Onko nimesi perässä LinkedInissä (She/her) tai (he/him), ehkä jopa (they/them)?
Kommentit (28)
On. Koska mistä ulkopuoliset muuten voisi mun sukupuolta tietää?
Ei. Harkitsin laittaa (hän/häntä) kritiikkinä kansainvälisyyspöhinälle ja työelämän pakkoenglannille, mutta tulin lopputulokseen, että suurin osa ei osaisi sitä tuosta lukea kuitenkaan.
En ole Linkedinissa koska olen normaali
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi tietää
Ei. En kärsi mielenterveys ongelmista niin en ole lähtenyt tuohon pelleilyyn mukaan
Vierailija kirjoitti:
En ole Linkedinissa koska olen normaali
Piti sanoa työtön.
Vierailija kirjoitti:
Myyt ammatiksesi itseäs vai miksi ketään kiinostais sun sukupuolesi edes vähän alusta?
Ei oo linkedshittiä minulla, eikä tule. Twitterissä joskus vuonna nakki luki "maybe she, maybe he, take a guess and fuck yourself".
Vierailija kirjoitti:
Miksi niiden linkedinissä tarvitsisi tietääkään ... ellet ole sellaisella alalla töissä jossa työskennellään sukupuolielimillä.
Onko niin että teitä ei tosiaankaan kiinnosta yhtään jonkun sukupuoli? Pitäkää tuo!
Vierailija kirjoitti:
Laita vehkeestä kuva jos on pomon oleellista tietää mikä värkki jalkovälistä löytyy . Harvassa työssä asialla on merkitystä .
Mulla lukee nimen perässä (hän). Tää on ilmeisesti joku juttu, että nimen perään kirjoitetaan yksikön kolmas persoonapronomini sulkuihin?
Et voi mitenkään vakuuttaa minua siitä että persoonapronominin profiiliin laittaja on todelliselta ÄO:ltaan alle 100. Oli sitten akateeminen, duunari tai kuka tahansa.
Kyseessä on yksinkertaisesti imbesilli, ketään ei ammatillisessa yhteydessä kiinnosta muu kuin pätevyytesi, työhistoriasi, portfoliosi ja se mitä osaat tehdä.
Jo se, että koet relevantiksi kertoa jotain sukupuoli-identiteetistäsi työasioissa kertoo sen ettet ikinä voi olla alan huippua tai sellainen yksilö, joka tuottaa organisaatiolle aitoa lisäarvoa. Korkeintaan myötäilijä, jeesnainen/jeesmies tai sieluton mekaaninen suorittaja jolla ei tule ikinä olemaan mitään originaaleja ajatuksia.
Jos käyttää linkediniä, on joka tapauksessa niin retardi, että siinä konkurssissa jotkut woke-pronominit eivät tunnu enää missään.
Vierailija kirjoitti:
Onko niin että teitä ei tosiaankaan kiinnosta yhtään jonkun sukupuoli? Pitäkää tuo!
Oman aviomiehen sukupuoli kiinnostaa , kenenkään muun ei . Ihan samalla tavalla kaupan kassa tai siivooja tekee työnsä riippumatta siitä mitä pöksyistä löytyy .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi tietää
No ihan esim siksi, että osaavat puhua minusta kieliopillisesti oikein. Siis esim ranskalaiset ja jenkkiyhteistyökumppanit. On ihan turha vaikeuttaa yhteistyökumppanin elämää pimittämällä tåmmöistä tietoa.
Ei ole eikä tule. En lähde tähän leikkiin mukaan.