Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt meni hermot naapurin

Vierailija
30.06.2023 |

räksyttäviin rakkeihin.
Mitä mä voin tehdä?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisivat itse ostaa nuo, olen kyllä ajatellut mutta ei mulla oo rahaa. Ap.

Vierailija
22/42 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piskien pito pitäisi lailla kieltää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

21, jotain tollasta oon kyllä aatellu.

Oisko niitä jossain koiratarvike myymälässä?

Vierailija
24/42 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää meinasin aloittaa yölenkkeilyn, koska naapurin koirat räksytti ainakun havaitsivat liikettä.

Naapuri kuitenkin lähti sitten noin puolen vuoden sisään muualle, nyt on saanu taas rauhottua kotona.

Vierailija
25/42 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 eikä 21.

Vierailija
26/42 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että kun nuo häipyis, olis taas rauhallinen koti.

Ovat asuneet puoli vuotta tässä talossa. Ap.

Vierailija
27/42 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä alkaisin pitää meteliä, täältäki kuuluu!

Vierailija
28/42 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse koiranomistaja ja olen viime aikoina saanut kuunnella naapurista tuntikausia lähes taukoamatonta räksytystä. Omatkin koirat joskus jollekin ohikulkijalle haukkuu, mutta se kestää ehkä kymmenen sekuntia ja taas on hiljaista. Ihmettelen, mitä siellä naapurissa oikein tapahtuu kun koira koko ajan louskuttaa. Tiedän, ettei se ole heidän omansa, vaan hoidossa - niin epäilyttävältä kuulostaa että omaani en veisi sinne hoitoon...

Vierailija
29/42 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulosuojaimet päähän.

Käsittämätön neuvo. Ihmisellä on oikeus olla ilman kuulosuojaimia ja oikeus kuunnella haluamiaan ääniä. Koirilla sen sijaan ei ole oikeutta häiritä ihmisiä.

Sinulla on myös oikeus valita asuinpaikaksi sellainen, jossa toisten elämä ei häiritse. Asumatonta korpea maassa riittää.

Vierailija
30/42 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piskien pito pitäisi lailla kieltää.

Tai ainakin niiden pitäisi olla luvanvaraista. Ihan älytön tämä nykyinen koiramäärä

Vierailija
31/42 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat on kivoja. Niiden omistajat sen sijaan ovat harmittavan usein täysin ääliöitä.

Vierailija
32/42 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulosuojaimet päähän.

Käsittämätön neuvo. Ihmisellä on oikeus olla ilman kuulosuojaimia ja oikeus kuunnella haluamiaan ääniä. Koirilla sen sijaan ei ole oikeutta häiritä ihmisiä.

Sinulla on myös oikeus valita asuinpaikaksi sellainen, jossa toisten elämä ei häiritse. Asumatonta korpea maassa riittää.

Eli sinne korpeen siis räksyttävine rakkeinesi.

Vierailija
33/42 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulosuojaimet päähän.

Jatkuva koirien räksytys ei ole normaalia elämisen ääntä. Miksi se räksytyksestä nauttiva muuta korpeen piskeineen? Olisi mopeilla tilaa touhuta ja kärpäsiä joille räksyttää.

Vierailija
34/42 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiranomistajat eivät ole varsinaisesti järjenjättiläitä. Toki poikkeuksiakin on.

Vierailija
35/42 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulosuojaimet päähän.

No niin, sinnepä sitä sitten mahtuu koiranomistajat koiriensa kanssa vapaasti ääntelemään.

Vierailija
36/42 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulosuojaimet päähän.

Miksi ihmisen pitäisi sopeutua koiriin?

Kouluta koirasi, niin voitte sopeutua asumaan ihmisten ilmoilla. :)

Vierailija
37/42 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinulla on hyvä tilanne, jos häiritsijät ovat vuokralla! Tee valitus asunnon omistajlle eli vuokranantajalle. Vastuu vuokralaisten käytöksen hillitsemisestä siirtyy hänelle.

Vierailija
38/42 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne karvakamut nappisilmät ole ongelma, vaan SINÄ! Sinun pitää nyt opiskella kaikki mahdollinen koiratietous ja koirarotuoppi että ymmärrät, miten koirilla on ahdistus päällä ja sinun pitää nyt olla se pelastava enkeli niille hauvaparoille, jotka stressaantuneina joutuvat naapurissa kärsimään.

Näin siis oletan suurimman osan koira"harrastajien" ajattelevan aloituksesta.

Vierailija
39/42 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusipelti

Vierailija
40/42 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulosuojaimet päähän.

Meidän kylän koirilla on näköjään oikeus haukkua minua, kun kuljen tiellä, jonka käytöstä maksan osuuteni. Saatana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän