Mitä tapahtuu jos katkaisee TE-toimiston asiakkuuden ilman uutta työ- tai koulupaikkaa?
Kommentit (25)
Jos sinulla on tilillä sellaiset kolme miljoonaa, voit elää todella hauskaa elämää. Jos on muutama kymppitonni, löydät itsesi veneen alta rahojen loputtua yllättävän pian. Yksinkertaista.
Mun eno tekee aina noin kesäisin. Yleensä toukokuussa lähtee lappiin erätavaroiden kanssa ja palaa vasta myöhään syksyllä takaisin tukien pariin.
Jos on leuto joulukuu niin yleensä palailee suvun mökille joulujuhliin. Yhdessä katsellaan valokuvia yms mitä on puuhaillut Suomen lapissa. Sitten hän on tukien parissa muutaman kuukauden ja välttelee töitä, koska palkanmaksuhalukkuutta ei löydy työnantajilta vuosikymmeniin. Hän on henkilökohtaisessa lakossa työelämää kohtaan. Hieno mies kaikenkaikkiaan.
Suomalaiset voisivat ottaa mallia enostani. Hän on kuin ikääntynyt Nuuskamuikkunen.
Vierailija kirjoitti:
Mun eno tekee aina noin kesäisin. Yleensä toukokuussa lähtee lappiin erätavaroiden kanssa ja palaa vasta myöhään syksyllä takaisin tukien pariin.
Jos on leuto joulukuu niin yleensä palailee suvun mökille joulujuhliin. Yhdessä katsellaan valokuvia yms mitä on puuhaillut Suomen lapissa. Sitten hän on tukien parissa muutaman kuukauden ja välttelee töitä, koska palkanmaksuhalukkuutta ei löydy työnantajilta vuosikymmeniin. Hän on henkilökohtaisessa lakossa työelämää kohtaan. Hieno mies kaikenkaikkiaan.
Suomalaiset voisivat ottaa mallia enostani. Hän on kuin ikääntynyt Nuuskamuikkunen.
Työmiehet jokaisen oikeuksilla lappiin ja luontoon keväästä joulukuuksi lakkoon.
Siinä porvarit saisivat taipua kovaa kyykkyyn. Porvarit kyykkyyn saatana!
Kesällä erätaitoja ja luonnossa selviytymistä ja sotataitojen harjoittelua mahdollista vallankumousta ja sotaa varten.
Työnteosta pitää maksaa kelvollista palkkaa!
Ei lakkoihin tarvita liittoja. Riittää kun miehet lähtee metsiin. Nuorille jotka ei osaa, niin erätaitoihin saa opastusta.
Mä olin lähes vuoden ja sinä aikana irtisanouduin osa-aikaduunistani, siitä tuli 45pv karenssi kuten kuuluukin, jos oisin pitänyt työsopimuksen voimassa olis jatkettu ilman karenssia. Tänä keväänä siis.