Kuka lähtis koekaniinksi yhteen huuhaajuttuun?
Voisin vaikka yhdelle koittaa lähettää energiaa, samalla normaalisti saan kuvia ja muuta henkilöön liittyen. Testataanko? Energia voi olla rentouttavaa, parantavaa tai lisää virtaa antavaa:) Ihan mihin ja miten haluat. Sitä ei tarvitse pelätä, koska sen kanssa ei voi ketään vahingoittaa. Energia puskuroidaan aina korkeimman suojeluksessa, joten sitä tulee lehetettävälle juuri sen verran kuin hänelle on parhaaksi.
Uskaltaako kukaan ilmoittautua?
Lähetyksen ajaksi olisi hyvä jos voisit hiljentyä ja keskittyä siellä. Laittaa silmäsi kiinni ja keskittyä siihen mitä tunnet, koet, näet :)
Kommentit (348)
Oikea korva, siinä tuntui paljonkin energioita, onko sinulla siinä kohtaa jotain? Tai ollut joskus? Samoin lapaluun seutu vihloi, sinne lähti erityisesti parantavaa energiaa, aivan kuin olisi jokin lihasjumi sielläpäin. Toisen nivusen seutuvilla tuntui kanssa vihlaisuja..? Sinulle näkyi oranssia ja vähän vihreääkin energiaa lähtevän :)
Vierailija:
Oikea korva, siinä tuntui paljonkin energioita, onko sinulla siinä kohtaa jotain? Tai ollut joskus? Samoin lapaluun seutu vihloi, sinne lähti erityisesti parantavaa energiaa, aivan kuin olisi jokin lihasjumi sielläpäin. Toisen nivusen seutuvilla tuntui kanssa vihlaisuja..? Sinulle näkyi oranssia ja vähän vihreääkin energiaa lähtevän :)
Olisin kyllä erittäin valmis ja tosi kiitollinen avusta. Tuntuu että on todellinen hätä. Voin ottaa vaikka nimimerkiksi apua.
Nyt olen hieman jumissa selän takia.... auttaisitko? Muutenkin energiaa olisi kiva saada... kiitos sinulle.
Vierailija:
Kopioin tuosta vähän ylempää ja lisäsin itseni (Tuulia) viimeiseksi listalle.Kirsi (nro 158)
Mirja (nro 164)
Hippu (nro 165)
Mimma (nro 167)
Miskaja (nro 170)
Katinka (nro 173)
A. paiste (nro 194)
Rina (nro 208)
Anni (nro 210)
piitu (nro 215)
Maria (nro 219)
Minna (nro 221)
Heli (nro 224)
Meduusa (nro 225)
Marjaana (nro 230)
Sanni (nro 231)
Maria2 (nro 242)
Anni2
Alina
Elena
Katja
Wond
Leena
Maaria
Tuulia
Sanna
Itsellä on nyt vähän väsynyt olo, mutta voin yrittää josko pystyisin energioita välittelemään. Ja jos tuntuu kovin huonolta, niin jätetään sitten toiseen kertaan. Tietenkin tämä onnistuisi varmaan niinkin että lähetän monelle yhtäaikaa mutta silloin en luonnollisestikaan pysty antamaan samanlaista henk. koht palautetta kuin tähän asti.
Oikeastaan.. tehdäänkö niin että aloitatte toisen ketjun, te jotka haluatte " yhteislähetyksen" ? Sovitaan vaikka että klo 20.30 aloitan heille välityksen, eli kaikki siihen mennessä ehtii mukaan? Tosin en ole koskaan ennen tehnyt ryhmälähetystä, että 100 pros takeita ei ole, mutta en usko sen olevan kovin vaikeaa ;)
ap
ps. ihan vielä en pysty aloittamaan, täällä on taas hulabaloo menossa..
oikeallekin vstaanotolle. Itse asun Helsingissä, missä sinä. Sinulla tuntuu toimivan toi hoito, joten todella oikeasti olisin kiinnostunut tulemaan. Laita vaikka spostiosoite, niin voin mailailla. Muutenkin reiki kiinnostaa.
t. Maria2
vieläkö ap jaksat jatkaa yksittäisiä joskus myöhemmin?
Työssä tosin joskus, ohimennen asiakkaille ;)
Voisin yrittää nyt yhdelle ensin lähetellä, katsotaan sitten mikä vointini on, jaksanko ottaa lisää..
Olisko joku listan alkupäästä paikalla?
Ja niin, sitä yhteislähetysketjua ei sitten kait tullut, en ainakaan löytänyt..
ap
Jollei alkupäästä ole ketään kuulolla.
Taas yksi lisäys listaan, en tiedä onko enää ajantasainen mutta yritän päästä kokeilemaan.
Kirsi (nro 158)
Mirja (nro 164)
Hippu (nro 165)
Mimma (nro 167)
Miskaja (nro 170)
Katinka (nro 173)
A. paiste (nro 194)
Rina (nro 208)
Anni (nro 210)
piitu (nro 215)
Maria (nro 219)
Minna (nro 221)
Heli (nro 224)
Meduusa (nro 225)
Marjaana (nro 230)
Sanni (nro 231)
Maria2 (nro 242)
Anni2
Alina
Elena
Katja
Wond
Leena
Maaria
Tuulia
Sanna
Johanna
Sinulle lähti samantien energiat virtaamaan, normaalisti kestää hetken ennenkuin tunnen sen lähdön. Heti alkuun tunsin aivan kuin kosketuksen niskassani, lämmin ja puutunut tunne, josta se levisi myös takaraivolle. Itseasiassa edelleen nuo alueet on mulla itelläni puuduksissa, energia tuntuu siellä selkeästi. Jossakin vaiheessa sinulle lähti myös syvän keltaista energiaa :)
Sitten.. nämä näyt nyt on aina vähän tämmöisiä, ehkä omiakin juttujani mutta kirjottelen niitä nyt teille kuitenkin. Näin pienen lapsen joka ajoi polkupyörällä. Oli tainnut juuri oppia ajamaan ilman apupyöriä, koska meno oli sellaista huterannäköistä :) Tumma pyöräilykypärä, sininen tms ja kirkkaan punainen t-paita :D Onko joku tuttu sinulle vai kuvastaako ehkä symbolisesti jotain uutta opittua taitoa elämässäsi? Vai kenties vain omaa mielikuvitustani..
Jos ei muita listan yläpuolelta ole niin Piitu puolestavälistä olisi valmis.
koska samantien kun klikkasin sen viimeisen viestini lähetetyksi, täältä meni sähköt.
Et varmastikaan tuntenut siksi mitään ;)
Mutta nyt voisin sinulle laittaa, olethan valmiina? Aloitan ilmoituksestasi.
Olin odottanut tätä aika lailla, ja uskoin juttuun sekä tunnen olevani " vastaanottavainen ihminen" . Ehkä siksi tuo nopea virtaus.
Myös minulla on puutunut ja rentoutunut olo päässäni. Olen kärsinyt usein niskan jäykkyydestä ja siitä johtuvasta päänsärystä. Myös otsassani tuntuu jotain hoidon jäljiltä.
Olin näkevinäni vihreää ja punaista, ehkä myös oranssia aluksi, en ole varma.
Minun pieni poikani oppi viime kesänä ajamaan pyörällä, on nyt 2v 8 kk. Meno oli juuri sellaista vakavaa ja keskittynyttä, apupyörillä tosin tietenkin vielä.
Olen itsekin aloittanut uuden jakson elämässäni...
Kiitos sinulle!
:)
-Marjaana
Vierailija:
Sinulle lähti samantien energiat virtaamaan, normaalisti kestää hetken ennenkuin tunnen sen lähdön. Heti alkuun tunsin aivan kuin kosketuksen niskassani, lämmin ja puutunut tunne, josta se levisi myös takaraivolle. Itseasiassa edelleen nuo alueet on mulla itelläni puuduksissa, energia tuntuu siellä selkeästi. Jossakin vaiheessa sinulle lähti myös syvän keltaista energiaa :)Sitten.. nämä näyt nyt on aina vähän tämmöisiä, ehkä omiakin juttujani mutta kirjottelen niitä nyt teille kuitenkin. Näin pienen lapsen joka ajoi polkupyörällä. Oli tainnut juuri oppia ajamaan ilman apupyöriä, koska meno oli sellaista huterannäköistä :) Tumma pyöräilykypärä, sininen tms ja kirkkaan punainen t-paita :D Onko joku tuttu sinulle vai kuvastaako ehkä symbolisesti jotain uutta opittua taitoa elämässäsi? Vai kenties vain omaa mielikuvitustani..
Onko sinulla alavatsan alueella, sanoisin kohdun paikkeilla ongelmia tai kipuja? Siellä tuntui kipuja ja sinne lähetin parantavaa energiaa. Ja sitten, hassu tuntemus. Tuossa suunnilleen sydämen kohdilla, mutta ihossa, sellaista kutituksen tunnetta? :D Samaan aikaan näkyi tummaa violettia väriä..
Maio (91) Illalla tavattavissa??
Nasu (nro 131)
Reetta (nro 148)
Kirsi (nro 158)
Mirja (nro 164)
Hippu (nro 165)
Mimma (nro 167)
Miskaja (nro 170)
Katinka (nro 173)
A. paiste (nro 194)
Rina (nro 208)
Anni (nro 210)