Vaimon sisko
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
85G
Hyvän kokoiset
Vierailija kirjoitti:
Vaimolla ei ole siskoja, niin ei tarvi tommosia satufantasioita kirjoitella.
Muvvaimolla on peräti kuusi siskoa, joista viiden kanssa olemme olleet saunassa. Niinpä mä kirjoittelen sellasii, jotka summielestä on satuvantasioi, mut mummielestä ihan silkkoi tosii. Niillon muuten jokaisella niiku sieveellinen kaiken kauniimpi.
"Meillä tilanne on sellainen,että erilaisista sairasteluista johtuen en halua enää seksiä,joten keskustelin asiasta pari vuotta vanhemman siskoni kanssa,joka jäi leskeksi jo vuosia sitten.Nyt mieheni rakastelee siskoni kanssa silloin tällöin,ja olemme kaikki tyytyväisiä ratkaisuumme.Minusta olisi väärin jos mieheni joutuisi kärsimään tilanteestamme,rakastanhan häntä,ja hän myös minua.Ymmärrän tietysti ettei tällainen asia kaikille sovi,mutta me olemme ratkaisuumme tyytyväisiä."
Rakastat TODELLA miestäsi, vieläpä tavalla, joka on kaikille osapuolille iloksi ja hyödyksi. Hyvää jatkoa teille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muvvaimolla on peräti kuusi siskoa, joista viiden kanssa olemme olleet saunassa. Niinpä mä kirjoittelen sellasii, jotka summielestä on satuvantasioi, mut mummielestä ihan silkkoi tosii. Niillon muuten jokaisella niiku sieveellinen kaiken kauniimpi.
Kenellä on isoimmat tissit?
Vierailija kirjoitti:
Juu huomattu on että te miehet kuolaatte vaimon siskoa!
Nimittäin oman siskoni mies kuolaa minua, eikä voi pitää silmiään irti tisseistäni. No ihan vähän kiusoittelen ja laitan sopivasti tyrkylle :D
Juuri niin, parjaat miehiä, mutta asetut heille tyrkylle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimittäin oman siskoni mies kuolaa minua, eikä voi pitää silmiään irti tisseistäni. No ihan vähän kiusoittelen ja laitan sopivasti tyrkylle :D
En mä ketään parjannut! Ihan hauskaa pientä sutinaa, ei ole vakavaa eikä vaarallista kenellekään.
T: Se vaimosi isotissinen sisko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenellä on isoimmat tissit?
Tietysti yhdellä viidestä on kaiken suuremmat, mut emmää suuria rintoja diggaa, vaan mun mielenkiinto on siin kaiken kauniimmassa, ja niil se on kyl jokasella kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä ketään parjannut! Ihan hauskaa pientä sutinaa, ei ole vakavaa eikä vaarallista kenellekään.
T: Se vaimosi isotissinen sisko
Jos meinaat tehä vaikutuksen isoilla rinnoilla, niin pieleen menee. Mummielestä kun naisen kaiken kauniimpi on niiku nätimpää, ku mies on koskaan nähny.
Vierailija kirjoitti:
Täällä taitaa pari satusetää täyttää koko foorumin
Eiköhän se ole ihan lisääntymisbiologinen fakta, että yleensä miehen mielestä vaimon sisko nähdään hyvänä lisääntymiskumppanina.
Vähän samasta syystä veljen vaimo taas ei kiinnosta, sillä hän tuottaa jo muutenkin suvulle jälkeläisiä.
Vierailija kirjoitti:
"Meillä tilanne on sellainen,että erilaisista sairasteluista johtuen en halua enää seksiä,joten keskustelin asiasta pari vuotta vanhemman siskoni kanssa,joka jäi leskeksi jo vuosia sitten.Nyt mieheni rakastelee siskoni kanssa silloin tällöin,ja olemme kaikki tyytyväisiä ratkaisuumme.Minusta olisi väärin jos mieheni joutuisi kärsimään tilanteestamme,rakastanhan häntä,ja hän myös minua.Ymmärrän tietysti ettei tällainen asia kaikille sovi,mutta me olemme ratkaisuumme tyytyväisiä."
Rakastat TODELLA miestäsi, vieläpä tavalla, joka on kaikille osapuolille iloksi ja hyödyksi. Hyvää jatkoa teille! Koskettava tarina,toivotan kaikkea hyvää teille.
Kyllä ne vaimon siskot on olleet itse aloitteellisia, yhden kerran tulin saunasta kun vaimon nuorempi sisko oli kylässä, tahallaan laitoin pientä seisokkia ja seisoskelin kalsareissa hänen lähellään, seuraavana päivänä tuli kylään kun tiesi että siskonsa on töissä no käskin istumaan sohvalle niin hieroi niskojaan ja valitti että ovat kipeänä niin tarjouduin hieromaan. Hieroin ensin kevyesti niskaa ja hieman rintojen läheltä kunnes huomasin hänen jo huohottavan joten riisuin häneltä paidan pois ja rintaliivit ja hyväilin isoja ja kiinteitä rintoja ja sitten riisuin loputkin vaatteet ja nuolin klitorista kunnes kiljui ja aneli nussimaan isolla kullilla, puolituntia naitiin ja viimeisen orkun sai ejakulaation kera.
Laitatko myös sellaista päälle, että nännitkin vähä nöpöttää läpi