Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Missä iässä nykytytöt voivat alkaa meikata?
10.12.2006 |
Mun tytär on 10 ja hänellä käy kaverieta joiden silmät on " meikattu" aivan mustiksi. Kaamean näköistä, vielä kun oikein on suttuista ja meikit valuu. Tytär haluaisi itsekin meikata mutta en kyllä oikein tykkää ajatuksesta. Ajattelin että viidennellä luokalla sopisi laittaa vaikka ripsaria ja huulikiiltoa. Olenko kalkkis?
Kommentit (2)
eka luokkakaveri oli meikannut koulukuvaan tänä syksynä. Itse ei ole vielä kiinnostunut. Kun koulussa on ollut discoja, meikkasivat muutamat jo 5:llä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mielestäni jo heti kouluun mennessä, että sitten säästyy niiltä hirveiltä valuvilta mustilta rajauksilta.