Meikkaatko joka päivä? Itse laitan joka aamu bb-voiteen ja ripsarin
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvojen puhdistus puhdustusmaidolla, kasvovesi pumpulilla. Vichy lähdevesi suihke naamalle. Sen päälle silmänympärys, kasvovoide, silmien ympärille peitevoide, koko kasvoille ohut Sensain värivoide. Kulmat tasoitan luomivärillä. Lopuksi poskipuna, ihan silmänurkan alle.
Yöksi meikkaan vain kulmat. Kestoväri ei enää riitä, koska kulmissa on karvattomia koloja. Ripsiväriä en ole käyttänyt koskaan, koska silmät on kuopalla.
Luomijäriä myös päälaelle, peittämään kaljuuntumista.
Yöksi??? Yömeikistä en ole vielä kuullutkaan.
Ulkomailla tätä tapahtuu paljon. Olen nähnyt elokuvista, että aamulla herätään täydessä tällingissä. Onhan se kieltämättä kätevää, joutuu nopeammin ylös.
Itselläni on hiukan huono iho ja laitan aamuisin bb- voidetta, kas vain , pieni parannus. Huomaan hymyileväni ja tartun ripsariin, lopuksi vielä tekee mieli laittaa hiukan huulipunaa. Koko yleisilme on parempi.😃.
Minä en ikinä oppinut nuorena tekemään siistejä rajauksia, nyt nelikymppisen ei kiinnosta opetella. Kärsin nuorena aknesta ja nyt ne vuodet maksaa takaisin itsensä, onneksi äiti ei antanut laiminlyödä ihonhoitoa silloin. Sama pesu, puhdistus, rasvaus ja suojaus jatkuu. Tuotteet vaihtuneet vain.
En käytä meikkivoidetta koska se tuntuu kiristävältä. Onneksi minulla on hyvä iho. Ripsaria ja hiukan rajausväriä, niin on aina valmis lähtöön.
En ole koskaan meikannut joka päivä, edes nuorena. En mä jaksa. Meikkaan baariin ja juhliin. En laita arkena edes ripsaria vaikka mulla on melko vaaleat ripset. Nyt kesäksi toki ne värjäytin mustiksi. Joskus tulee kyllä kesälläkin mentyä baariin niin, että laitan vain ripsaria. Ei mun iho mikään tasainen kaunis ole, mutta jos jotakuta häiritsee niin katsokoot muualle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvojen puhdistus puhdustusmaidolla, kasvovesi pumpulilla. Vichy lähdevesi suihke naamalle. Sen päälle silmänympärys, kasvovoide, silmien ympärille peitevoide, koko kasvoille ohut Sensain värivoide. Kulmat tasoitan luomivärillä. Lopuksi poskipuna, ihan silmänurkan alle.
Yöksi meikkaan vain kulmat. Kestoväri ei enää riitä, koska kulmissa on karvattomia koloja. Ripsiväriä en ole käyttänyt koskaan, koska silmät on kuopalla.
Luomijäriä myös päälaelle, peittämään kaljuuntumista.
Yöksi??? Yömeikistä en ole vielä kuullutkaan.
Ulkomailla tätä tapahtuu paljon. Olen nähnyt elokuvista, että aamulla herätään täydessä tällingissä. Onhan se kieltämättä kätevää, joutuu nopeammin ylös.
Nopeasti joutuu ylös silloinkin, kun ei tarvitse meikata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku meikkaa mökillä oman perheen kesken tai peräti yksin ollessaan?
Minusta se vaan on mukavaa. Tulee itselle parempi mieli kun on huoliteltu. Ap
Huoliteltu = meikattu? Et sitten keksi mitään muuta keinoa olla huoliteltu kuin ajan ja rahan käyttö meikkaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Minua nimiteltiin nuorena kalkkilaivan kapteeniksi, muumioksi mm.
Kyllä just sen takia meikkaamisesta on tullut jokapäiväinen tapa.
Oi, vaalea iho ja päivettymättömyys on just kauneinta, ole ylpeä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku meikkaa mökillä oman perheen kesken tai peräti yksin ollessaan?
Minusta se vaan on mukavaa. Tulee itselle parempi mieli kun on huoliteltu. Ap
Huoliteltu = meikattu? Et sitten keksi mitään muuta keinoa olla huoliteltu kuin ajan ja rahan käyttö meikkaamiseen.
Onhan ne auringon ja iän mukanaan tuomat värimuutokset iholla vähän rumentavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua nimiteltiin nuorena kalkkilaivan kapteeniksi, muumioksi mm.
Kyllä just sen takia meikkaamisesta on tullut jokapäiväinen tapa.Oi, vaalea iho ja päivettymättömyys on just kauneinta, ole ylpeä!
Kuinka oppisin. Haluaisin. En lähde ees lenkille ilman meikkiä. Ehkä sejohtuusiitä, kun mieheni on haukkunut muumioksi ja hänen ystävät kalkkilaivan kapteeniksi. Se oli jo nuorena, mutta vielä kuuskymppisenäkin se aikuttaa näköjään.
En pidä meikin tahmaisesta tunnusta kasvoilla.