Nyt meni hermot naapurin
Kommentit (42)
Piskien pito pitäisi lailla kieltää.
21, jotain tollasta oon kyllä aatellu.
Oisko niitä jossain koiratarvike myymälässä?
Mää meinasin aloittaa yölenkkeilyn, koska naapurin koirat räksytti ainakun havaitsivat liikettä.
Naapuri kuitenkin lähti sitten noin puolen vuoden sisään muualle, nyt on saanu taas rauhottua kotona.
Voi että kun nuo häipyis, olis taas rauhallinen koti.
Ovat asuneet puoli vuotta tässä talossa. Ap.
Mä alkaisin pitää meteliä, täältäki kuuluu!
Olen itse koiranomistaja ja olen viime aikoina saanut kuunnella naapurista tuntikausia lähes taukoamatonta räksytystä. Omatkin koirat joskus jollekin ohikulkijalle haukkuu, mutta se kestää ehkä kymmenen sekuntia ja taas on hiljaista. Ihmettelen, mitä siellä naapurissa oikein tapahtuu kun koira koko ajan louskuttaa. Tiedän, ettei se ole heidän omansa, vaan hoidossa - niin epäilyttävältä kuulostaa että omaani en veisi sinne hoitoon...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulosuojaimet päähän.
Käsittämätön neuvo. Ihmisellä on oikeus olla ilman kuulosuojaimia ja oikeus kuunnella haluamiaan ääniä. Koirilla sen sijaan ei ole oikeutta häiritä ihmisiä.
Sinulla on myös oikeus valita asuinpaikaksi sellainen, jossa toisten elämä ei häiritse. Asumatonta korpea maassa riittää.
Vierailija kirjoitti:
Piskien pito pitäisi lailla kieltää.
Tai ainakin niiden pitäisi olla luvanvaraista. Ihan älytön tämä nykyinen koiramäärä
Koirat on kivoja. Niiden omistajat sen sijaan ovat harmittavan usein täysin ääliöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulosuojaimet päähän.
Käsittämätön neuvo. Ihmisellä on oikeus olla ilman kuulosuojaimia ja oikeus kuunnella haluamiaan ääniä. Koirilla sen sijaan ei ole oikeutta häiritä ihmisiä.
Sinulla on myös oikeus valita asuinpaikaksi sellainen, jossa toisten elämä ei häiritse. Asumatonta korpea maassa riittää.
Eli sinne korpeen siis räksyttävine rakkeinesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulosuojaimet päähän.
Jatkuva koirien räksytys ei ole normaalia elämisen ääntä. Miksi se räksytyksestä nauttiva muuta korpeen piskeineen? Olisi mopeilla tilaa touhuta ja kärpäsiä joille räksyttää.
Koiranomistajat eivät ole varsinaisesti järjenjättiläitä. Toki poikkeuksiakin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulosuojaimet päähän.
No niin, sinnepä sitä sitten mahtuu koiranomistajat koiriensa kanssa vapaasti ääntelemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulosuojaimet päähän.
Miksi ihmisen pitäisi sopeutua koiriin?
Kouluta koirasi, niin voitte sopeutua asumaan ihmisten ilmoilla. :)
Ap, sinulla on hyvä tilanne, jos häiritsijät ovat vuokralla! Tee valitus asunnon omistajlle eli vuokranantajalle. Vastuu vuokralaisten käytöksen hillitsemisestä siirtyy hänelle.
Eihän ne karvakamut nappisilmät ole ongelma, vaan SINÄ! Sinun pitää nyt opiskella kaikki mahdollinen koiratietous ja koirarotuoppi että ymmärrät, miten koirilla on ahdistus päällä ja sinun pitää nyt olla se pelastava enkeli niille hauvaparoille, jotka stressaantuneina joutuvat naapurissa kärsimään.
Näin siis oletan suurimman osan koira"harrastajien" ajattelevan aloituksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulosuojaimet päähän.
Meidän kylän koirilla on näköjään oikeus haukkua minua, kun kuljen tiellä, jonka käytöstä maksan osuuteni. Saatana.
Saisivat itse ostaa nuo, olen kyllä ajatellut mutta ei mulla oo rahaa. Ap.