Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua alkaa aina humalassa

Vierailija
10.12.2006 |

panettamaan hurjasti. Siksi en mielelläni liiku silloin ilman miestäni, olisin valmis hyppäämään miltei mihin sänkyyn vaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ikinä pukea hienoja alusvaatteita koska jos olen tarpeeksi humalssa esittelen niitä kaikille...

Kiehnään ja flirttailen, tanssin idiootin näköisesti..

Vierailija
2/7 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just eilen oltiin miehen kanssa viihteellä suurella joukolla ja mua taas rupes kyrpimääm miehen käytös että kotiin lähdettiin naama norsun vitulla:-(

No tänään on taas kaikki hyvin...mut mies ei kauheesti halua juhlia mun kanssa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos vain kaveriporukalla menossa niin sitten kyllä tanssittaa.

Vierailija
4/7 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja just se eka saa eityisesti hormonit hyrräämään! Johtuiskohan se jostain verenkierron kiihtymisestä minkä alkoholi saa aikaa... :)

Vierailija
5/7 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt on dagen efter, niin on kyllä panettanut siitä asti kun silmäni aamulla avasin...

Vierailija
6/7 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin, e-pillereitä käyttävillä alkoholi nostaa testosteronitasoja monin kertaisesti verrattuna niihin, jotka eivät käytä. Ja se taas aiheuttaa panetusta. Mulla ainakin on ihan selkeä ero siihen verrattuna, kun käytin pillereitä, silloin humalassa sai tehdä töitä, että ajatukset pysyivät edes jotenkin kurissa. Nykyään ei ole enää niin tuskaa.

Vierailija
7/7 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kännissä ja aloin strippaamaan ihastukseni ja hänen kahden kaverinsa edessä. Paikalla oli myös kaksi kaveriani. Siinä sitä sitten keikuttiin alusvaatteisillaan. Paikalla olijoiden ilmeet olivat lähinnä vaivaituneita, varsinkin ihastukseni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi