Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meikkaatko joka päivä? Itse laitan joka aamu bb-voiteen ja ripsarin

Vierailija
01.07.2023 |

Vaikka olisin mökillä.

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähes joka päivä. Kevyt meikki on vähän sama kuin hampaiden pesu ja hiusten harjaus. Tykkään olla huoliteltu, myös kotona ollessa.

Kevyt meikki ei ole sama asia kuin hampaiden harjaus. Hampaiden harjaus on puhtaasti terveyttä edistävää ja normihygieniaa, meikki ei kumpaakaan.

Voi taivas. Entä jos se meikkaus on meikkaajan mielenterveyttä edistävää?

Vierailija
42/70 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellinen ylenkatsova tyyli joillain suhtautumisessa kanssasisarten meikkausrutiineihin. Miksi?

Koska se tuntuu turhalta hömpötykseltä, ajan- ja rahanhukalta ja ehkä vähän naurettavaltakin, jos kotonaollessakin pitää kuluttaa aikaa ja vaivaa kunnon pakkelointiin. Ainakin mun mielestä tuntuisi hölmöltä ajatuskin, etten voisi vaikka kauppaan lähteä meikkaamattomana. Kyllä minäkin cc-voidetta, ripsaria ja kulmakynää käytän, kun kaupungille tms lähden, muttei mun maailmani siihen kaadu, jos äkkilähtö tulee enkä sitä ehdi tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa kesällä ollenkaan.

Vierailija
44/70 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan vain huulirasvaa huonompina päivinä.

Vierailija
45/70 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku meikkaa mökillä oman perheen kesken tai peräti yksin ollessaan?

No miksi ei? Miksi joku pesee / harjaa hiukset vaikka olisi ihan yksin? Miksi laittaa vaatteet päälle jos kukaan ei näe? 

Vierailija
46/70 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku meikkaa mökillä oman perheen kesken tai peräti yksin ollessaan?

Minusta se vaan on mukavaa. Tulee itselle parempi mieli kun on huoliteltu. Ap

Samaa mieltä. Minäkin teen noin. Aamulla kevyt meikkaus. Sen jälkeen ei tarvitse koko päivänä tehdä naamalle mitään ja voi lähteä nopealla aikataululla mihin tahansa ihmistenilmoille.

Eihän naamalle tarvitse muutenkaan tehdä muuta kuin pestä ja rasvata!

Niinpä, hanavedellä putsaus ja erisaania päälle.

Vierailija
47/70 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellinen ylenkatsova tyyli joillain suhtautumisessa kanssasisarten meikkausrutiineihin. Miksi?

Koska se tuntuu turhalta hömpötykseltä, ajan- ja rahanhukalta ja ehkä vähän naurettavaltakin, jos kotonaollessakin pitää kuluttaa aikaa ja vaivaa kunnon pakkelointiin. Ainakin mun mielestä tuntuisi hölmöltä ajatuskin, etten voisi vaikka kauppaan lähteä meikkaamattomana. Kyllä minäkin cc-voidetta, ripsaria ja kulmakynää käytän, kun kaupungille tms lähden, muttei mun maailmani siihen kaadu, jos äkkilähtö tulee enkä sitä ehdi tehdä.

Miksi silti pitää olla alentuva? Ei kai sua kukaan pakota meikkaamaan? Jos meikkaaminen on sun mielestä hömpötystä ja rahanhukkaa, elä tee sitä.

Vierailija
48/70 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallista että tätä aina ihmetellään säännöllisesti täällä, että naiset meikkaavat. Jo Faaraoiden ajoista on tiedetty, että ainakin naiset ovat meikanneet.

Entisinä aikoina on miehetkin meikanneet, ihan muodista ja aikakaudesta riippuen. 

Ja on miehilläkin kauneudenhoitorutiini, parranajo, joka toistuu monilla miehillä yhtä usein kuin naisilla meikkaaminen. 

Mutta sitä ei kukaan arvostele, että mies naamaansa huoltaa. 

Vierailija
49/70 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummallista että tätä aina ihmetellään säännöllisesti täällä, että naiset meikkaavat. Jo Faaraoiden ajoista on tiedetty, että ainakin naiset ovat meikanneet.

Täällä myös kilpaillaan sillä, että kuka huolehtii ulkonäöstään vähiten. Voittaja on se, joka käyttää kerran viikossa pisaran hajusteetonta pesunestettä ja kasvot pesee pelkällä vedellä eikä laita mitään turhia voiteita saati sitten meikkiä, jouluna ehkä SIPAISU tummelia.

Ehkä nämä ihmiset luulevat itsestään huolimattomuuden tarkoittavan luonnonkauneutta?

Aiheeseen liittyen, meikkaan melkein joka päivä. Kiva meikki ja laitetut hiukset on tärkeä osa siistiä ulkoasua itselleni.

Vierailija
50/70 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entisinä aikoina on miehetkin meikanneet, ihan muodista ja aikakaudesta riippuen. 

Ja on miehilläkin kauneudenhoitorutiini, parranajo, joka toistuu monilla miehillä yhtä usein kuin naisilla meikkaaminen. 

Mutta sitä ei kukaan arvostele, että mies naamaansa huoltaa. 

Siihen itseasiassa jopa kannustetaan.

Vierailija
51/70 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se tuntuu turhalta hömpötykseltä, ajan- ja rahanhukalta ja ehkä vähän naurettavaltakin, jos kotonaollessakin pitää kuluttaa aikaa ja vaivaa kunnon pakkelointiin.

Minä kanssa aina naureskelen muille, jos he toimivat jotenkin toisin kuin minä, kuten esimerkiksi käyvät kesämökillä. Se kun on turhaa hömpötystä, ajan- ja rahanhukkaa. Ehkä vähän naurettavaakin.

Vierailija
52/70 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa ja iho menee heti tukkoon, vaikka olisi miten kevyt voide ja naamassa vaan vaikka 6h. Värjään säännöllisin väliajoin kulmat ja ripset, etten näytä ihan sairaalle olmille (koska näytän oikeasti pahoinvoivalle ja nuutuneelle ilman, ihan alkaa itseäänkin ärsyttää). Siinä on "meikki" osittain naamassa koko ajan.

Jos miehet kelpaavat ilman meikkiä omina itseinään, minäkin saan luvan kelvata.

Vierailija
53/70 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan fb-salvaa ja instaa. Kun lähden kylille terästän komeutta svägällä

Vierailija
54/70 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin kalpea, että pakko meikata päivittäin. Saan huomautuksia kalpeudestani. Tuntuu ikävälle.

Vierailija
55/70 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän myös ihon tuuletuspäiviä ilman meikkiä. mutta silloin kyllä voiteet kirvelevät silmissä päivän mittaan. tätä ongelmaa ei ole meikkipäivinä, kun meikki on kiinnitetty puuterilla tai suihkeella.

Vierailija
56/70 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen kelpaamiskysymys tämä sinulle on? Yhtä naurettava argumentti kun sanoisin että miehet eivät kelpaa minulle, siksi etteivät useinkaan meikkaa. Koeta nyt jo päästä noista stereotypioistasi eroon.

Vierailija
57/70 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa ja iho menee heti tukkoon, vaikka olisi miten kevyt voide ja naamassa vaan vaikka 6h. Värjään säännöllisin väliajoin kulmat ja ripset, etten näytä ihan sairaalle olmille (koska näytän oikeasti pahoinvoivalle ja nuutuneelle ilman, ihan alkaa itseäänkin ärsyttää). Siinä on "meikki" osittain naamassa koko ajan.

Milloin olet viimeeksi nähnyt miehen omana itsenään? Eli viikon mittainen sänki leuassa, pesemätön ja ajamaton leuka? 

"Kelpaako" sellainen oikeasti vai pidetäänkö ihan hampuusina? 

Nythän on muotia kokoparta, mutta ei se jokaisella miehellä silti ole, suurin osa edelleen pitää sen ihonhoitorutiininsa eli ajaa leukansa. 

Miehetkin huoltaa naamaansa, mutta siitä ei edes puhuta. Sehän voisi kuulostaa turhamaiselta ja sitten ei olisikaan miehekäs. 

Vierailija
58/70 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koko ikäni ehostanut yöksi, mutta vain sen verran, mitä itse katson tarvitsevani. Ei koskaan ripsiväriä, edes päivällä.

Tärkeintä on ihon hoito ja puhdistus ja sopivat hoitotuotteet. Teen aina koko rituaalin, en mitään huuhtaisuja aamulla. Ihon perus sairauteni vaatii ehdotonta puhtautta.

Vierailija
59/70 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana meikkasin aina, kun lähdin ulos kotoa minne tahansa. Nykyään meikkaan vain, kun tiedossa on jokin epämukava tilaisuus, jonne en oikeastaan haluaisi mennä. Meikki on eräänlainen naamio, joka kasvoilla oloni on itsevarmempi. Ulkonäön takia en sitä oikeastaan tarvitse. Minulla on hyvä iho, tummat kulmat ja ripset, joten tarvitsen vahvan meikin, että se muuttaa naamaani mitenkään. Ja sitten jos teen vahvan meikin, näytän lähinnä suttuiselta.

Vierailija
60/70 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua nimiteltiin nuorena kalkkilaivan kapteeniksi, muumioksi mm.

Kyllä just sen takia meikkaamisesta on tullut jokapäiväinen tapa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi