Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun olet kylässä ja kyläpaikan emäntä työntää käteesi jälkkärikipollisen jäätelöä kysymättä sinulta että haluatko jäätelöä...

Vierailija
30.06.2023 |

Et ole yhtään jäätelönsyöntituulella, tai jäätelö jota sinulle työnnetään käteen, on inhokkimakusi. Miten reagoit/mitä sanot?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tädin miniällä meni herne HYVIN syvälle sieraimeen, kun kysyin häneltä onko alkumaljassa alkoholia ja kieltäydyin ottamasta juomaa, kun sanottiin että on. Hieman nauratti, kun on aina olevinaan niin hienoa naista, mutta ei kuitenkaan ihan perusasioita osannut huomioida järjestäessään anopilleen juhlatarjoiluja. 

tädin miniän anopin kummin kaima?

Ei, kun ihan vain tädin miniä eli minun serkkuni vaimo. Oliko tuossa nyt jotain kovinkin ihmeellistä? 

Vesa ei tajuu

Vierailija
42/53 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön mutta tulee sellainen olo, että minua on kohdeltu vähän epäkohteliaasti. En kumminkasn vajoa samalle tasolle sepittämällä jotain valeita ruokavaliostani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jäätelöä on suht vähän, syön sen, mutta jos on iso kulhollinen täynnä jäätelöä niin sanon että ei kiitos.

Vierailija
44/53 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanon, että mua on panettanut koko päivän ja olen ihan märkänä. En halua jäätelöä, haluan kovan kalun sisääni heti, pillukin käy jos rouvalta löytyy dildo.

Kuulostat ex-vaimoltani. Hän oli tuollainen nymfomaani. Oletko Henna-Maria?

Vierailija
45/53 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo työnsi eteen jäätelökipon viikko-pari sitten. Laitoin sen hissukseen sellaisenaan takaisin pakastimeen ja jonkun ajan päästä kun hän vihdoin huomasi sen, sanoin, että en nyt halunnut jäätelöä. 

Vierailija
46/53 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olen ärtyneellä tuulella, kieltäydyn kylmästi.

😁

Vierailija
47/53 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole inhokkia jäätelöissä. Voin syödä sen.

Vierailija
48/53 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarjotaan kylässä kalakeittoa/lasagnea/sushia tms. Kutsu käy ruokapöytään. Sanotko silloinkin, et en syö!

Jos ei ole erikseen kutsuttu syömään, niin tuossa tilanteessa sanon, että kiitos ei. Teillä on ruoka-aika ja minä jatkankin matkaa.

Vierailija
49/53 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahinta on jos jäätelö on vaniljajäätelöä, ja paketti on avattu puoli vuotta sitten. Sen huomaa keltaisesta sitkeästä kerroksesta joka on jäätelön pinnalla. Lisäksi namijäätelön päällä on iso kasa itsetehtyä vähäsokerista mansikkahilloa, jossa on äklöjä klimppejä.

Parhaimmillaan lisukkeena voi olla myös ananaspaloja ja kettukarkkeja.......

Söisin ne kettukarkit siitä pois. Ananas ja jäätelö on yhdistelmä, joka jää kyllä syömättä. Siis jos niihin ananaspaloihin on tarttunut sitä jäätelöä, ei niitä voi syödä.

Vierailija
50/53 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntit tarjoaa jtn vaniljajädee ja mansikkahilloa päälle.Ei voisi vähempää kiinnostaa.kun ostan itse jäätelöä niin siinä on maku mukana

Vierailija
51/53 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mitä sä haluat kyrpee vai olla ylpee?

Vierailija
52/53 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olin kylässä vanhemman sukulaisen luona. Tarjolla oli ainoastaan katkarapuvoileipiä.

Mua iljettää äyriäiset ja nilviäiset. Jouduin sitten kohteliaasti syömään yhden. Ne ravut nielaisin kokonaisina paloina.

Yhyy yhyy, mua iljettää!

Yhyy, mulle tyrkättiin kerran graavilohileipä käteen, enkä voi sietää mitään vedeneläviä. Söin myös suuremmin pureksimatta. Katkaravut ei menis alas edes kohteliaisuudesta.

Vierailija
53/53 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohtelias ja syön. "Jäätelönsyöntituulella" olematta voi silti syödä, jos ei ole mitään erityistä terveysongelmaa.

Pyydättekö te yleensä kylässä erikseen jälkiruokaa tai jäätelöä, kun 20 kirjoitti kieltäytyvänsä, koska ei pyytänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi