Nyt päästiin nimestä päätökseen miehen kanssa!ov
Kommentit (35)
Ja ei se haittaa/kiinnosta mitä mieltä sinä olet kakkonen. Mitkäs on omien lastesi nimet? Et taida uskaltaa laittaa.
ap
että sopu löytyi. Että ootte tyytyväisiä.
Tuossa nimessä ei mikään sovi yhteen. Ella on trendinimi, Juliet vaikea ja Aleksiina omituinen ja ovat minusta kaikki eri paria.
Mutta varmaan arvasit, että täältä saat myös negatiivista kommenttia, vaikka itse varmasti pidät nimeä hyvin kauniina. Eihän voi olettaa, että kaikki pitävät samoista nimistä.
Kerrohan ne! Ella on mummoni nimi, en osaa mieltää trendinimeksi. Muut nimet ovat meidän mielestä kivat.
ap
Aika moni täällä on jo ilmoittanut nimet inhokeiksi...
että lapsen nimeen siirtyy suvun nimi joten Ella on todella sopiva nimi. Aleksiinaa vähän karsastan.. se on tekonimi aleksista...
Ja oma lapsi on ihan tavis-niminen :)
Minusta se on juuri jännittävää, että a) eri " tyylien" nimiä sekoitetaan ja b) että ei turvauduta aina niihin ikuisiin " turvallisiin" toka nimiin kuten: Maria, Anna, Emilia, Kristiina, Maarit, Olivia...->blääh!
muut on väkisin väännettyjä kikkailuja. Sory vaan. Julia olisi reilumpi ja Aleksiina on ihan outo. Alexandraako siinä on haettu ja sotkettu sitten perään joku Helmiina/Malviina-tyyli. Ei sytytä.
oli siis muita vaihtoehtoja. Mutta päädyimme hieman erikoisempaan sitten. Ja esikoinen on kolmannelta nimeltään Aleksandra niin siksikin Aleksiina tuntui luontevalta.
ap
Nimi pitäisi kirjoittaa Juliette, mutta sen kanssa on sitten taas se ongelma Suomessa, että äännetään niin kuin kirjoitetaan,.. Kannatan rehellistä ja konstailematonta Juliaa.
Jos välttämättä haluaa lastensa nimet täällä julkistaa, on oltava valmis kuulemaan niistä myös negatiivista kommenttia. Ja se, haluaako kertoa omien lastensa nimet täällä, on jokaisen oma asia. Minä en halua. Lapsillani on niin harvinaiset nimet (tytön kutsumanimeä 22 kpl Suomessa, toista nimeä alle 10, kolmas nimi on Maria joka on kaikilla naisilla meidän suvussa, ja pojalla on kaksi nimeä joista toista on Suomessa 2 ja toista 5) että tutut tunnistaisi heti, jos kertoisin ne täällä.
Minä en tykkää nimestä Juliet Ella Aleksiina. Mielestäni se ei ole lainkaan kaunis nimi. Niih. Mitäs läksit.
Onnea vain ap kauniista nimivalinnasta ja pienokaisesta myös!!
Olin ulkona Julietin kanssa. Siis Julietin, aika kummallinen genetiivimuoto, eikö Julian olisi parempi?
Pidän hieman erikoisista nimistä. Mutta en ajatellut että Juliet on niiiin outo nimi (Romeo&Juliet esim). Esikoinen on nimeltään Eedit ja minusta Juliet sopii siihen hyvin. En sitten tiedä minkä laittaisimme kolmannelle mahdolliselle tyttärelle..:)
ap
Joskus itsekeksityt on kivoja. Tämä ei ole. Ainoa kiva osa on tuo Ella.
Julietin
Marjutin
Eeditin
Ruutin
Onhan noita t-kirjaimeen loppuvia nimiä vaikka kuinka!
monen mielestä huono nimi! Pyh teille! Se varmaan sointuu hyvin esikoisennekin nimeen. Onnea vaan!
mutta olen kuullut kauheampiakin ja monta parempaa
mutta hyvä että sopu löytyi.