Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon sisko

Vierailija
01.07.2023 |

On se vaan niin Herkku

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin nussia, ihanat isot tissit. Muutamia kertoja olen päässyt pyykkikorille tuoksuttelemaan käytettyjä pillun tuoksuisia pikkuhousuja. 

Onko isommat tissit ku muijallasi

Vierailija
22/72 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan siskon, mutta muijan serkun kanssa oltiin yhdellä mökillä kännissä saunassa niin antoi kyllä käsihoitoa(loppuun asti) kun huomasi, että rupesi kulli heräämään henkiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin nussia, ihanat isot tissit. Muutamia kertoja olen päässyt pyykkikorille tuoksuttelemaan käytettyjä pillun tuoksuisia pikkuhousuja. 

Onko isommat tissit ku muijallasi

On kyllä, just sellaset joiden väliin ois hyvä nussia ja laueta kasvoille

Vierailija
24/72 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen yllättänyt vahingossa muijan siskon alasti pesemässä itseään. Kyllä siinä  meni sanattomaksi kun näki urheilullisen kiinteän pysty tissisen alasti edessä. Oli sen jälkeen pakko mennä päästään paineta vessaan....

Vierailija
25/72 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pannut vaimon siskoa. Itseasiassa ennen kuin vaimoakin (nuoruudessa jo), mutta myös nyttemmin salaa...

Vierailija
26/72 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin täs muijan ja sen iso siskon kanssa saunassa ja syystä tai toisesta rupesi ottamaan eteen. En peitellyt sitä yhtään. Sanoin vaan ettei voi mitään......

Vierailija
27/72 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran olen yllättänyt vahingossa muijan siskon alasti pesemässä itseään. Kyllä siinä  meni sanattomaksi kun näki urheilullisen kiinteän pysty tissisen alasti edessä. Oli sen jälkeen pakko mennä päästään paineta vessaan....

Huh, tais olla kumoottava tilanne.

Vierailija
28/72 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän siskoa olin pari kertaa pannut ennen kuin aloimme exän kanssa seurustelemaan. 

Vierailija
29/72 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon siskolla ei ole vuosikausiin ollut enää miestä. Kerran hän oli lomareissulla meidän mukana. Yksi aamu kun olin karmeassa kusiseisokissa laittamassa housuja jalkeen, kuulin kuinka hän tuli hakemaan kaapistaan vaatteita. Kaappi oli raollaan olevan makuuhuoneen oven takana ja sieltä suora näkymä minuun. Jätin tahallani housut nilkkoihin ja alkoin muka vetämään housuja jalkaan vasta, kun kuulin kaapilta ääntä. Ääni loppui kun asettelin isoa kulliani hitaaaasti housuihin. En uskaltanut katsoa siskoon, ( mitä katunut jälkeen päin). Kun sain kaluni housuihin, kuului taas ääntä ja sisko palasi huoneesensa.  Muut porukka nukkui vielä. Kävin vain aamukusella, mutta olisi pitänyt varomasti mennä siskon huoneeseen, olisi voinut olla saumoja saada pienipyllyistä siskoa.. Sitä ei tiedä mitä sisko siellä ajatteli ja teki.

Vierailija
30/72 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän ton edellisen viestin kaltaista paljastelua tehnyt myös vaimon kahdelle siskolle. Toinen kerta oli mökillä ja olin kyllä jo hereillä ja muutenkin ajatelin käydä omin käsin päästämässä kasseja tyhjäksi ja seisokki oli mahtava valmiiksi. Kuulin kuinka hänen siskonsa alkoi kampeamaan yläparvelta alas ja hetken mielijohteesta siisrsin peiton syrjään seiaovan kullin päältä. Kalsarit oli pois jo muutenkin. Nukuin mukamas selällään ja hänellä suora näkymä kun tuli rappusia alas. Yllättävän kauan hän seisoi paikallaan niissä rappusissa ja menikin takaisin ylös. Pari minuuttia odottelin ja kävelin kulli pystyssä vessaan, kun kaikkihan muka  nukkui. Tällä välin hän tuli alas ja minä hetken päästä oikein mukavassa puoli heijarissa vessasta pois. Ai anteeksi, luulin että kaikki nukkuu ilme oli molemmilla. Puin herrasmiehenä päälleni ja pyysin anteeksi, kun tolla tavalla ilman housuja vessaan menin. Naama oli aika punainen hänellä, kun kysyin, että en kai herättänyt vessaan mennessäni. Myönnän, että olen omasta 18cm kullistani ylpeä ja tietyn paikan tullen vahingossa voi vilahtaa. On sen muhkean puoliheijarin anoppikin nähnyt.

Vierailija
31/72 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon siskolla on oikein herkku sisko ja monesti olen nähnyt hänet kesäisin niukat bikinit päällä. Kyllä siinä on ruvennut kulli(väkisinkin) jäykistyyn kun on katsellut sen keimailua vedessä ja  pyyhkeen päällä. 

Vierailija
32/72 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimon siskolla on oikein herkku sisko ja monesti olen nähnyt hänet kesäisin niukat bikinit päällä. Kyllä siinä on ruvennut kulli(väkisinkin) jäykistyyn kun on katsellut sen keimailua vedessä ja  pyyhkeen päällä. 

Oletpa onnekas kun vaimon siskolla on herkku sisko! Mutta ei kai siinä mitään tavatonta, että alkaa jäykistyä kun oman vaimon pyllyilyä katselee?

Vierailija
33/72 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa onnekas kun vaimon siskolla on herkku sisko! Mutta ei kai siinä mitään tavatonta, että alkaa jäykistyä kun oman vaimon pyllyilyä katselee?

Oli kyllä eri siskosta kyse. 

Vierailija
34/72 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon sisko on oikeinkin rintava ja hyvä persekin. En ole häntä pannut,  mutta kerran hän unohti bikininsä meille. Kyllähän niihin tuli spermat runkattua muutaman kerran. Toki pesin ne sitten ennen kuin hän sai ne takaisin itsellensä.

Vierailija
35/72 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh, tais olla kumoottava tilanne.

Joskus tullut kanssa mentyä muka vahingossa saunan pesuhuoneeseen sillä toivolla, että näkisi vaimon siskon alasti.

Vierailija
36/72 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunassa tullut oltua vaimon siskon kanssa monet kerrat samaan aikaan. Ei siinä mitään, mutta kun hän on ruvennut pesemään itseään(pesutila samassa kuin sauna) niin vähemmästäkin katse on karkaillut ihanille tisseille ja häpykummulle. Siinä sitten yrittänyt samalla peitellä seisokkia...

Vierailija
37/72 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saunassa tullut oltua vaimon siskon kanssa monet kerrat samaan aikaan. Ei siinä mitään, mutta kun hän on ruvennut pesemään itseään(pesutila samassa kuin sauna) niin vähemmästäkin katse on karkaillut ihanille tisseille ja häpykummulle. Siinä sitten yrittänyt samalla peitellä seisokkia...

Samoja kokemuksia löytyy myös. On siinä minulla myös näkymät ollut kohdillaan kun (vaimon sisko) on saippuoinut kaikessa rauhassa itseään. Vaimon sisko eronnut, mutta hyvin kyllä säilynyt. Isot sopivasti roikkuvat rinnat. Kyllä siinä kulli on alkanut keuliin. Siinä ei auta vaikka mitä villasukkia ajattelisi. 

Vierailija
38/72 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon sisko(oli kylässä meillä) on kerran päässyt yllättämään kun runkkasin kylppärin vessanpöntön kohdalla aamulla. Jotenkin vaan unohtui laittaa ovi lukkoon ja hän tuli vauhdilla sinne käymään. Oli hän vähä yllättynyt kun olin siinä kulli kovana hänen edessään...

Vierailija
39/72 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla ei ole siskoja, niin ei tarvi tommosia satufantasioita kirjoitella.

Vierailija
40/72 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimon sisko(oli kylässä meillä) on kerran päässyt yllättämään kun runkkasin kylppärin vessanpöntön kohdalla aamulla. Jotenkin vaan unohtui laittaa ovi lukkoon ja hän tuli vauhdilla sinne käymään. Oli hän vähä yllättynyt kun olin siinä kulli kovana hänen edessään...

Jäikö katsomaan vai lähtikö pois? Sanoiko mitään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä