Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesälomareissu pilalla

Paha äitipuoliko?
28.06.2023 |

Ollaan uuden miesystävän kanssa tavattu viime syksynä ja nyt kesälomalle suunnitteilla ensimmäinen yhteinen lomamatka. Olen innoissani odottanut sitä, että meillä on viikko aikaa nautiskella kaksistaan (loikoilla sängyllä, rakastella, istua hyvässä ravintolassa ja nauttia kuohuviiniä jne).

Nyt yhtäkkiä miehen 12-vuotias tyttö haluaa reissulle mukaan ja mies on sitä mieltä, että tyttö pitää ottaa matkaan. Ymmärrän, että miehelle viikko kiireetöntä lomaa tyttären kanssa on luksusta, mutta itselleni tämä on painajainen. Ei tytössä sinänsä mitään vikaa ole, mutta kyllähän se nyt meidän lomasuunnitelmat romuttaa, jos huoneessa onkin meidän lisäksi miehen lapsi.

Yritin kauniisti ehdottaa, että ehkä tyttö voisi tehdä jotain muuta isänsä kanssa, mutta tyttö haluaa nimenomaan reissuun ja mies inttää, että olisi ihana ottaa tyttö matkaan mukaan.
Mitä voin tehdä? En todellakaan halua maksaa kallista lomamatkaa ja joutua jakamaan sitä miehen lapsen kanssa

Kommentit (1000)

Vierailija
541/1000 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha äitipuoliko kirjoitti:

Mies oli tosi pahoillaan siitä, miten tämä meni. Ymmärtää täydellisesti miksi minä en suunnitelmien muuttumiseen ollut tyytyväinen. Mutta oli vaan jotenkin tytön innostuessa innostunut itsekin. Ja vasta jälkikäteen oikeastaan tajunnut miten paljon se vaikuttaa meidän suunnitelmiin.

Keskustellessamme minäkin tajusin entistä paremmin myös sen, miksi tyttö innostui niin kovasti ulkomaanmatkan mahdollisuudesta. Hän on ollut ulkomailla viimeksi 5-vuotiaana.

Niinpä tajusin myös sen, että en minä pysty sitä tytöltä enää tässä vaiheessa kieltämään, kun sitä on tavallaan vähän hänelle jo lupailtu.

Niinpä me muokkasimme hieman reissusuunnitelmiamme: lennämme Barcelonaan alkuperäisen suunnitelman mukaisesti ja olemme siellä pari päivää. Yövymme varaamassamme hotellissa ja varaamassamme huoneessa. Mutta enköhän minä sen pari yötä kestä olla kaikki samassa huoneessa. Hotelli olisi ollut vielä mahdollista peruakin veloituksetta, mutta sijainti ja huone on niin hyvä, että päädyimme tähän.

Parin kaupunkipäivän jälkeen jatkamme matkaa Calellaan. Calella on pieni rantakaupunki n tunnin matkan päässä Barcelonassa. Sielläkin kaunis vanha kaupunki, ostosmahdollisuuksia, hyviä ravintoloita, vesiurheilumahdollisuuksia jne. Sieltä varasimme 2mh huoneiston, jossa tyttö saa olla omassa makuuhuoneessa ja me omassamme. Ja siellä meillä on oma pieni uima-allaskin.

Ja hyvityksenä suunnitelmien muuttumisesta mies maksaa molemmissa paikoissa majoituksen kokonaan.

Ja nyt samalla varasimme jo syksylle parhaimpaan ruska-aikaan 3vrk reissun Lappiin oikein kunnon sviittiin. Ja sille reissulle lähdemme ihan kahdestaan, se on minulle luvattu.

Mies palasi kotiin kertomaan tytölle hyvät uutiset

Ap

Tuo kuulostaa ihan yhtä huonolta suunnitelmalta kuin aloituksessakin.

No, ihmisten täytyy yleensä oppia kantapään kautta.

T. Uusperheen matkoja ja elämää nähnyt

Vierailija
542/1000 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli tosi pahoillaan siitä, miten tämä meni. Ymmärtää täydellisesti miksi minä en suunnitelmien muuttumiseen ollut tyytyväinen. Mutta oli vaan jotenkin tytön innostuessa innostunut itsekin. Ja vasta jälkikäteen oikeastaan tajunnut miten paljon se vaikuttaa meidän suunnitelmiin.

Keskustellessamme minäkin tajusin entistä paremmin myös sen, miksi tyttö innostui niin kovasti ulkomaanmatkan mahdollisuudesta. Hän on ollut ulkomailla viimeksi 5-vuotiaana.

Niinpä tajusin myös sen, että en minä pysty sitä tytöltä enää tässä vaiheessa kieltämään, kun sitä on tavallaan vähän hänelle jo lupailtu.

Niinpä me muokkasimme hieman reissusuunnitelmiamme: lennämme Barcelonaan alkuperäisen suunnitelman mukaisesti ja olemme siellä pari päivää. Yövymme varaamassamme hotellissa ja varaamassamme huoneessa. Mutta enköhän minä sen pari yötä kestä olla kaikki samassa huoneessa. Hotelli olisi ollut vielä mahdollista peruakin veloituksetta, mutta sijainti ja huone on niin hyvä, että päädyimme tähän.

Parin kaupunkipäivän jälkeen jatkamme matkaa Calellaan. Calella on pieni rantakaupunki n tunnin matkan päässä Barcelonassa. Sielläkin kaunis vanha kaupunki, ostosmahdollisuuksia, hyviä ravintoloita, vesiurheilumahdollisuuksia jne. Sieltä varasimme 2mh huoneiston, jossa tyttö saa olla omassa makuuhuoneessa ja me omassamme. Ja siellä meillä on oma pieni uima-allaskin.

Ja hyvityksenä suunnitelmien muuttumisesta mies maksaa molemmissa paikoissa majoituksen kokonaan.

Ja nyt samalla varasimme jo syksylle parhaimpaan ruska-aikaan 3vrk reissun Lappiin oikein kunnon sviittiin. Ja sille reissulle lähdemme ihan kahdestaan, se on minulle luvattu.

Ap

Hienoa, katso sitten syksyn ruskareissu ettei satu koulujen syyslomaviikolle. Hyvää matkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/1000 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käskekää tyttö ulos shoppailemaan sillä aikaa kun paneskelette

Vierailija
544/1000 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että, mikä ero olisi, jos avaajalla olisi tämä tytär ja mies ei haluaisi sitä jalkoihin pyörimään, että saa paneskella ja istua pitkää iltaa baareissa. Kyllä olisi sovinisti ja pelkän seksin perässä. 200 kommenttia olisi, että jätä mies, joka ei hyväksy sinua ja lastasi, kun kuulutte samaan pakettiin. Voi tätä tekopyhyyttä.

Vierailija
545/1000 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hienoa, katso sitten syksyn ruskareissu ettei satu koulujen syyslomaviikolle. Hyvää matkaa.

Lapin ruska on onneksi jo syyskuussa ja koulujen syysloma vasta lokakuussa

Ap

Vierailija
546/1000 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla teidän lorun lopun alkua nyt. Mies on täysin väärä sinulle ap ja sinä väärä hänelle. Lapsia omaavien ei kannata ikinä alkaa suhteeseen lapsettoman kanssa, koska lapsettomilla ei ole hajuakaan siitä millaista on olla isä tai äiti. Jos tulee tilaisuus lähteä lapsen kanssa reissuun niin tietenkin niin tehdään.

Ensinnäkin: aplla on kaksi lasta, jo parikymppisiä. Toiseksi: miksi mies ei siis alun perin suunnitellut matkaa ja lähtenyt sinne lapsen kanssa?

Aivan outoa, suorastaan sekopäistä, "tilaisuus lähteä reissuun lapsen kanssa" tapahtuu suunnittelemalla parisuhdeloma uuden naisystävän kanssa.

Mutta sellaisia te perhehullut olette.

Vierailija
547/1000 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että, mikä ero olisi, jos avaajalla olisi tämä tytär ja mies ei haluaisi sitä jalkoihin pyörimään, että saa paneskella ja istua pitkää iltaa baareissa. Kyllä olisi sovinisti ja pelkän seksin perässä. 200 kommenttia olisi, että jätä mies, joka ei hyväksy sinua ja lastasi, kun kuulutte samaan pakettiin. Voi tätä tekopyhyyttä.

Oletko onnistunut elämään havaitsematta, että miehet lähes systemaattisesti karttavat yksinhuoltajanaisia ja heidän lapsiaan, eivätkä halua heitä parisuhteeseen? Tiedoksi että moni kokee asialliseksi kirjoittaa se kriteeriksi jo nettitreffiprofiiliin. Ne samat muehet pitävät silti itsestäänselvänä, että naisten pitäisi hyväksyä ne miehen lapset elämäänsä...

Vierailija
548/1000 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano miehelle, että seksiä ei sillä reissulla ole yhtään. Mies voi varata ja maksaa teille uuden reissun kahdestaan, se on sopiva korvaus tästä reissusta.

Pidä reissussa puolesi eli jos lapsi vänkää Mäkkäriin syömään, älä lähde mukaan vaan mene kunnon ravintolaan. Mene aina sinne, minne haluat vaikka ne ei olisi lapsille sopivia kohteita. Ehkä saisit hotellista oman huoneen itsellesi?

Ah, seksillä kiristäminen, tuo voimaantuneen suominaisen toksinen työkalu miehen kontrollointiin ja manipulointiin.

En tiedä sinusta, mutta minä en ainakaan harrasta minkäänlaista seksiä, kun samassa huoneessa on korvat höröllään kuunteleva esiteini. Vai miten usein sinä valvoit, kun isäsi ja äitisi pani samassa huoneessa? Nykyään se ei ole sallittua, jos lapsi kertoo siitä vaikka opettajalle.

Mikään laki ei panemista kiellä.

Lapsen nähden ja kuullen? Oletko nyt ihan varma? Kuka edes haluaa tehdä sitä noin?

Niitä on sellaisia perhepetejäkin ihmisillä käytössä kautta maailman. Lestadiolaiset ainakin taitavat niitä käyttää.

Perhepetiin vaan panemaan 12-vuotiaan kuunnellessa, voi luoja. :D

Lapsi voi sitten myöhemmin kertoa terapeutille kuinka lomareissulla piti teeskennellä nukkuvaa kun iskä jyysti uutta muijaansa.

Aivan varmasti kertoo ensin äidilleen. Sen tarinan jatkon haluaisin kuulla.

Vierailija
549/1000 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Niin no, mikä tuossa oikeastaan muuttui. Lapsen ehdoilla joka tapauksessa. Vähän omaa rauhaa kakkoskohteessa, kuitenkin lapsi samassa huoneistossa. Ap oli ostettavissa sillä, että mies maksaa majoitukset.

Kielitaidoton mies, kertoo paljon.

Vierailija
550/1000 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla teidän lorun lopun alkua nyt. Mies on täysin väärä sinulle ap ja sinä väärä hänelle. Lapsia omaavien ei kannata ikinä alkaa suhteeseen lapsettoman kanssa, koska lapsettomilla ei ole hajuakaan siitä millaista on olla isä tai äiti. Jos tulee tilaisuus lähteä lapsen kanssa reissuun niin tietenkin niin tehdään.

Ensinnäkin: aplla on kaksi lasta, jo parikymppisiä. Toiseksi: miksi mies ei siis alun perin suunnitellut matkaa ja lähtenyt sinne lapsen kanssa?

Aivan outoa, suorastaan sekopäistä, "tilaisuus lähteä reissuun lapsen kanssa" tapahtuu suunnittelemalla parisuhdeloma uuden naisystävän kanssa.

Mutta sellaisia te perhehullut olette.

Niinpä. Kun miehen erosta on kulunut jo kuusi vuotta, niin hänellä on ollut kuusi vuotta aikaa reissata yhdessä lapsensa kanssa. Nyt hän haluaa lapsen mukaan ensimmäiselle reissulle naisystävän kanssa.

Vierailija
551/1000 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan varmasti, jos nainen olisi suunnitellut lähtevänsä reissuun lapsensa kanssa ja mies ehdottaa, että hän tulee mukaan ja lapsi jätetään kotiin.

Vierailija
552/1000 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku täällä kirjoitti, että lapsettoman ei pitäisi ryhtyä seurustelemaan miehen kanssa jolla on lapsia.

Minulla on KAKSI lasta, jotka olen kasvattanut hienoiksi nuoriksi aikuisiksi ja jotka molemmat ovat jo muuttaneet omilleen.

Olen AINA vannonut, että en ryhdy mihinkään uusperhekuvioihin enkä IKINÄ ryhdy tapailemaan miestä, jolla on alaikäinen lapsi.

Mutta olen oppinut, että vannomatta paras. Sillä en pystynyt estämään tätä rakkautta

Ap

Vierailija
553/1000 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän parisuhteemme pelastui vain sillä, että mies hankki eri asunnon, jossa tapaa lapsiaan niin, ettei minun tarvitse koskaan enää tavata heitä. Siellä lapset saavat myös viettää laatuaikaa yksin miehen kanssa yhdessä.

Kahden eri perheen sekoittamisesta ei koidu mitään hyvää kenellekään. Tämä jårkevä suhtautuminen vaatii tietenkin, että mies on kykenevä aikuinen ja hoitaa lapset ja kotityöt itse lapsiaikoina. Moni mies on kai niin mukavuudenhaluinen, että sysää ikävät kotihommat naiselle ja siksi vaatii asua yhdessä.

Vierailija
554/1000 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niin no, mikä tuossa oikeastaan muuttui. Lapsen ehdoilla joka tapauksessa. Vähän omaa rauhaa kakkoskohteessa, kuitenkin lapsi samassa huoneistossa. Ap oli ostettavissa sillä, että mies maksaa majoitukset.

Kielitaidoton mies, kertoo paljon.

Kielitaidoton mies, kun aikoinaan ei paljon koulut kiinnostanut.

Ja ammatissa, joka on raskas niin fyysisesti kuin henkisesti. Arvostan häntä aivan valtavasti! Paljon fiksumpia kuin minun diplomi-insinööri ex

Ap

Vierailija
555/1000 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äiti yrittää cockblokata lapsen isää aivan selvästi ja käyttää lasta sen välineenä. On mustasukkainen exänsä uudesta suhteesta ja haluaa pilata sun loman. Sanoisin vaan, että ei käy minulle. Voi mennä lapsen kanssa kaksin toiselle reissulle tai maksaa sitten sun maksan sulle ja vaihtaa liput lapsen nimelle, jos muu ei käy. Ei loma oo lomaa lapsen kanssa. Oletteko yömyöhään jossain terasseilla istumassa ja lapsi yksin hotellilla? Enpä usko. Ei myöskään voi paneskella vapaasti.

Tai sitten ap hyväksyy lapsen mukaan ja pitää oikein hauskaa lapsen kanssa ja lapsi menee kotiin ja kertoo mammalle, miten ihana ja mukava isän uusi nainen on. Siitäkös mamma vasta suuttuu kun asiat eivät menneetkään kuten halusi.

Vierailija
556/1000 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tuollaisella matkalla, mutta isäpuolena. Ei ollut naisen kanssa kahdenkeskistä aikaa ollenkaan, lapsi roikkui koko ajan äidissään.

Vierailija
557/1000 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ap järkevästä ratkaisusta, johon päädyitte. Onnea myös kykeneväisyydestänne keskusteluun. Varmasti molemmista reissuista tulee kivat!

Vierailija
558/1000 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai isä kertoi jo Lapin reissustakin lapselle?

Vierailija
559/1000 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai isä kertoi jo Lapin reissustakin lapselle?

Kuulemma kertoo samalla kun kertoo tästä kesän reissusta. Palasi kotiin, tytöllä isäviikko

Vierailija
560/1000 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän teitä molempia ja varmasti harmittaa että lomasta ei tule sellainen kuin alunperin suunnittelit. Lomasta voi tulla kuitenkin ihan mukava. Pyydä miestä ja exäää osallistumaan hotellikuluihin jos tyttö lähtee mukaan, niin et koe että joutuisit maksamaan liikaa. Itse ottaisin tytön mukaan, matkalla teillä olisi hyvä tilaisuus tutustua toisiinne paremmin. Sitten olisi helpompi miettiä myös mahdollista tulevaisuuden yhteenmuuttoa kun tiedät paremmin kuinka tulette toimeen.

Itse reissasin hyvin varhaisessa vaiheessa uuden miesystävän ja lasteni kanssa ja ne oli ihania reissuja ja seksiäkin sai ihan tarpeeksi, kun kävi yhdessä suihkussa, yöllä kun lapset nukkuivat jne.

Kustannukset ei ole ongelma: hotelliin/meidän huoneeseen saa lisävuoteen lapselle pienellä lisähinnalla, jonka mies tietysti maksaisi kokonaan kuten lapsen lentolipun hinnankin.

Mutta kyllähän se muuten reissun ohjelmaa muuttaa, jos matkassa onkin kahden aikuisen lisäksi lapsi

Ap

Mies voi maksaa sinulle oman huoneen, niin saat sinäkin omaa rauhaa. Tapaatte sitten aamiaisella.

Voisiko mies hoitaa teille hotellista väliovellisen tuplahuoneen, jos raha ei ole ongelma? Saisitte vähän yksityisyyttä ja tyttö pääsisi kuitenkin mukaan. Hän on jo sen ikäinen että voisi nukkua omalla puolellaan yksin ihan hyvin.

Ei mitään väliovihuoneita vaan ihan oma huone. Muussa tapauksessa huoneessakin pitää mennä lapsen ehdoilla, ei voi edes katsoa telkkaria, kun lapsi nukkuu.

Ohia tiedätkö mikä on väliovihuone? Se on kaksi vierekkäistä hotellihuonetta väliovella. Ja sen voi lukita kummalta puolelta tahansa. Väliovi on kunnon hotellihuoneovi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi