Miten Sebastian Tynkkynen voi olla mukana persuissa, vaikka puolueessa on noita White Supremacy -tyyppejä mukana (itse kuitenkin seurustelee mustan miehen kanssa)?
Eikä Tynkkysellä muka tule mitään sisäistä arvoristiriitaa olla mukana tuollaisessa porukassa?
Kommentit (14)
Tynkkynen on niin kujalla, BB-talosta lähtien.
Olen itse demari vaikka meilläkin on jonkun verran venäjää kannattavia. Varmaan siitä kyse että ne pienet vähemmistöt eivät pilaa koko puoluetta.
Vierailija kirjoitti:
Jokaisessa puolueessa on hyvät ja huonot puolensa, ehkä se on laskenu että jos mä siedän tän yhden asian niin mun ei tarvi sietää niitä kymmentä mitkä tulisi jos kannattaisin tota toista puoluetta.
Mutta kun ei tämä asia ole verrainnollinen johonkin bensan hintaan tai EU:n käyrien kurkkujen asetukseen.
Puoleen sinimusta siipi haluaa esim. että hänen miehensä poistuisi ihonvärinsä takia Suomesta. Eivät istu SM:n edustajistossa siksi koska sen mahdollisuudet saada edustajia Eduskuntaan ovat olemattomat PS:ään verrattuna, mutta ihan samaa sakkia noin puolet persuista on.
Ihan yhtä vastenmielistä se olisi kuin että seurustelee juutalaisen kanssa ja on kansallissosialistisen puolueen jäsen joka haluaa eliminoida juutalaiset. Ei se ole enää mikään arvoristiriita.
Vierailija kirjoitti:
Jokaisessa puolueessa on hyvät ja huonot puolensa, ehkä se on laskenu että jos mä siedän tän yhden asian niin mun ei tarvi sietää niitä kymmentä mitkä tulisi jos kannattaisin tota toista puoluetta.
sano yksikin toinen puolue kuin persut jossa on minkäänlaista siipeä joka haluaisi ihmisiä ulos maasta näiden etnisyyden perusteella tai haluaisi jopa käännyttää eriväriset joilla on kansalaisuus siksi koska eivät ole 'oikeita' suomalaisia...
Sebu on orjanomistaja ja lakuheppu sen orja. Se tykkää olla rasistisen whitemasterin poju, se on silleen kinkydiggari.
Katso kun Sebastian Tynkkynen SUVAITSEE heitä, ja he SUVAITSEVAT Tynkkystä.
Persuilla on 500 000 äänestäjää. Siellä kuuluu kansan ääni. Suvaitsevaisuus ja kansan ääni ovat erityisesti vihervasemmistolle erittäin kummallinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Olet varsin lähellä suvaitsevaisuuden ydintä. Oletko persu?
Jos sille white supremacy tarkoittaa, että valkoinen on top ja musta on bottom.
Tynkkynen on puolueen kiintiö********* (valitse haluamasi sana). Jotta vaikuttaisi suvaitsevammalta vaikka oikeasti pääteesit ovat: 1. Ulkomaalaiset pois 2. Halpaa bensaa oltava vaikka kallista silti 3. Makkara on kansallisruoka 4. Naisen paikka on keittiössä 5. Väkivaltaa saa ihannoida kaikissa muodoissaan ja 6. Silmästä silmään on ainoa oikea laki
Sebu on ihan tyypillinen huomiohooora ja ihminen, joka haluaa hätkäyttää, kauheinta hälle varmaan olisi, jos ihmiset eivät puhuisi hänestä ja ennen kaikkea: eivät ihmettelisi hänen erikoisia ja ainutlaatuisia valintojaan.
Tämä näkyi aikoinaan jo BB:ssä. Pari tyyppiä talossa ja liuta katsojia haistoi heti wanna-been. Esitti niin kristittyä ja samalla ihaili Margaret Thatcherin politiikkaa. Kato, pitää olla ristiriitaa. Köyhät kyykkyyn ja silleen, ei saa paapoa, vaan ottaa niskasta ja poistaa tuet.
Nyt on valkoista ylivaltaa ja mustaihoinen puoliso. Haaveena tuottaa tänne vieraasta kulttuurista adoptiolapsi, täydentämään Sebun imagoa. Se on todella kammottavaa, kun alkaa asiaa ajatella. Toivottavasti tälle ei koskaan ikinä milloinkaan anneta minkäänlaista lasta adoptoitavaksi.
Puolueen ohjelma ratkaisee, ei se millasia lippalakkipäitä puoluetta äänestää. Jos White S porukka äänestää persuja niin heidän ääni menee hukkaan, koska puolue ei heidän ideologiaansa aja.
Noita yhdistää enemmän viha kuin ihonväri. Ne vihaa kaikkia tasa-arvoisesti.
Samaa voi kysyä Pride porukalta siitä, miksi he kannattavat maahanmuuttoa paikoista, joissa heidät tuomittaisiin kuolemaan + paikoista tulleet hyökkäävät heidän kulkueisiinsa.