Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulen kohta hulluksi terveyskeskuksen takaisinsoittojärjestelmän kanssa!:(

Vierailija
28.06.2023 |

Kun en saa sieltä ketään langan päähän aamulla/aamupäivällä. Iltapäivällä minulla ei ole yksinkertaisesti aikaa vartoa, jos soittaisivat tunnin tai kolmen päästä, koska teen yötyötä ja olen "yöunillani" päiväs aikaan. Vaikka soittaisin aamulla aikaisin juuri, kun terveyskeskus aukeaa niin soittoa ei kuulu koko aamuna, lopulta en pysty enää valvomaan, vaan on mentävä nukkumaan. Missasin jo nukkuessani yhden heidän puhelunsa klo 15 aikaan iltapäivällä. Mitä tässä voi tehdä?

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs se haittaa jos välillä nukkuukin hieman vähemmän. Ei kai maailmasi siihen kaadu? Puhelimen äänet täysille kun menet nukkumaan että varmasti heräät puheluun. Laita viestit äänettömälle niin et ainakaan niihin herää. Ongelmasta ei kannata itse tehdä suurempaa kuin se oikeasti onkaan😊

Vierailija
2/59 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tarvitset aikaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se toimi täälläkään. Jos sattuu pääsemään siihen jonoon, voi pahimmillaan soitto tulla 2vkon päästä tai ei ollenkaan. Myöskin akuuttipuolen homma ei toimi alkuunkaan.

Vierailija
4/59 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs se haittaa jos välillä nukkuukin hieman vähemmän. Ei kai maailmasi siihen kaadu? Puhelimen äänet täysille kun menet nukkumaan että varmasti heräät puheluun. Laita viestit äänettömälle niin et ainakaan niihin herää. Ongelmasta ei kannata itse tehdä suurempaa kuin se oikeasti onkaan😊

Kyllä se kaatuu, kun pitää seuraavakin yö valvoa töissä

Vierailija
5/59 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelleilyä koko systeemi.

Vierailija
6/59 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Mulla oli kirurgin puhelinaika kello 8-14. Istuin kello 8-11 puhelin kädessä. Sitten piti mennä suihkuun. Hän oli soittanut enkä kuullut sitä.

Yritin soittaa takaisin, ei vastannut.

Laitoin Maisassa viestiä kun mulla olisi ollut kysyttävää leikkaushaavasta.

Tikit poistin itse, koska terveyskeskuksesta ei saanut aikoja kuin liian pitkälle.

Vierailija
7/59 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se kaatuu, kun pitää seuraavakin yö valvoa töissä

Kenenkään elämä ei romahda siihen että työskentelee yhden työvuoron vähemmillä unilla. Teet nyt ihan itse asian ongelmaksi itsellesi. Mietipä niitä joilla on unettomuutta.

Vierailija
8/59 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä uusavutonta touhua. Otat puhelimen lähelle ja laitat äänet täysille, kun menet nukkumaan. Puhelimen voi ottaa myös kylppäriin, kun menet suihkuun.

Vierailija
9/59 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En soita enää ikinä. Muutaman kerran kokeilin eikä toimi. Olen sellasessa työssä etten voi vastata takaisinsoittoihin. Jos tarvitsen jotain niin marssin sinne luukulle. Toimii.

Vierailija
10/59 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajanvaraus puhelimitse LAKKAUTETTIIN jo vuosia sitten; äännite toimii, jotta asiasta ei nousisi mölyä. Päivystyksessä (akuutti) toimii takaisinsoittojärjestelmä. Särkyajoissa (akuutti) aamulla tehtyyn soittopyyntöön vastataan iltapäivällä.

Ellei asiasi ole akuutti, et tule koskaan saamaan soittoa.

Vierailija
11/59 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Internetissä voit perua tai siirtää ajanvarausta, mutta ajan saamiseen puhelimitse tarvitset tosiaan akuutin aiheen.

Vierailija
12/59 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Mulla oli kirurgin puhelinaika kello 8-14. Istuin kello 8-11 puhelin kädessä. Sitten piti mennä suihkuun. Hän oli soittanut enkä kuullut sitä.

Tikit poistin itse, koska terveyskeskuksesta ei saanut aikoja kuin liian pitkälle.

"Piti mennä suihkuun".. miten sä oot tuolla ongelmanratkaisukyvyllä pysynyt hengissä?

Vierailija
13/59 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvin antibioottipiikin kerran kuussa. Käynnillä ei voi varata seuraavaa aikaa, vaan soitettava sitten sinne takaisinsoittosysteemiin, jossa kuuntelet pari minuuttia kolmella kielellä kaiken mahdollisen sitten odottelet soittoa, kerran soitti illalla usein kolmen päivän päästä monotonisesti olet soitellut. Kun sanoo tarvitsevan ajan niin alkaa kauhea huokailu ja konetta ei saada auki yms.

Nyt vaihtoivat puh numeroita kun sote tuli, uusia numeroita ei ländi uudenmaan pahoinvointialue voinut hulkaista, kukaan ei tienyt. soittelin yhden päivän. Lopulta laitoin palautetta niin fujitsu.fi päätteellä tuli ylläpidosta kännykkänumero. Uskomattoman surkeaa. Suomi on menetetty maa sanon minä.

Vierailija
14/59 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Piti mennä suihkuun".. miten sä oot tuolla ongelmanratkaisukyvyllä pysynyt hengissä?

Ootteko muuten suihkusta märkänä tullessa koittanut vastata älyluuriin kosketusnäytöllä, voi olla venka kokemus kun vettä tippuu näytölle.

Vierailija
15/59 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajanvaraus puhelimitse LAKKAUTETTIIN jo vuosia sitten; äännite toimii, jotta asiasta ei nousisi mölyä. Päivystyksessä (akuutti) toimii takaisinsoittojärjestelmä. Särkyajoissa (akuutti) aamulla tehtyyn soittopyyntöön vastataan iltapäivällä.

Tyhmiä kyselen, mutta mistä se takaisinsoittojärjestelmää purkava tietää, onko asiani akuutti vai ei. Meillä nimittäin puhelu kirjautuu takaisinsoittopalveluun ilman, että sanon sanaakaan, en edes nimeäni.

Vierailija
16/59 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mulla oli kirurgin puhelinaika kello 8-14. Istuin kello 8-11 puhelin kädessä. Sitten piti mennä suihkuun."

Niin? Ihan oma syy. Miksi et mennyt suihkuun ennen 8? Lääkäri soitti aikana joka oli sanottu. 

Vierailija
17/59 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöphöpö! Itse soitin terv.keskukseen kysyäkseni tulevien labrakokeideni kohdalta, saanko ottaa aamulääkkeen ennen kokeita ym. Koska tuleviin kokeisiin oli vielä reilusti aikaa, painoin valikosta näppäintä, että asiani on kiireetön. Mulle soitettiin parin tunnin päästä, mitä hoitajallekin ihmettelin, kuinka nopeaan homma toimi. Joka ikinen kerta, kun olen soittanut joko terv.keskukseen, tai Meilahteen, mulle on soitettu samana päivänä takaisin, enkä edes ikinä soita heti aamukasilta, pahimpaan ruuhkaan. Mulla vissiin harvinaisen hyvä tuuri!

Vierailija
18/59 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kyllä uusavutonta touhua. Otat puhelimen lähelle ja laitat äänet täysille, kun menet nukkumaan. Puhelimen voi ottaa myös kylppäriin, kun menet suihkuun.

Mun oli pakko jättää puhelin latautumaan suihkun ajaksi koska olin käyttänyt sitä kello 8-11. Toki typerää, mutta mulla on muitakin terveysongelmia kuin leikattu jalka ja unenpöpperössä toimin näin typerästi. Uusavuttomuutta se ei ole vaan inhimillisyyttä. Kaikki mokaa joskus ja nämä systeemit on roboteille kehitelty. Ei mitään joustovaraa. Soitin melkein heti takaisin, ja kirurgilla ei ollut enää aikaa vastata.

Mua ahdistaa ajatella, että ihminen joka leikkaa muita on noin kiireinen. Kiireessä tekee helpommin virheitä.

Tai ehkä hän oli juuri kakalla. Olisko munkin pitänyt vastata puhelimeen samalla kun väännän torttua?

Vierailija
19/59 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun oli pakko jättää puhelin latautumaan suihkun ajaksi koska olin käyttänyt sitä kello 8-11. Toki typerää, mutta mulla on muitakin terveysongelmia kuin leikattu jalka ja unenpöpperössä toimin näin typerästi. Uusavuttomuutta se ei ole vaan inhimillisyyttä. Kaikki mokaa joskus ja nämä systeemit on roboteille kehitelty. Ei mitään joustovaraa. Soitin melkein heti takaisin, ja kirurgilla ei ollut enää aikaa vastata.

Mua ahdistaa ajatella, että ihminen joka leikkaa muita on noin kiireinen. Kiireessä tekee helpommin virheitä.

Tai ehkä hän oli juuri kakalla. Olisko munkin pitänyt vastata puhelimeen samalla kun väännän torttua?

Omituista, että kirurgi kiireinenhmm. Ootko sä provo vai vaan tyhmä.

Vierailija
20/59 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mulla oli kirurgin puhelinaika kello 8-14. Istuin kello 8-11 puhelin kädessä. Sitten piti mennä suihkuun."

Niin? Ihan oma syy. Miksi et mennyt suihkuun ennen 8? Lääkäri soitti aikana joka oli sanottu. 

Siksi että en siedä vettä heti herättyäni. Enkä ääniä enkä paljoa mitään muutakaan. Oli tarpeeksi tuskaa herätä kello 7 sitä puhelua varten kun kärsin mm. Uniapneasta ja muistakin uniongelmista.

Lisäksi mun piti lähteä terapiaan kello 12 ja helteellä hiki olis ehtinyt tulla kello 7-12 uudestaan.

Oletin että kuulen suihkuun asti jos puhelin soi, mutta lapsi taisi metelöidä niin kovaa juuri silloin enkä kuullut.

Muutenkin mitä merkitystä sillä on, kenen vika tämä on? Jälkiviisaus on helppoa. Ihmiset tekee virheitä ja sitä tämä systeemi ei ota huomioon.

Olisiko pitänyt vastata silloinkin jos vaikka juuri on kakalla tai oksentamassa? Tai jos lapsi on juuri satuttanut itsensä ja pitää lohduttaa, laastaroida tms?

Elämässä sattuu kaikkea ja pitää olla aikaa vastata sillä lääkärilläkin, kun soitin lähes heti takaisin.

Tai sitten vaikka uusi aika. Mutta hän oli kirjannut, että puhelussa oli käsitelty jalkahermon sairaus vaikka mitään puhelua ei ollut!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi