Persujen pitää tehdä pesäero n. ja r. alkuisiin, jotta pääsemme kohti Tanskan tilannetta, jossa ihan demarikin voi olla hyvin hyvin kriittinen.
Ei kai kaikki Tanskan demarit ole n. ja r. ihmisiä vaikka heidän ajamansa politiikka on ollut kuin märkä uni Suomen persuille.
Kommentit (30)
Ei tarvitse tehdä. Antaa lehdistön meuhkata. Kyllä tähän maailmaan kaikki mahtuu mielipiteineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina sanonut että Halla-aho pilasi maahanmuutto keskustelun täysin. Hän oli niin jääräpäisesti radikaalia äärilaitaa ettei kukaan halunnut tulla yhdistetyksi siihen.
Jos maahanmuuttokeskustelu olisi ollut normaalien ihmisten hallussa, niin kaikissa puolueissa oltaisiin paljon kriittisempiä ja se olisi ihan ok.
Halla-aho kusi kaivoon ja nyt kukaan ei voi juoda siitä.
Asia on juuri näin. Ennen Halla-Ahoa persuissa oli sentään jokseenkin järkeviä poliitikkoja, mutta Halla-Ahon radikalismin myötä puolue alkoi täyttymään avoimen rasistisista äärioikean edustajista tai sitten näistä juopoista setämiehistä, joiden aatelia on lähetetty aina jopa Brysseliin edustamaan Suomea.
Soini nosti puolueen varteenotettavaksi vaihtoehdoksi isommalle osalle kansaa kuin aiemmin ja nyt tämä on ollut täyttä farssia sen jälkeen. Liki kymmenen vuotta on menty populistisella huutelulla ja muiden pilkkaamisella, ilman mitään konkreettisia tekoja. Tai no, se ainoa konkreettinen teko oli hajota omiin sisäisiin ristiriitoihin.
Tyhmään kansaan tämä meni taas kerran, mutta jos nyt eivät saa rivejään kuntoon ja jotain oikeasti oikaan mitä käy vaaleissa neljän vuoden päästä? Onko heidän kannattajansa oikeasti niin tyhmiä, että heille riittää että oma puolue soittaa poskea muille, vaikkeivat itse tee mitään muuta kuin tappele keskenään?
Itse taidat olla vähän yksinkertainen. Kukaan päättäjä ei ole Suomessa nähnytkään radikaalia. Ne on kaikki selkärangattomia pullamössöjä. Ja ylipäätään suomalaiset nykyään. Seuraisit hyvä ihminen maailman asioita ja opiskelisit historiaa.
Sitten pitäisi päästä myös siitä, että persut valitsevat politiikkaan ihmisiä joilla on rikosrekisteri, ja ihmisiä joilta paljastuu koko ajan menneisyydestä plagiointia, valehtelua ja muuta vilppiä.
Tämä on suurempi ongelma kuin nazzit ja razzistit.
Harva suomalainen haluaa tänne äärettömästi maahan tulijoita, mutta politiikkaan halutaan nuhteettomia edustajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jokseenkin pettynyt Halla-ahon pelisilmään ja myös ajatteluun, jos oikeasti lähtee ilmeisiä nasuja puolustamaan. Pallo on asetettu jo pilkulle hänen pitkän aikavälin tavoitteissa. Nyt ei pidä alkaa sekoilemaan. Osa menneestä on pakko karistaa, vaikka aiemmin olisi ollut pakko toimia sekalaisen seurakunnan kanssa.
Ihanko oikeasti et osannut odottaa tuota ihmiseltä joka toivoo avoimesti naisten tulevan raiskatuksi? Ja noin siis toivoo tyttölapsen isä.
Oletko oikeasti itse lukenut tuon tekstin ja kontekstin mihin tuo liittyy vai oletko oppinut netistä, että Halla-aho haluaa, että naisia r.kataan. Oletko tyytyväinen viime aikaiseen rai. kehitykseen?
Olen ja hän toivoi naisten tulevan raiskatuksi, eikä koteksti sitä miksikään muuta.
Suomessa raiskauksista 70 % tekee suomalainen mies, eikä se muutu miksikään, vaikka kuinka alkaisit osoittelemaan väkilukuun suhteuttamista. Tuosta 70 % oikeisto siipi on ollut täysin hiljaa, kuten myös siitä, että kun raiskauksen uhri on alle 10-vuotias lapsi, ylivoimaisesti suurin osa tekijöistä on kantasuomalaisia. Niin kauan kun oikeistosiipi pysyy näistä aivan hiljaa tai sitten antaa äänen sille osalle joka kertoo kuinka uhriksi joutuminen on itseasiassa ollutkin näiden naisten ja lasten oma vika, ei heitä kiinnosta lainkaan naisten ja lasten suojeleminen.
Tai mitä jos lopettaisitte sen nyhvön soijapoikailun eli ette tutisisi kauhusta, että joku jossain joskus saattaa kutsua jotakuta r- tai n-sanalla? Miksi ihmiset ovat näin hysteerisiä? Maata ei johdeta velliperseilyllä.
Vierailija kirjoitti:
Sitten pitäisi päästä myös siitä, että persut valitsevat politiikkaan ihmisiä joilla on rikosrekisteri, ja ihmisiä joilta paljastuu koko ajan menneisyydestä plagiointia, valehtelua ja muuta vilppiä.
Harva suomalainen haluaa tänne äärettömästi maahan tulijoita, mutta politiikkaan halutaan nuhteettomia edustajia.
Mainitse yksikin hommansa nuhteettomasti, ilman kohua ja korruptiota hoitanut hallituksessa istuva henkilö mistä vaan puolueesta. I'll wait. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jokseenkin pettynyt Halla-ahon pelisilmään ja myös ajatteluun, jos oikeasti lähtee ilmeisiä nasuja puolustamaan. Pallo on asetettu jo pilkulle hänen pitkän aikavälin tavoitteissa. Nyt ei pidä alkaa sekoilemaan. Osa menneestä on pakko karistaa, vaikka aiemmin olisi ollut pakko toimia sekalaisen seurakunnan kanssa.
Ihanko oikeasti et osannut odottaa tuota ihmiseltä joka toivoo avoimesti naisten tulevan raiskatuksi? Ja noin siis toivoo tyttölapsen isä.
Voi jessus mikä tollo. Ottaa kaksi sanaa asiayhteydestä. Kukaan ei usko että Halla-aho toivoisi naisten raisk auksia yleisellä tasolla. Mutta tähän on vain totuttava ja ehkä parempi jättää epätoivoiset viher -vas sarit länkyttämään keskenään. Hoidetaan me valtion asiat kuntoon sillä aikaa 😊.
Toinen vaihtoehto on ett.ä vedetään aina esiin mm. ylioppilas Haa viston valehtelu opinnoistaan, radi kaalien tuomiot, Li Anderssonin läp pärin An tif a-tarrat, et nist en valtuutettujen petokset, kavallukset yms.
Vierailija kirjoitti:
Kuten esimerkiksi Presidentti joka on vain ylioppilas, mutta valehteli oppiarvonsa (eli Pekka Haavisto), salli mun nauraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta ja eikös ihan sdp:n sisar puolueesta ole pääministerikin. Tanskassa on hyvä meininki tulijoiden suhteen. Kelpaisi minullekin, maltilliselle PS:n kannattajalle.
Tosin Tanskassa näitä taitaa olla vähän liikaa minun mielestäni. Ja ihan ovat itse pilanneet maineensa, niin avosylin ja ennakkoluulottomasti otettiin vastaan. Työni vuoksi olen kääntänyt kelkkani, huijaaminen, epärehellisyys, verojenkierto, laiskuus, aggressiivisuus, mustasukkaisuus, naisten alistaminen näyttävät olevan äidinmaidosta imettyä. Luottamus on mennyt ja jäljellä vain "go ho me" -fiilis. Eivät inte groidu ikinä.
Nämä asiat pitää nähdä rakenteellisina ongelmina ei ihmisten vikana, varsinkaan niin että tausta on selitys. Kulttuurisia eroja on, mutta selitys on rakenteissa. -ap
Vai selitys 'rakenteissa'. Mutta kun ne rakenteet pohjaavat monesti juuri siihen kulttuuriin.
Ja rotuansa (biologiana) ihminen ei voi karistaa, mutta hän voi halutessaan karistaa 'kulttuurinsa' pimeyden rakenteineen ja ryhtyä ajattelemaan uudistuneella, muuttuneella mielellä parempaan pyrkimisen pohjalta, mitä pimeämieliset valtaetuineen tai muuten vai sokeuttaan yrittävät tietenkin kaikissa yhteisöissä estää jopa raa'alla väkivallalla.
Asia on juuri näin. Ennen Halla-Ahoa persuissa oli sentään jokseenkin järkeviä poliitikkoja, mutta Halla-Ahon radikalismin myötä puolue alkoi täyttymään avoimen rasistisista äärioikean edustajista tai sitten näistä juopoista setämiehistä, joiden aatelia on lähetetty aina jopa Brysseliin edustamaan Suomea.
Soini nosti puolueen varteenotettavaksi vaihtoehdoksi isommalle osalle kansaa kuin aiemmin ja nyt tämä on ollut täyttä farssia sen jälkeen. Liki kymmenen vuotta on menty populistisella huutelulla ja muiden pilkkaamisella, ilman mitään konkreettisia tekoja. Tai no, se ainoa konkreettinen teko oli hajota omiin sisäisiin ristiriitoihin.
Tyhmään kansaan tämä meni taas kerran, mutta jos nyt eivät saa rivejään kuntoon ja jotain oikeasti oikaan mitä käy vaaleissa neljän vuoden päästä? Onko heidän kannattajansa oikeasti niin tyhmiä, että heille riittää että oma puolue soittaa poskea muille, vaikkeivat itse tee mitään muuta kuin tappele keskenään?