edelleen. Yrittäkääpä vaan saada mut pysymään sieltä poiss:) Joo, mulla on ja sillai sama tilanne että meillä aloittaa esikoinen ensi syksynä sitten yläasteella ja nelonen menee eskariin. Siksikin ajattelin nyt rauhoittaa tilannetta jonkin aikaa ja aloitellaan sitten vaikka kesällä uudestaan. Ja mikäs siinä, jos tulee ihan kauhea kuume uudestaan (nyt on kuume ruvennut hiukan hellittämään otettaan, joskaan ei se kokonaan ole kadonnut) niin helppohan se on ruveta uudestaan yrittämään:) Nähdään suurperheellisissä!

Medison

Vierailija
10/22 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti tuli eilen oikein kunnon ryminällä ja kovilla kivuilla, kp 26/23-27. Edellisenä yönä oli rinnatkin kipeytyneet niin kipeiksi, että edes kyljellään ei voinut nukkua, joten taas tiputtiin korkeelta. Meni siis sittenkin se ovis ohi, kun olikin niin aikaisin. Nyt vuotaa ihan mahdottomasti. Tällaisina hetkinä tulee ikävä niitä 36 tuntia kestäneitä menkkoja, joita on muutaman kerran ollut.

Tänään on huimaus vaivannut. Ei kestä päätä paljoa liikuttaa, kun jo alkaa maailma ympärillä pyörimään. Kesällä samanlainen huimaus meni päivän aikana ohi, joten saa nähdä pääsenkö töihin tänään lähtemään.

Plussaonnea lopuille piinailijoille ja onnittelut plussanneille!

Siirryn vielä syyskuisiin, sen jälkeen tulee taukoa, kun opiskeluiden ja töiden osalta tulee kiireinen aika.

Unikonkukka kp 2/23-27

Vierailija
11/22 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että surujen sureminen pois avaa jotain väyliä ihmisen kehossa eli niitä keskeytyneitä alkuraskauksia voisi ihan hyvin käydä jossain metsässä tai järven rannalla vähän itkemässä. Vink vink. Samoin vuorikidetta eli vuorikristallia voi pidellä käsissä ja rinnalla ym. ja se avaa tukkoisia kanavia (tämä on siis sitten sitä huuhaata!)

Minä olen käynyt toukokuusta lähtien suunnilleen joka toinen kuukausi näissä pinoissa, ja näyttää siltä, että talkoilla me täällä näitä lapsia hankitaan... (voi hyvä tavaton mun suutani)

Nyt testin viivanpaikka suvaitsi häipyä näkymättömiin, tosin en ole ihan aamupissasta testaillutkaan, mutta kissa tulee mun päälle yöllä kehräämään joten uskoisin että vauva on kasvamassa! Kuukautiskierrosta ei osaa sanoa yhtään mitään, kun viime vuoto kesti kolmisen viikkoa ja oli ihan silmänlumetta. Loppui noin viikko sitten.

Muuten, siitäkin voi nähdä että on raskaana, kun perheenjäsenet, esim. mies alkaa käyttäytyä toisella tavalla, orhimaisemmin. Hänen ruumiinsa tietää että olet raskaana, vaikka hän ei tietoisella tasolla tiedä siitä mitään eikä itse edes huomaa käytöksensä muuttuneen.

Vierailija
12/22 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

moikka,

olen uusi täällä ja ulkona jutuista.Toivottavasti pääsen juttuun kiinni pian.

Onnittelut monille plussasta!

meillä ollaan kuumeiltu jo jonki aikaa.Nuorin täyttää ens vkl vuoden.Synnytyksen jälkeisiä kuukaustisia sain odottaa 11 kk :O

Eli eka kierto menossa ja yritystä on.Pikkunen kutina on että josko olisi tärpännyt.Vaikea tietää millainen eka kierto on pituudeltaan.

oireina nyt väsymys,kiukku,hajuaistin herkkyys,päänsärky,vilu,vihlonnat jne.

lapsi olisi perheen neljäs.kolmas yhteinen.

kp 28/30-32(?)

Vierailija
13/22 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli joku plussannut? Onnea valtavasti ja suojelusenkeleitä!

Piinaileeko joku mun kaverina vielä? Nimittäin Omaa napaa: alavatsalla menkkamaisia kipuja eli puna-armeijan hyökkäystä odotan viikon puolivälin paikkeilla. Voi.... sanonko mitä! Tai sitten nää kivut on kiinnittymiskipuja - mitä ikinä ne onkaan. Kahdessa aikaisemmassa raskaudessa en ole niitä tunnistanut (tai ymmärtänyt edes tarkkailla).

Toiveikkaana kuulostelen rintojakin, jos ne olisi edes hiukan kipeät...

Tää pöpi jatkaa nyt asiallisia hommia.

Amanita kp 27/29

Vierailija
14/22 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..aika monta meitä samassa tilanteessa olijaa..aika menee hitaasti.

Itselläni on ollut ajoittaista huonoa oloa ja sellaista turvottelua ja alaselkäkipuilua - tyypillistä menkka oiretta siis myös. vessassa tosin olen juossut useammin kuin yleensä...aika vaikeaa tietää millaista sen pitäisi olla kun ensimmäistä tässä odotetaan tulevaksi...

Jännittääkö ketään itse ajatus äitydestä niin paljon kun itseäni?

Vierailija
15/22 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Nyt vasta ehdin kirjoittelemaan. Muille pitkää pinnaa piinaan!!!

Ite plussasin tuossa lauantaina ja nyt jo on aivan käsittämättömän huono olo! Oksettaa aivan koko ajan. Huh huh LA taitaa olla 6.8. pitänee tarkistaa jostain laskurista vielä.

Muille plussajunaan vetäisy tässä samalla!!!

Vierailija
16/22 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli hei vaan täältäkin! =) Liian nopeat näppis sormet mulla...

Täällä kans varsinainen piinaviikko aluillaan... La pitäisi tulla täti, mutta tuleeko... Oireita ei ole, en oikeen osaa sanoa juuta enkä jaata olotilaani. Piipaa00 on suurinpiirtein samoilla, ja on ihanasti uskaltautunut testaamaan jo nyt. Mä en tiedä uskallanko. Otinneuvosta vaarin ja tilasin kotitesteiltä Aconeita ja ainakaan tänään ne eivät postissa tulleet, joten huomenna saapuvat varmaan. Mitenköhän maltam olla testaamatta... toisaalta voisin rauhassa odottaa tädin tuloa, niin säästyypä sitten testit ens kiertoon...

Juuh eli tällasia pikaisia minulta tänään...

Onnea plussaan kaikille, tervetuloa uusille ja tsemppiä kaikille puuhailuun. Ja liimaa plussanneile! jakaikkea hyvää kaikille!!!

(en ole niin paljoa täällä vielä mukana ollut joten en vielä osaa sanoa mitään henkilökohtaista kelleen =) )

SHANIA kp 23/28 ja yk 1 dpo 10 tai 11

Vierailija
17/22 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...musirullu!!!! :)))))

Vierailija
18/22 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...musirullu!!!! :)))))

Vierailija
19/22 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piipaa, älä vielä luovu toivosta. Mie täällä pidän peukkuja sulle, että se viiva siitä sittenkin vahvistuisi! Ja jospa se huono olokin tietäisi kuitenkin jotain ihan muuta.. bd bd bd

Katarinalla kyllä pahoinvointi vaikuttaa todella lupaavalta!

Medisonille pahoittelut tädistä ja hyvää jatkoa, jos ei enää " törmäillä" =)

Unikonkukalle myös pahoittelut tätistä. Parempaa onnea uuteen kiertoon!

Auringontytär, tervetuloa mukaan! Sullapa onki lupaavaa oirehdintaa!

Ja mantelilaululla oli kanssa erikoisia raskauken tunnusmerkkejä. Mie oon vähän skeptinen kaikkeen, mitä ei silmällä näe, mutta toivottavasti nuo merkit tietävät sulla plussaa!

Musirullulle onnittelut plussasta!!!! Ja paljon tarrasukkia matkaan mukaan :)

ON: ei oireita. Olen ihan valmis tätikän tuloon. Pe-ma olis vierailu odotettavissa, tulis vaikka jo pe, kun lauantaina oon lähdössä viihteelle, ni ei tarvis koko ajan rampata veskissä tarkistamassa, että joko lorahtaa.

Sattuis muuten sitten syyskuun laskettu aikaki mun synttäripäivälle. :)

No, kuitenkin toivon, ettei tarvi syyskuun vauvaa odottaa vaan haluan kyllä ihan mieluusti elovauvan. Olo on vaan niin superhyvä ja supernormaali, että ei voi kuvitellakaa olevansa raskaana.

-S kp 23/26-29 yk 7 (dpo ~12?)

Vierailija
20/22 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mantelilaulu ja Musirullu: onnea plussasta; taisi mantelilaulullakin jo vahva merkki siitä olla

Meille piinailijoille piiiitkäää pinnaa. Ei vain jaksa odottaa siis vielä vaikka kuinka kauan. Onneksi on teitä muita piinailjoita hyvin tässä tulevilla päivillä, joten siinähän se aika kuluukin kun teidän puolesta peukkuja ja varpaita pitelee ylhäällä!!

vauvaksi 19/28