Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla miehillä tällaista ongelmaa, että haluaisi kyllä kumppanin, mutta ei kiinnostu kenestäkään?

Vierailija
30.06.2023 |

Pitkään aikaan ei mitään ihastuksia tms. ollut ollenkaan.

Ja kyse ei ole siitä, että pitäisi olla joku "instabeibe". Ei vaan oikein tunne mitään ketään kohtaan.

Kommentit (1280)

Vierailija
141/1280 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harvassa on enää nykyään sellaisia naisia kuin ennen. Silloin kiinnosti, nykyään viihdyn yksin. Terve nöyryys ja hyvyys on tullut harvinaisemmaksi. Tilalle on tullut jonkinlaista ylimielisyyttä ja itsekkyyttä, joka tekee yksin elämisen paremmaksi vaihtoehdoksi.

Kauhavalla suviseuroissa on tälläkin hetkellä tuhansia. Ja iso määrä sinkkuja. Ongelma on vain siinä, että miehet eivät oikein itsekään jaksa käyttäytyä sillä tavalla, että tällainen nainen ryhtyisi heidän kanssaan mihinkään. Suhteessa tulee olla kaksi samanhenkistä.

Vierailija
142/1280 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä tyytyisin heikkotasoiseenkin naiseen mutta ne naiset joille minä kelpaan, ovat niin huonoja etten kiinnostu heistä.

-sinkkuna 12 vuotta

Mä en ikipäivänä tyytyisi heikkotasoiseen naiseen (erityisesti jos hänen ulkonäkönsä on heikolla tasolla). Olen paljon mielummin sinkkuna.

Se on muuten, pojat, semmonen ikävä tosiseikka, että se nainen ei ole mikään nukke vaan sen mukana tulee luonne, tarpeet ja oma elämä ja tavoitteet. Kasvakaa ensin aikuisiksi niin ette pidä ininänä ja nalkutuksena sitä ääntä, joka naisen suusta tulee.

Tälläisten juttujen takia jotkut miehet lyö naisia. Opetelkaa käyttäytymään miehen seurassa oikein niin ei tule nyrkistä. 

Onpa hienoa, uhkailla väkivallalla. Eiköhän se ole ihan oma asianne opetella käyttäytymään normaalin ihmisen tavoin eikä olla kuin joku väkivaltarikollinen tai ihmisapina.

Ulisette fyysisestä väkivallasta vaikka itse harjoitatte henkistä väkivaltaa. Onneksi mies pystyy molempiin ja te vain toiseen.

Molemmissa sukupuolissa on monin eri tavoin väkivaltaisia - henkistä, fyysistä, seksuaalista, taloudellista.

Jokaisen tehtävä on pitää oma tontti puhtaana eli opetella ja pysyä irti väkivaltaisesta ja toksisesta toiminnasta muita kohtaan ja osata lähteä, jos joutuu väkivallan kohteeksi.

Tekeekö taas mieli lyödä? Se kertoo jotain. Pysähdy kuuntelemaan ja mieti, miksi sanani herättävät sinussa aggressioa. Tiedät toimineesi itse paskasti? Toisaalta äitisi ja/tai eksäsi tekivät sinulle jotain, mikä ei ollut lainkaan ok? Olisi kivempi jatkaa katkerana kuin puhdistaa itsensä, "kun ei muutkaan" ja muutkin on paskapäitä?

Heh, opettele käyttäytymään miesten seurassa oikein niin kenenkään ei tarvitse lyödä ketään. Olet itse vastuussa käytöksestäsi, ei kukaan muu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/1280 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mul oli aikoinaa yks suhde missä välitin oikeesti siitä naisesta , sen jälkee kaikki muijat on ollu vähä sillee et kylhä niitten seuras on pari tuntii mut ei oikee mitää tunteita oo kehittyny. Tie sit mikä sii on, mä en vaan jaksa mitään sellasta teennäistä

Rakastuitko syvästi? Jotkut sanoo et kun kerran rakastuu syvästi mikään muu suhde ei tunnu sen jälkeen miltään.

Vierailija
144/1280 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa nämä nirsot miehet... instapimut kelpaisivat kyllä ja kuvia kehutaan. Panoseuraksi kelpuutetaan... mutta kun pitäisi alkaa seurustelemaan, se on eri asia 😃

Vierailija
145/1280 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa nämä nirsot miehet... instapimut kelpaisivat kyllä ja kuvia kehutaan. Panoseuraksi kelpuutetaan... mutta kun pitäisi alkaa seurustelemaan, se on eri asia 😃

Oletko käynyt joskus katsomassa, millaiset miehet kehuvat ja kommentoivat näitä Instabeibien kuvia? Jos olet, niin herättävätkö nämä miehet sinussa kiinnostusta, olettaen, että he eivät katsoisi sekä kommentoisi kuvia? Kukaan ajatteleva ja järkevä mies ei koskaan ruoki naisen hyväksynnän tarvetta sosiaalisessa mediassa tykkäämällä ja kehumalla ulkonäköä.

Ja tuo, että panoseuraksi kelpuutetaan ja seurusteluun ei. Mieshän ei pysty naista pitämään pelkkänä panoseurana, jos nainen on niin kaunis, että tunteet heräävät.

Vierailija
146/1280 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehittymätön ihminen yrittää saada maailman pyörimään haluamallaan tavalla. Kehittynyt ihminen tutkii, miten maailma toimii ja opettelee toimimaan siinä ja opettelee myös terveitä keinoja lievittää epämiellyttäviä tunteitaan. Ei vaan lyö ja vedä alkoholia, kun kaikki vitut***.

Vierailija
147/1280 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mul oli aikoinaa yks suhde missä välitin oikeesti siitä naisesta , sen jälkee kaikki muijat on ollu vähä sillee et kylhä niitten seuras on pari tuntii mut ei oikee mitää tunteita oo kehittyny. Tie sit mikä sii on, mä en vaan jaksa mitään sellasta teennäistä

Olen nainen, mutta sama ongelma. Liian monet ihmiset eivät uskalla olla aitoja itsejään, ja kyllähän sen tavallaan ymmärtääkin kun ilmapiiri on niin tuomitseva. Kuitenkin itseäni kiinnostaa ainoastaan aidot ihmiset.

Olen tutustunut tinderin yms. kautta suunnilleen 100 eri mieheen virtuaalipelissä jutellen, puhelimessa ja joidenkin kanssa livetreffeillä. Pisin ja ainoa suhde sieltä kesti 6kk, kunnes mies paljastui liian itsekkääksi. Joko nuo tyypit ovat olleet liian negatiivisia, tosikkoja, hiljaisia tai sitten ei vain ole synkannyt. Usein nuo miehet haluaisivat jatkaa tutustumista, mutta haluan sellaisen ihmisen, jonka kanssa tykkään jutella.

Vierailija
148/1280 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, mutta sama ongelma. Liian monet ihmiset eivät uskalla olla aitoja itsejään, ja kyllähän sen tavallaan ymmärtääkin kun ilmapiiri on niin tuomitseva. Kuitenkin itseäni kiinnostaa ainoastaan aidot ihmiset.

Olen tutustunut tinderin yms. kautta suunnilleen 100 eri mieheen virtuaalipelissä jutellen, puhelimessa ja joidenkin kanssa livetreffeillä. Pisin ja ainoa suhde sieltä kesti 6kk, kunnes mies paljastui liian itsekkääksi. Joko nuo tyypit ovat olleet liian negatiivisia, tosikkoja, hiljaisia tai sitten ei vain ole synkannyt. Usein nuo miehet haluaisivat jatkaa tutustumista, mutta haluan sellaisen ihmisen, jonka kanssa tykkään jutella.

Vaatimuslistasi ja utopistiset ajatukset unelmamiehestä ovat jo niin pitkällä, että et ainakaan Tinderistä tule löytämään etsimääsi. Monelle naiselle käy noin, kun deittailumäärät ovat tuollaisissa lukemissa.

Vierailija
149/1280 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko käynyt joskus katsomassa, millaiset miehet kehuvat ja kommentoivat näitä Instabeibien kuvia? Jos olet, niin herättävätkö nämä miehet sinussa kiinnostusta, olettaen, että he eivät katsoisi sekä kommentoisi kuvia? Kukaan ajatteleva ja järkevä mies ei koskaan ruoki naisen hyväksynnän tarvetta sosiaalisessa mediassa tykkäämällä ja kehumalla ulkonäköä.

Ja tuo, että panoseuraksi kelpuutetaan ja seurusteluun ei. Mieshän ei pysty naista pitämään pelkkänä panoseurana, jos nainen on niin kaunis, että tunteet heräävät.

Ikävä kyllä nykypäivänä kaikki on muuttunut niin ulkonäkökeskeiseksi. Miehillä ihannenainen on kauneusleikkauksissa käyty, pieni nenä ja paksut huulet. Johtuen juuri siitä kun kaikkialla näkee kuvia naisista joilla täyteaineita huulissa + ihoa parantavat ja silottelevat filtterit. Harvoin näkee kuvia jotka ovat ilman kuvankäsittelyä.

Vierailija
150/1280 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko a) ei todella halua sitä kumppania

B) on liian nirso ja odotukset ovat epärealistiset. C) hormonitoiminta ei ole kohdillaan.

Mitä vanhemmaksi tulee, sitä haluttomampi ihminen on huomioimaan mahdollista kumppania ja luopumaan omasta tavoistaan ja tekemään kompromisseja.

Vierailija
151/1280 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä nykypäivänä kaikki on muuttunut niin ulkonäkökeskeiseksi. Miehillä ihannenainen on kauneusleikkauksissa käyty, pieni nenä ja paksut huulet. Johtuen juuri siitä kun kaikkialla näkee kuvia naisista joilla täyteaineita huulissa + ihoa parantavat ja silottelevat filtterit. Harvoin näkee kuvia jotka ovat ilman kuvankäsittelyä.

Älä puhu p****. Ajatellaan nyt niitä miehiä, joiden kanssa sinäkin voisit kuvitella deittailevasi: yksikään tällainen mies ei ihaile naisella täytettyjä huulia tai kauneusleikkauksia. Nämä ovat naisten itsensä ihailun kohteina. En ole itse miehenä nähnyt vielä yhtäkään naista, jota huulitäytteet olisivat kaunistaneet. Päinvastoin, ovat saaneet kyllä kauniista naisesta kauhean. Edelleen kysyn: ovatko nämä miehet kohderyhmääsi, jotka tykkäävät ja kommentoivat näitä paljastelevien Instabeibien kuvia? Oletko käynyt katsomassa, miltä nämä miehet näyttävät fyysisesti ja henkisesti?

Vierailija
152/1280 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oikea, joka joko heti tai ajan myötä kolahtaa, löytyy parhaiten jonkun yhteisen harrastuksen kautta. Pitää olla jokin puheenaihe, syy olla yhdessä, ja sen jälkeen hitaasti tutustumalla toiseen oppii hyväksymään myös mahdolliset häiritsevät ominaisuudet. Pelkkää kuvaa katsomalla ja siitä kumppania valitsemalla ei takuulla seuraa muuta kuin pettymyksiä toistensa perään.

Vierailija
153/1280 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä puhu p****. Ajatellaan nyt niitä miehiä, joiden kanssa sinäkin voisit kuvitella deittailevasi: yksikään tällainen mies ei ihaile naisella täytettyjä huulia tai kauneusleikkauksia. Nämä ovat naisten itsensä ihailun kohteina. En ole itse miehenä nähnyt vielä yhtäkään naista, jota huulitäytteet olisivat kaunistaneet. Päinvastoin, ovat saaneet kyllä kauniista naisesta kauhean. Edelleen kysyn: ovatko nämä miehet kohderyhmääsi, jotka tykkäävät ja kommentoivat näitä paljastelevien Instabeibien kuvia? Oletko käynyt katsomassa, miltä nämä miehet näyttävät fyysisesti ja henkisesti?

Olen käynyt katsomassa. Suurin osa eivät itsekään ole mistään komeammasta päästä. Ihan tavallisen näköisiä.

Vierailija
154/1280 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaatimuslistasi ja utopistiset ajatukset unelmamiehestä ovat jo niin pitkällä, että et ainakaan Tinderistä tule löytämään etsimääsi. Monelle naiselle käy noin, kun deittailumäärät ovat tuollaisissa lukemissa.

Hah ei se minusta ole liikaa toivottu, että mies on söpö, ystävällinen ja tykkään jutella hänen kanssaan :D

Vierailija
155/1280 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah ei se minusta ole liikaa toivottu, että mies on söpö, ystävällinen ja tykkään jutella hänen kanssaan :D

Jos olet deittaillut Tinderissä yli 100 miestä (oletettavasti tähän on mennyt enemmän, kuin vuosi?), niin jotain vaatimuksia sinulla on, joita oikeastaan kukaan ei pysty täyttämään.

Vierailija
156/1280 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on naisena sama. Sitten menin yhteen ihan kivan kanssa, kun en tiennyt suuremmasta mitään. Vasta nelikymppisenä törmäsin mieheen, joka oikeasti tuntuu oikealta, mutta minä olen varattu, eikä tuota toista tuskin kiinnosta. 

Vierailija
157/1280 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta, laajenna hakua. Ei se ole nykyään enää tabu jos mies tykkää toisesta miehestä.

Vierailija
158/1280 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet deittaillut Tinderissä yli 100 miestä (oletettavasti tähän on mennyt enemmän, kuin vuosi?), niin jotain vaatimuksia sinulla on, joita oikeastaan kukaan ei pysty täyttämään.

Sivusta vastaan, että mulla ei ole vaatimuksia. Ulkonäöstäni voisi päätellä, että mulle kelpaisi joku peräkammaripoikakin, mutta oikeasti en kiinnostu miehistä, enkä naisista. Mietin aseksuaalisuuttakin, mutta ehkä olenkin demiseksuaali eli tarvitsen voimakkaan yhteyden siihen toiseen, jotta voin ihastua ja rakastua ja kiinnostua. Siis psyykkisen yhteyden. Ap:n kannattaa googlata tuo demiseksuaalisuuskin ja miettiä olisiko hän sellainen. 

Vierailija
159/1280 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmaksi tekee sen että on liikaa kiinni siinä ruusuisessa haavemaailmassa. Realisti kannattaa olla. Ei mitään vaatimuksiantoista kohtaan, tutustuu aidosti eri ihmisiin. Se voi yllättää.

Vierailija
160/1280 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuo ongelma minulla on.

Ehdottelijoita on, mutta vapaat niistä eivät kiinnosta. Kiinnostavat miehet tuntuu olevan varattuja, enkä ala varatun kanssa mihinkään salasuhteeseen. Haluan oikean suhteen.

Voi tietysti olla, että aikani on jo mennyt. Olen jo 50, vaikka mielestäni ihan kivan näköinen ja itsestä huolehtiva :-) Liian ujo ikäisekseni kai, tässä iässä pitäisi olla tosi aloitteellinen jos haluaa säpinää. Toisaalta vasta nyt osaisi oikeasti arvostaa kumppanuutta ja olla erillinen mutta yhdessä. Ei ole tarvetta kontrolloida toista tai elää symbioosissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi