Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te 30-35 v naiset pukeudutte? Kaipaan pukeutumisvinkkejä!

Vierailija
29.06.2023 |

Kysymys otsikossa, sillä kaipaan pukeutumisvinkkejä.

En haluaisi mitään tätityyliä vielä tässä iässä, mutta ei kiinnosta pukeutua kuin parikymppiset. Vaatekaapin sisältö tuntuu vanhentuneelta, kun en ole juurikaan ostanut vaatteita viimeisen viiden vuoden aikana. Trendien perässä juokseminen ei innosta, mutta kaipaisin ikäiselleni sopivaa tyyliä ja vaatekaapin päivittämistä. Olen 33 v, pienen lapsen vanhempi ja asiantuntijatyössä. Olen normaalipainoinen/keskipituinen ja näytän ihan ikäiseltäni, kun tätä asiaa joku kuitenkin kysyy.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän töissä ja työmatkalla urheilullisia vaatteita, koska työ on sellaista, jossa pitää pystyä liikkumaan sujuvasti eikä mistään lepattavista vaatteista saa jäädä mihinkään kiinni. Työmatkat kuljen kävellen. Työpäivien vaatteet ovat siis käytännössä urheiluleggingsejä, lenkkareita/tennareita, teknisiä paitoja, huppareita, neuleita yms. Työpaikalla on kylmä, joten vaatekerroksia on oltava useampia ja ne pitää olla helposti puettavia ja riisuttavia.

Vapaa-ajalla ihmisten ilmoilla käytän enimmäkseen vartalonmyötäisiä mekkoja ja hameita, joskus myös ihan tavallisia mustia housuja. Hameen parina hihattomia toppeja. Kengät on yleensä kiilakorkokengät, lyhytvartiset korkosaappaat/nilkkurit, avokkaat tai matalat kangaskengät.

Vaatteet ja kengät ovat minulla yleensä esim. H&M:stä, Cubukselta, Intersportista, Prismasta tai Citymarketista ja hyvin ovat kestäneet eli ei todellakaan tarvi joka vuosi olla uusia ostamassa. Käytän myös paljon kavereiden vanhoja vaatteita.

Olen 35-vuotias.

Vierailija
22/25 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Converset, t-paita ja pillifarkut ovat merkki jo hyvää vauhtia ikääntyvästä täti-ihmisestä joka ajattelee että tuolla tyylillä näyttää nuoremmalta. Aina näissä ketjuissa tuo sama tyyli :D :D

Jos haluaisi kertoa olevansa 'nuorekas' aikaansa seuraava, mainostaisi hulmuavan leveitä housujaan.

Mutta kun se nuorekas tyyli haetaankin sieltä omasta nuoruudesta, koska se nykynuorten tyyli sentään mielletään nuorten jutuksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin vaatteiden pitää vihdoin olla oikeasti mieluisia ja tuntua päällä hyvältä eli ne ei saa roikkua, ei kinnata eikä puristaa vaan olla hyvin istuvia ja sopivan kokoisia. Se jättimekkokaan ei saa olla vääränkokoinen ja esim helma sitten laahata maassa..

Tietenkin sitten jos se oma kroppa on jotenkin hankalan tuntoinen niin eihän sitä fiilistä voi korjata millään vaatteella. Toki hyvin tukevat alusvaatteet tekee paljon, mutta ei nekään ihmeisiin pysty vaan niitä tukilihaksia kannattaa alkaa viimeistään tuossa iässä treenaamaan.

Vierailija
24/25 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu paljolti omasta tyylistäsi ja vartalostasi. Tietty vaate voi näyttää hyvältä toisen päällä, mutta itseä se ei imartele. Tietenkin jos muiden mielipiteet eivät kiinnosta, senkun pitää päällä mistä tykkää.

Itse käytän legginsit+t-paita/yläosa yhdistelmää tai korkeavyötäröiset housut+siisti paita/toppi vaatteita "ihmisten ilmoilla". Oma sääntöni on, että jos yläosa on "löysä" niin alaosa on "tiukka", eli esimerkiksi isohko t-paita ja legginsit. Toimii myös toistepäin

25/25 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaan lakanan keskelle reiän, sujautan pääni siitä. Jeh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi