Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pahasti uupunut ja äitini mukaan valehtelen

Vierailija
28.06.2023 |

Hän ei usko että käyn töissä, ainakaan että työpäiväni on pitkiä vaan hänen mukaansa olen keksinyt sen. Hänen mielestään minun ei pitäisi edes levätä, vaan pitäisi hoitaa iltaisin erästä projektia vielä työpäivän jälkeen.
Hän ei usko muutenkaan mitään mitä sanon, eikä muista kerrottuja asioita. Voiko tämä olla oire jostakin muistiongelmasta, toki on ollut jo 10 vuotta tuollainen. Todella raskasta itselle tällainen.

Kommentit (102)

Vierailija
41/102 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulut suljetulle osastolle, ap.

Se olisikin ihana lepopaikka, mutta en ole valitettavasti sinne päässyt. Enkä osastolle muutenkaan.

Ap

Vierailija
42/102 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet mt-ongelmainen.

Sitähän yritin aloituksessa sanoa, että olen uupunut. Minulla on masennusdiagnoosi työperäisen uupumuksen vuoksi. Silti käyn edelleen kokopäivätyössä ja hoidan perheeni. En häpeä olla mt-ongelmainen.

Se vaan ei ollut se pointti tässä, vaan kysyä onko äidin käytös normaalia vai pitääkö minun huolestua hänen voinnistaan myös?

Ap

SiisVITTUarvasin! Olet ihan tyypillinen trendiruikuttaja. Et osaa työtäsi ja sen sijaan olet etsinyt jostain lääkärin joka on antanut sinulle haluamasi diagnoosin.

HUOH!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/102 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä puhelin viikoksi sivuun ja rentoudu. Jatkuva "onlinessä" oleminen rasittaa ja kuormittaa joka aiheuttaa väsymystä

Vierailija
44/102 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet mt-ongelmainen.

Sitähän yritin aloituksessa sanoa, että olen uupunut. Minulla on masennusdiagnoosi työperäisen uupumuksen vuoksi. Silti käyn edelleen kokopäivätyössä ja hoidan perheeni. En häpeä olla mt-ongelmainen.

Se vaan ei ollut se pointti tässä, vaan kysyä onko äidin käytös normaalia vai pitääkö minun huolestua hänen voinnistaan myös?

Ap

SiisVITTUarvasin! Olet ihan tyypillinen trendiruikuttaja. Et osaa työtäsi ja sen sijaan olet etsinyt jostain lääkärin joka on antanut sinulle haluamasi diagnoosin.

HUOH!!!!!!

Tämä aihe kolahti nyt selvästi johonkin narsistiin joka ei kestä ihmisten heikkouksia. Ei työssäkäyvien jaksamisongelmia, ei vanhusten sairauksia, ei mitään. Onnea vaan tiellesi, sitä tulet tarvitsemaan.

Vierailija
45/102 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet takuulla tyypillinen suorittaja-akka kuten naiset yleensä.

Vierailija
46/102 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä äiti ruikuttavan tyttärensä tuntee.

Siis se on ruikutusta, kun äiti ei usko minun käyvän töissä ja väittää minun valehtelevan? En ole hänelle ruikuttanut mitään vaan hän kertoi ettei usko minun käyväni töissä. Teen pitkää päivää ja nyt pitäisi käynnistää kuukausuen iltaprojekti, kun olen äidin mielestä päivät työttömänä.. niin onko tämä teistä realiteeteissä kiinni olemista? Äiti on 78-vuotias.

Ap

Selkeästi jotain on nyt pielessä äidissäsi, ellei ole aina ollut tuollainen. Lääkäriin olisi hyvä saada mutta miten....voi olla tosi haastavaa. Voimia!

Vierailija
47/102 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet mt-ongelmainen.

Ap

HUOH!!!!!!

Tämä aihe kolahti nyt selvästi johonkin narsistiin joka ei kestä ihmisten heikkouksia. Ei työssäkäyvien jaksamisongelmia, ei vanhusten sairauksia, ei mitään. Onnea vaan tiellesi, sitä tulet tarvitsemaan.

Narsistihullu saapui ketjuun. 🤦🏻

Vierailija
48/102 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistä puhelin viikoksi sivuun ja rentoudu. Jatkuva "onlinessä" oleminen rasittaa ja kuormittaa joka aiheuttaa väsymystä

Ei ole mahdollista, koska työssä pitää olla koko ajan online, puhelimella ja koneella. Lomat alkaa vasta kuukauden päästä. En täällä palstoilla niin usein käy, nyt oli pakko vaan johonkin avautua. Mutta kakkaahan sain päälleni täältä tavalliseen av:n tapaan.

Ap

Vierailija
49/102 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, olisiko kannattanut hankkia omia kykyjä vastaava työ????

Vierailija
50/102 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet mt-ongelmainen.

Ap

HUOH!!!!!!

^ensimmäinen narsisti ilmoitti itsensä...

Vierailija
51/102 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mahdollista, koska työssä pitää olla koko ajan online, puhelimella ja koneella. Lomat alkaa vasta kuukauden päästä. En täällä palstoilla niin usein käy, nyt oli pakko vaan johonkin avautua. Mutta kakkaahan sain päälleni täältä tavalliseen av:n tapaan.

Ap

Olet Vihreiden somevastaava Milttonilla?😆🤣

Vierailija
52/102 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kykyjäni vastaavassa työssä kyllä, kiitos "huolenpidosta".

Ap

Vierailija
53/102 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, pahoittelut, että olet pääasiassa saanut täällä ihan sekopäisiä vastauksia. 

Minusta kuulostaa huolestuttavalta, että äitisi ei usko taikka muista sinun käyvän töissä. Mutta, sinun velvollisuutesi on ensisijaisesti huolehtia itsestäsi ja lapsistasi, joten mieti tarkkaan, miten paljon rajallista jaksamista voit uhrata äidille.

Jos mietit, että oma lapsesi olisi samassa tilanteessa: miten toivoisit hänen toimivan?

Vierailija
54/102 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Psyykkiset kyvyt eivät sinulla todellakaan ole hääppöiset ja ne ovat osa TYÖOSAAMISTA.

Vierailija
55/102 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet takuulla tyypillinen suorittaja-akka kuten naiset yleensä.

Myönnän. Olenkin opetellut rajaamaan, ja siksi en mm.tätä ylimääräistä projektia voi ottaa.

Mutta onko normaalia, että alle 80v ihminen ei muista viikko sitten kerrottuja asioita ja väittää outoja? Onko täällä ketään hoitoalan ihmistä joka nyt voisi ottaa asiallisesti kantaa asiaan ja jättäö minun haukkumiseni väliin?

Ap

Vierailija
56/102 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Psyykkiset kyvyt eivät sinulla todellakaan ole hääppöiset ja ne ovat osa TYÖOSAAMISTA.

Oletko psykiatri?

Vierailija
57/102 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet mt-ongelmainen.

Ap

HUOH!!!!!!

^ensimmäinen narsisti ilmoitti itsensä...

Jep, olet todella palstan narsistihullu. Hän vastaa aina noin.

Vierailija
58/102 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oletko psykiatri?

Olet omasta mielestä uupunut ja masentunut mutta silti henkiset voimavarasi ovat silti ok? Nytvittuoikeesti hei.

Vierailija
59/102 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, pahoittelut, että olet pääasiassa saanut täällä ihan sekopäisiä vastauksia. 

Minusta kuulostaa huolestuttavalta, että äitisi ei usko taikka muista sinun käyvän töissä. Mutta, sinun velvollisuutesi on ensisijaisesti huolehtia itsestäsi ja lapsistasi, joten mieti tarkkaan, miten paljon rajallista jaksamista voit uhrata äidille.

Jos mietit, että oma lapsesi olisi samassa tilanteessa: miten toivoisit hänen toimivan?

Kiitos asiallisesta vastauksesta! Toivoisin lapseni pitävän itsestään hyvää huolta ja että lapsella olisi kaikki hyvin.

Ap

Vierailija
60/102 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten tästä ketjustakin huomaa, jos jollain on voimat vähissä, niin tietynlaiset ihmiset tulevat polkemaan alaspäin. Eli huomataan, että tuossa olisi sopiva uhri kiusattavaksi.

Tekeekö ap:n äiti tahallaan tuota, provosoidakseen? Ei ne äidit ole viattomia, vaikka niin haluaisikin uskoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi