Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko olla lievästi kehitysvammainen?

Vierailija
29.06.2023 |

Olen suorittanut peruskoulun 9 vuodessa. Luokat 1-6 meni hyvin, lukuaineiden keskiarvo n. 8,5.

Yläasteelle siirtyessä alkoi vaikeudet. Mikään ei kiinnostanut ja poissaoloja oli satoja. Jouduin pienluokalle. Suoritin aineet normaalin opetussuunnitelman mukaisesti. Keskiarvo 9-luokan 6,4. Käsitöistä sain pelkästään hyvän numeron.

Ammattikoulun suoritin vasta 25-vuotiaana. Sitä ennen olin ollut 5 eri koulussa ja lukuisissa eri työpaikoissa.

Äo:n olen testannut netissä, se oli ensin 91 ja pari/kolme vuotta sen jälkeen, joskus 25-vuotiaana 111.

En osaa oikein hoitaa mitään, tai osaan kyllä, mutta ei kiinnosta. Motivaatiota ei ole. Minulla on paljon ystäviä. Mitään diagnooseja ei ole, mutta välillä on ahdistusta ja masennusta. Apua en koskaan ole saanut näihin. Myös unihäiriöitä ollut yläasteelta lähtien. En herää useinkaan herätyskelloon ja siksi poissaoloja on ollut paljon.

Mikä minussa on vikana? Olenko kehitysvammainen vai jotain muuta?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko? Kyllä ongelmasi on enimmäkseen tuo huomionhakuisuus, joka ilmenee saman asian jankkaamisena.

Vierailija
42/44 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tismalleen sama!! Oot kuin minä. 😳😳😳

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on tosi vahvasti

KUSELLE HAISEVA TROLLI.

Aloittaja on huomion haluinen,narsisti oireiden ja neuroottinen tyyppi.

Vaihtoehtoisesti hän on Sanoman ylläpitämän sivuston mode tai toimittaja.

Joka esihenkilön määräyksen mukaan:.Yrittäjää saada aikaan äksöniä. Palstastalla

Hiljainen ketju ja palsts,.ei tuota

Sanoma Oy:,lle centin puolikastakaan.

Vierailija
44/44 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AD/HD, Asperger tmv.? Tyypillistä noille on, että joissain asioissa pärjää erityisen hyvin, mutta vaikkapa taas niissä asioissa jotka eivät kiinnosta, pärjää heikommin. Tai sitten vaikkapa juuri tuo masennus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi