Onko nimesi perässä LinkedInissä (She/her) tai (he/him), ehkä jopa (they/them)?
Kommentit (28)
En käytä missään somessa pronomineja ilmaisemaan itseäni. En koe sitä millään tavalla itselleni tärkeäksi. Jos joku epäröi sukupuoleni suhteen, hän saa kysyä ihan vapaasti. Etunimeni näkyy profiilissa, joten sitäkin voi vapaasti käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko niin että teitä ei tosiaankaan kiinnosta yhtään jonkun sukupuoli? Pitäkää tuo!
Oman aviomiehen sukupuoli kiinnostaa , kenenkään muun ei . Ihan samalla tavalla kaupan kassa tai siivooja tekee työnsä riippumatta siitä mitä pöksyistä löytyy .
Kyllä löytyy vielä näitä olmeja jotka käyttävät termejä "naislääkäri", "virkanainen" tai "naisterapeutti".
Ovat lähinnä +60v patakonservatiiveja naisia jotka eläneet koko elämänsä miehen siivellä ja älyllinen kehitystaso jäänyt johonkin 10-vuotiaan tasolle. Eniten on merkitystä ihmisen sukupuolella, sitten vasta pätevyydellä ja työn jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Koska mistä ulkopuoliset muuten voisi mun sukupuolta tietää?
Miksi pitäisi tietää
No ihan esim siksi, että osaavat puhua minusta kieliopillisesti oikein. Siis esim ranskalaiset ja jenkkiyhteistyökumppanit. On ihan turha vaikeuttaa yhteistyökumppanin elämää pimittämällä tåmmöistä tietoa.
Kattooko ne yhteistyökumppanit sukupuolesi linkedinistä?
No ei todellakaan. Aina kaikki ovat arvanneet ihan oikein, että olen nainen. Ei ole vaikeaa.
Holiness/Holinesses lukee minulla, koska miksi ei on yhteistyökumppanien hyvä tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko niin että teitä ei tosiaankaan kiinnosta yhtään jonkun sukupuoli? Pitäkää tuo!
Oman aviomiehen sukupuoli kiinnostaa , kenenkään muun ei . Ihan samalla tavalla kaupan kassa tai siivooja tekee työnsä riippumatta siitä mitä pöksyistä löytyy .
Pidä tuo.
Aattelin laittaa we/our, kuten akateemisissa artikkeleissa 😄