Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesälomareissu pilalla

Paha äitipuoliko?
28.06.2023 |

Ollaan uuden miesystävän kanssa tavattu viime syksynä ja nyt kesälomalle suunnitteilla ensimmäinen yhteinen lomamatka. Olen innoissani odottanut sitä, että meillä on viikko aikaa nautiskella kaksistaan (loikoilla sängyllä, rakastella, istua hyvässä ravintolassa ja nauttia kuohuviiniä jne).

Nyt yhtäkkiä miehen 12-vuotias tyttö haluaa reissulle mukaan ja mies on sitä mieltä, että tyttö pitää ottaa matkaan. Ymmärrän, että miehelle viikko kiireetöntä lomaa tyttären kanssa on luksusta, mutta itselleni tämä on painajainen. Ei tytössä sinänsä mitään vikaa ole, mutta kyllähän se nyt meidän lomasuunnitelmat romuttaa, jos huoneessa onkin meidän lisäksi miehen lapsi.

Yritin kauniisti ehdottaa, että ehkä tyttö voisi tehdä jotain muuta isänsä kanssa, mutta tyttö haluaa nimenomaan reissuun ja mies inttää, että olisi ihana ottaa tyttö matkaan mukaan.
Mitä voin tehdä? En todellakaan halua maksaa kallista lomamatkaa ja joutua jakamaan sitä miehen lapsen kanssa

Kommentit (1000)

Vierailija
561/1000 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkään reissu ei tietenkään ole sellainen, mitä alunperin suunnittelimme ja mitä odotin. Mutta uskon, että tästäkin voi tulla hyvä reissu.

Barcelonassa mennään enemmän meidän aikuisten toiveiden mukaan ja kierretään tärkeimmät nähtävyydet. Loppulomalla sitten välillä enemmän tytön ehdoilla

Ap

Vierailija
562/1000 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla teidän lorun lopun alkua nyt. Mies on täysin väärä sinulle ap ja sinä väärä hänelle. Lapsia omaavien ei kannata ikinä alkaa suhteeseen lapsettoman kanssa, koska lapsettomilla ei ole hajuakaan siitä millaista on olla isä tai äiti. Jos tulee tilaisuus lähteä lapsen kanssa reissuun niin tietenkin niin tehdään.

Ensinnäkin: aplla on kaksi lasta, jo parikymppisiä. Toiseksi: miksi mies ei siis alun perin suunnitellut matkaa ja lähtenyt sinne lapsen kanssa?

Aivan outoa, suorastaan sekopäistä, "tilaisuus lähteä reissuun lapsen kanssa" tapahtuu suunnittelemalla parisuhdeloma uuden naisystävän kanssa.

Mutta sellaisia te perhehullut olette.

Niinpä. Kun miehen erosta on kulunut jo kuusi vuotta, niin hänellä on ollut kuusi vuotta aikaa reissata yhdessä lapsensa kanssa. Nyt hän haluaa lapsen mukaan ensimmäiselle reissulle naisystävän kanssa.

Niinno, yhtälö tässä taitaa olla alakoulutasoa. Lapsi on viimeksi ollut ulkomailla 5 vuotiaana, erosta on nyt noin 6 vuotta, lapsi on nyt 12 v, mies ei osaa kieliä, eikä sen vuoksi tahdo matkustaa.

Eli todennäköisesti molempien edellinen ulkomaanmatka, miehen ja lapsen, on tehty perheenä lapsen äidin kanssa.

Joten kyllä, tilaisuus lähteä reissuun tuli, kun matka suunniteltiin naisystävän kanssa.

Minä tekisin tästä kyllä pidemmällekin meneviä laskutoimituksia. Että mitähän muuta meidän suhteemme oletetaan tarjoavan miehelle ja lapselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/1000 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

The match clock hits 17:14 at the Camp Nou and a chant gains voice.

Independencia!

Mulle tais jaada liberta mieleen kun 2019 oltiin siella ja suuria mielen osoituksia libertaa huutaen.

Lapset halusivat, etta osalistumme vaikka vasemmisto ei olekkaan lahella meita

M50

https://bleacherreport.com/articles/1419851-football-and-politics-barce…

Vierailija
564/1000 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha äitipuoliko kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai isä kertoi jo Lapin reissustakin lapselle?

Kuulemma kertoo samalla kun kertoo tästä kesän reissusta. Palasi kotiin, tytöllä isäviikko

Ja jos tyttö keksii että "oispa kiva päästä Lappiin kun en oo ennen ollut" niin...🤔

Vierailija
565/1000 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla teidän lorun lopun alkua nyt. Mies on täysin väärä sinulle ap ja sinä väärä hänelle. Lapsia omaavien ei kannata ikinä alkaa suhteeseen lapsettoman kanssa, koska lapsettomilla ei ole hajuakaan siitä millaista on olla isä tai äiti. Jos tulee tilaisuus lähteä lapsen kanssa reissuun niin tietenkin niin tehdään.

Ensinnäkin: aplla on kaksi lasta, jo parikymppisiä. Toiseksi: miksi mies ei siis alun perin suunnitellut matkaa ja lähtenyt sinne lapsen kanssa?

Aivan outoa, suorastaan sekopäistä, "tilaisuus lähteä reissuun lapsen kanssa" tapahtuu suunnittelemalla parisuhdeloma uuden naisystävän kanssa.

Mutta sellaisia te perhehullut olette.

Niinpä. Kun miehen erosta on kulunut jo kuusi vuotta, niin hänellä on ollut kuusi vuotta aikaa reissata yhdessä lapsensa kanssa. Nyt hän haluaa lapsen mukaan ensimmäiselle reissulle naisystävän kanssa.

Niinno, yhtälö tässä taitaa olla alakoulutasoa. Lapsi on viimeksi ollut ulkomailla 5 vuotiaana, erosta on nyt noin 6 vuotta, lapsi on nyt 12 v, mies ei osaa kieliä, eikä sen vuoksi tahdo matkustaa.

Eli todennäköisesti molempien edellinen ulkomaanmatka, miehen ja lapsen, on tehty perheenä lapsen äidin kanssa.

Joten kyllä, tilaisuus lähteä reissuun tuli, kun matka suunniteltiin naisystävän kanssa.

Minä tekisin tästä kyllä pidemmällekin meneviä laskutoimituksia. Että mitähän muuta meidän suhteemme oletetaan tarjoavan miehelle ja lapselle.

Kyllä, matematiikkasi toimii moitteettomasti.

Mies on ollut viimeksi ulkomailla ex:nsä kanssa. Myöskään äiti ei ole lapsensa kanssa matkustanut sen jälkeen (on tietääkseni tehnyt pari reissua ilman lasta).

Sen sijaan mies on reissannut tyttönsä kanssa pitkin Suomea. Milloin Kalajoella, milloin pitkin rengasreittiä, milloin Saariselällä, milloin Tahkolla jne

Ei ulkomailla reissaaminen ole ainoa tapa lomailla

Ap

Vierailija
566/1000 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulemma kertoo samalla kun kertoo tästä kesän reissusta. Palasi kotiin, tytöllä isäviikko

Ja jos tyttö keksii että "oispa kiva päästä Lappiin kun en oo ennen ollut" niin...🤔

Tyttö on ollut isänsä kanssa Levillä, Ylläksellä, Saariselällä, Rovaniemellä, Rukalla ja varmaan jossain muuallakin joten tätä pelkoa ei ole

Sen sijaan minä en ole koskaan ollut Lapissa ruska-aikaan vaikka olen siitä pitkään unelmoinut

Ap

Vierailija
567/1000 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle olisi painajaista mennä uusperhematkalle miehen lapsen kanssa. Inhottavaa olisi mennä myös kylmään Lappiin hyttysten syötäväksi. Nyt ap joutuu menemään näihin molempiin hirvityksiin sen sijaan, että olisi mennyt miehen kanssa sovitusti kahdenkeskiselle romanttiselle matkalle Espanjaan. Hyvä lopputulos keskusteluista tosiaan. Not.

Vierailija
568/1000 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti mies oppi tästä jotain. Ap:n ohittaminen suunnitelmissa oli se pahin asia.

Vierailija
569/1000 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle olisi painajaista mennä uusperhematkalle miehen lapsen kanssa. Inhottavaa olisi mennä myös kylmään Lappiin hyttysten syötäväksi. Nyt ap joutuu menemään näihin molempiin hirvityksiin sen sijaan, että olisi mennyt miehen kanssa sovitusti kahdenkeskiselle romanttiselle matkalle Espanjaan. Hyvä lopputulos keskusteluista tosiaan. Not.

No minä olen unelmoinut ruskamatkasta Lappiin jo monta vuotta, mutta ei ole ollut sopivaa luonnossa viihtyvää matkakaveria. Nyt on! Joten tästä reissusta olen super innoissani. Rakkaus luontoon on yksi niistä asioista jotka meitä yhdistäö

Ap

Vierailija
570/1000 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttö on ollut isänsä kanssa Levillä, Ylläksellä, Saariselällä, Rovaniemellä, Rukalla ja varmaan jossain muuallakin joten tätä pelkoa ei ole

Sen sijaan minä en ole koskaan ollut Lapissa ruska-aikaan vaikka olen siitä pitkään unelmoinut

Ap

Pääasia että olet tyytyväinen, vaikka moni muu siivoaisi mieluummin vessaa aamusta iltaan kuin menisi noille reissuille.

Ja kuulostaa siltä, että miehen kanssa joudut luuhaamaan loppuelämäsi Pohjois-Suomessa. Hyvä jos tykkäät siitä.

Vierailija
571/1000 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Vierailija
572/1000 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et oo tainnut käydä Lapissa ruska-aikaan? Ei siellä silloin enää mitään hyttysiä ole.

Vierailija
573/1000 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän viimeisten sivujen ap:n kirjoitustyyli on kyllä aivan erilainen kuin ketjun aloittajan, mahtaako olla edes sama ihminen? Tainnut trolli ottaa koko ketjun haltuunsa.

Vierailija
574/1000 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"loikoilla sängyllä, rakastella, istua hyvässä ravintolassa ja nauttia kuohuviiniä jne"

Booring, hirvee klisee. Ootko ihan varma, että mieskin oli ajatellut tuollaista lomalta?

Vierailija
575/1000 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee Espanjasta valitettavasti vain jotkut karmeat kidnappausjutut mieleen, niin tuskin uskaltaisin sieltä mitään huoneistoa vuokrata, varsinkaan niin että lapsia eri huoneessa. Anteeksi nyt vain että olen ilon pilaaja.

Jokunen vuosi sitten oli lehtijuttua, että oli käyty perheen vuokratalon ovella yrittämässä sisään  ja yritetty murtautua. Oli toinen sisäänkäynti talossa siihen huoneeseen missä lapsia. Onneksi murtautujat olivat epäonnistuneet ja lähteneet pois. 

Vierailija
576/1000 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on puun ja kuoren välissä. Haluaa miellyttää sekä tyttöystävää että lastaan. Hänen pitäisi kasvaa aikuiseksi ja todeta ettei tässä nyt saa kahta kärpästä yhdellä iskulla. Minä sanoisin että alkuperäistä suunnitelmaa ei voi muuttaa ilman minun suostumusta, eli menköön lapsen kanssa kaksin reissuun. Meet ite kavereitten kans vaikka Pariisiin tai Ibizalle.

Vierailija
577/1000 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vela, enkä halua lapsia, mutta jos miehelläni olisi lapsi, laittaisin kyllä lapsen edun omani edelle. Lapsi olisi siis tervetullut mukaan, tai jos olis raskasta, jäisin itse pois. En ymmärrä isää jolle naisystävä olisi lasta tärkeämpi.

Vierailija
578/1000 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mulla olis viime syksynä tavattu mies ja yhtäkkiä oisin menossa kalliille lomamatkalle sen lapsen kanssa niin eipä kyllä kiinnostelis! Tietenkään! En tuhlasi rahojani ko. matkaan. Siis aivan painajaismatka, ei kiitos

Vierailija
579/1000 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap haluaa lapsen mukaan, joten turha meidän on enää jankata. Ap on valintansa tehnyt, on tietysti rakastunut ja haluaa suhteen toimivan. Ymmärtäähän sen. Toivottavasti mies myös oikeasti ymmärtää.

Vierailija
580/1000 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"johon minä, että sitten kyllä saamme unohtaa ne ihanat kiireettömät illat kylpyammessa skumpan kanssa

johon mies, että minä korvaan sen sinulle sitten varaamalla jonkun ihanan kylpyläreissun

jne jne

Eli EI mies ole minulta kysymättä mitään luvannut. Mutta jotenkin tuntuu, että jokaiseen minun argumenttiin hänellä on vasta-argumentti

Ap"

Eli Ap on itse antanut periksi, suostunut kylpylähyvitykseen ja viikko-vaihtoon. Nyt ei auta kuin syödä oma keittämä soppa. Mä kyllä skippaisin kylpylän ja pyytäisin rahana seuraavaan 2 hengenmatkaan.

Sivutolkulla kauhistellaan miestä, joka antoi lapselle periksi. Mutta se olikin Mirkku 48 v, joka ei osannut sanoa EI KÄY tällä kertaa, ehkä seuraava reisu suunnitellaan kolmelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan