Pääseekö hotelliin ilman luottokorttia?
Nehän kysyy luottokorttitietoja. Ilmeisesti tehdäkseen jonkun katevarauksen tms. No, itselläni kävi niin, että netissä olleen tietovuodon vuoksi joudun kuolettamaan luottokorttini ja tilaamaan tilalle uuden. Ja kaksi viikkoa kestää saada se uusi. Viikonloppuna on kuitenkin reissu tiedossa hotelliyöpymisellä.
Kommentit (46)
Riittää myös debit-kortti, kunhan pystyy tekemään katevarauksen. Mutta jos sinulla ei ole edes sitä, niin soittaisin hotelliin ja kysyisin onko mahdollista majoittua siten, että maksat huoneen käteisellä jo saapuessa. Ainakin kortilla usein onnistuu maksaa sisäänkirjautuessa, mutta siinähän on sitten se puoli, että heille jää tästä se kortin numero talteen mahdollisia jatkoperintöjä (esim. tyhjennetty mutta ei maksettu baarikaappi) varten.
Voit tietenkin maksaa jo hotelliin kirjautuessasi vaikka käteisellä tai pankkikortilla, ei sitä luottoa mihinkään tarvita.
Et pysty tekemään paljon muutakaan.
Kortin saa myös pikana. Joltain OP:lta ei varmaankaan.
Vierailija kirjoitti:
Ai? On minulla käteistä ihan riittämiin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Saa ns. pikana, mutta posti sen silti kuljettaa, ja postia ei jaeta tällä viikolla kuin ti ja to. Ei millään ehdi Postin vuoksi ennen viikonloppua. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et pysty edes julkisilla matkustamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kai sulla S-pankin kortti on?
Ei ole. En koskaan käytä s-ryhmän kauppoja niin enpä kuulu s-pankkiinkaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa ns. pikana, mutta posti sen silti kuljettaa, ja postia ei jaeta tällä viikolla kuin ti ja to. Ei millään ehdi Postin vuoksi ennen viikonloppua. Ap
Itse hain kortin aikanaan jostain Pasilasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Harvoin matkustan julkisilla, mutta en ymmärrä miksi en pystyisi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kyllä TODELLA erikoinen tapaus. Onko isä K-kauppias?
Tekeehän debit korttikin katevarauksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse hain kortin aikanaan jostain Pasilasta.
Mikä pankki? Miten niin jostain Pasilasta? Sinänsä ei hyödytä minua jos Pasilassa on pikakorttien jakopiste jos sattuisikin olemaan sama pankki kuin minulla kun en asu Helsingissä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Harvoin matkustan julkisilla, mutta en ymmärrä miksi en pystyisi. Ap
Käteisellä ei nykyään lippuja ostella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kyllä TODELLA erikoinen tapaus. Onko isä K-kauppias?
En ole erikoinen vaan ihan tavallinen. Ei ole suvussa K-kauppiaita. Ei vain satu olemaan lähellä yhtään s-kauppaa. Eikä ihmeemmin matkan varrella. En keksi yhtään syytä miksi niissä kävisin. No joskus jollain lomamatkalla kyllä, mutta en sitä varten liity s-pankkiin. Ap
Vierailija kirjoitti:
aina tämä sama aloitus....
Jaahas. En tiedä niistä muista aloituksista. Itse jouduin kuolettamaan kortin eilen illalla. Jos tähän kysymykseen on täällä jo vastattu, niin linkatkaa ihmeessä jos tiedätte toisen aloituksen aiheesta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käteisellä ei nykyään lippuja ostella.
Kaikki pitkänmatkan liput voi ostaa verkkopankilla, ei tarvita korttia.
Kävin viimekesänä sukuloimassa Lapissa ja yövyin hotellissa,ei mulla luotto korttia ollut. Ne ei vain antaneet baarikaapin avaimia.