Somettajat laittavat lapset päiväkotiin jotta saavat olla vapaalla
"Lähdin eilen mökille YKSIN etukäteen ja perhe tulee vasta perästä viikonloppuna, ku minillä oli vielä pari päivää päiväkotia ja Petterillä treenejä. En ees muistanut koska olisin ollut näin pitkään (2 yötä) ihan yksin näkemättä yhtään ketään. Freaking amazing."
Mielestäni jotenkin huvittavaa ja pöyristyttävääkin, että lapsi 2 vee laitetaan päiväkotiin eikä jakseta olla sen kanssa kahdestaan siellä mökillä. Olisihan se ihan hirveän rankkaa hoitaa YKSIN sitä OMAA lasta. Lapsi 2 vee sitten vissiin viihtyy mieluummin siellä päikyssä kuin ankean äitinsä kanssa.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo eräs mutsis on blogista tuttu henkilö kuvaa jotain pyllykuvia ja käy tindertreffeillä ja laittaa lapset samaan aikaan päiväkotiin
Pitäisikö sinun mielestäsi lapset ottaa mukaan pyllykuviin ja tinderdeiteille?
Normaalit ihmiset hoitaa nämä asiat lapsivapailla, eikä silloin kun lapset on hoidossa ja itse pitäisi tehdä TÖITÄ
Koska sinä alat tehdä TÖITÄ av:lla kirjoittelun sijaan?
Kesäloman jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo eräs mutsis on blogista tuttu henkilö kuvaa jotain pyllykuvia ja käy tindertreffeillä ja laittaa lapset samaan aikaan päiväkotiin
Normaalit ihmiset hoitaa nämä asiat lapsivapailla, eikä silloin kun lapset on hoidossa ja itse pitäisi tehdä TÖITÄ
Kesäloman jälkeen
Kai se on näin palstalaisten mielestä että edes kesälomaa ei saisi pitää. Itse varmaan palstailevat kesken työpäivänsä`?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesäloman jälkeen
Kai se on näin palstalaisten mielestä että edes kesälomaa ei saisi pitää. Itse varmaan palstailevat kesken työpäivänsä`?
Palstatrolli ei lepää koskaan. Hänellä työaika on 7-23 365 päivää vuodessa. Karkausvuonna 366 päivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesäloman jälkeen
Aika surullista, jos kesälomalla ei ole muuta tekemistä kuin länkyttää av:lla joidenkin sometyrkkyjen elämästä.
Onko se sosiaaliprnon tarve että porukka edes seuraa noiden someja?