Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksi viikko ruokabudjetti 50e

28.06.2023 |

Miten voisin pärjätä 15 päivää 54eurolla kun tuo ruokajonoon meneminen on niin nöyryyttävää?

Kommentit (206)

Vierailija
201/206 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villivihannesmunakkaita: luonnosta keräät esim. voikukanlehtiä, nokkosta, poimulehteä. Höyrytä, ryöppää.

Saksi kypsänä pieniksi, riko 3 munaa ja sekoita, kaada pannulle. Nakkaa mukaan pilkotut villivihannekset.

Mausta. Jos löytyy, raasta vähän juustoraastetta päälle.

202/206 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villivihannesmunakkaita: luonnosta keräät esim. voikukanlehtiä, nokkosta, poimulehteä. Höyrytä, ryöppää.

Saksi kypsänä pieniksi, riko 3 munaa ja sekoita, kaada pannulle. Nakkaa mukaan pilkotut villivihannekset.

Mausta. Jos löytyy, raasta vähän juustoraastetta päälle.

Ei nyt maasta voi mtn ottaa. Kiitos kaikille minä pärjään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/206 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkki7 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimimerkki7 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimimerkki7 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita asuinalueesi Facebook ryhmään ilmoitus, että rahat ja ruoka vähissä seuraavat kaksi viikkoa. Saat tod näk kutsuja valmiiseen ruokapöytään.

Älä nyt herran jumala tuollaista ehdota! Ei ap:n kaltaista sekopäätä kenenkään kotiin riehumaan! Hänhän jo tässä ketjussa uhkasi tappaa yhden kirjoittajan ja sä olet tuollaista laittamassa viattomien ihmisten kotiin!

Ap:lla selkeästi mielenterveysongelmia ja mahdollisesti myös älyllinen vajavuus. Mahtaa olla raskasta hänen vanhemmilleen kun pitää tuollaisen perään katsoa. Joku tuettu asuminen tai jopa hoitokoti taitaisi olla paras vaihtoehto ap:lle.

😂 Mun on ihan pakko nauraa . Mitä mun perään katsoa. En edes asu vanhempien luona. On todella loukkaavaa selittää että mulla on älyllinen vajavuus. Sulla ei taida olla hajuakaan mitä helvetin rotankoloja ne on. Ja kuinka alhaisia ne paikat on. Pelkkiä säilöjä.

Sen näkee sun teksteistä, että ei kaikki ei ole ok. Olen hoitoalalla töissä ja eräskin pieni yksikkö mielenterveys- ja päihdekuntoutujille ei todellakaan ole mikään rotankolo. Mukava paikka missä jokaisella omat kivat huoneet sekä iso yhteinen tila ja pystyy ulkoilla. Osa käy kaupassa yksin, osa hoitajan kanssa. On retkiä eläinpuistoon yms. 

Vaikka ei olisikaan. Älä yritä mua tollaseen enää.Mun kokemukset ovat mitä ovat. Se miten sinä hoitajana koet ei ole ainoa kokemus. Kurkkua kuristaa pelkkä ajatus mitä siellä oli. Mikä helvetti se oli. Anteeksi. Etten kykene olemaan samaa mieltä.

Ammattiapua sä kuitenkin tarvitset edelleen. Sitä on turha kieltää. Etkä sä tiedä jokaista hoitokotia tai tuettua asumista. Taisi ahdistaa vain se, että siellä olikin säännöt eikä huonoa käytöstä hyväksytty.

No olen ollut aika monessa. ja sulla ei ole hajuakaan mitä helvettiä se lääkitys on . Niin ja onneks kukaan paskapää sitä mulle enää tule tyrkyttämään. Siellähän ei hyväksytty omia mielipiteitäkään. Ja minä olen rikosoikeudellisessa vastuussa eikä mulla ole mitään mielenterveydellisiä diagnooseja. Olen kurkkuani myöten täynnä tätä osoittelua. Lopeta helvetti soikoon.

100% varmuudella saisit vähintään yhden diagnoosin jos alettaisiin tutkimaan. Sen näkee sun viesteistä jo kauas, että et ole kunnossa. Oikealla lääkityksellä sut saataisiin kuntoon etkä olisi vaarallinen muille mitä olet ilman lääkitystä ennemmin tai myöhemmin. Nyt jo uhkailet ihmisiä.

Vierailija
204/206 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linssikeitto on herkullista. Reseptejä netistä.

Puuroa, kauden vihanneksia, chili sin carne,

Meksikolaiset wrapit joissa refried beans proteiinina ovat meillä kestosuosikki

Egg fried rice myös suosikki, vihanneksia sekaan

Tuossa muutama todella halpa ruoka.

205/206 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä sitten normaalisti syöt jos et ole ruoanlaittaja?

Asuu varmaan äidillään. Nyt äiti lähtenyt 2vko lomalle ja jättänyt 50€ lahjakortin lidliin.

Hyvä hetki opetella nyt sitä ruoanlaittoa. Se on helppoa kun lukee netistä ohjeet, ei tarvitse olla mikään superkokki että perusruoista saa maistuvaa.

En asu , en ole asunut ylikymmeneen vuoteen kotona. Lopettakaa se paskanjauhaminen jo. Minä kyllä teen ruokaa jos haluan tehdä. Nyt te perkeeleet pidätte sen saatanan turpanne kiinni. Vai pitääkö teidätkin tappaa

Vierailija
206/206 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkki7 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä sitten normaalisti syöt jos et ole ruoanlaittaja?

Asuu varmaan äidillään. Nyt äiti lähtenyt 2vko lomalle ja jättänyt 50€ lahjakortin lidliin.

Hyvä hetki opetella nyt sitä ruoanlaittoa. Se on helppoa kun lukee netistä ohjeet, ei tarvitse olla mikään superkokki että perusruoista saa maistuvaa.

En asu , en ole asunut ylikymmeneen vuoteen kotona. Lopettakaa se paskanjauhaminen jo. Minä kyllä teen ruokaa jos haluan tehdä. Nyt te perkeeleet pidätte sen saatanan turpanne kiinni. Vai pitääkö teidätkin tappaa

Olet kyllä henkisesti todella sairas. Toivottavasti joudut lukkojen taakse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi