Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myrkyllisen suhteen alun punaiset liput

Vierailija
27.06.2023 |

Millaisia varoitusmerkkejä huomasit suhteen alussa ja luotitko intuitioosi vai ohititko punaiset liput heittäytymällä suhteeseen?. Miten kaikki päättyi vai jäitkö suhteeseen? Kokemuksia tästä.

Kommentit (1108)

Vierailija
161/1108 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Valehtelu jo aivan suhteen alussa

- Exä salatusti kuvioissa vielä lapsen syntymäänkin asti

- Pettänyt kumppaneitaan ja jopa pyörittänyt useampaa naista kerralla

- Täysin kyvytön 110% rehellisyyteen

- Seurasi kaikkia liikkeitäni, soitteli monta kertaa päivässä

- Hermostui, jos toimin yllättäen, esimerkiksi tapasin ystävääni

- Haukkui (aivan normaalijärkiset ja tavalliset!) ystäväni

- Äärimmäisen mustasukkainen, vaikkei sitä myöntänytkään

JNE JNE.

Muut kohdat ymmärrän, mutta

- Täysin kyvytön 110% rehellisyyteen -- Tämä kuulostaa siltä että haluaa omistaa toisen yksityisyyden, tietää kaiken mitä toisen päässä liikkuu. 110%, wtf.

- Hermostui, jos toimin yllättäen, esimerkiksi tapasin ystävääni -- Jos tilanne ollut sellainen että oltuasi kumppanisi seurassa yhtäkkiä vaan päätät lähteä siitä tapaamaan ystävääsi ilman mitään ennakkovaroitusta tai sopimista niin hermostuminen on ymmärrettävää.

Vierailija
162/1108 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Valehtelu jo aivan suhteen alussa

- Exä salatusti kuvioissa vielä lapsen syntymäänkin asti

- Pettänyt kumppaneitaan ja jopa pyörittänyt useampaa naista kerralla

- Täysin kyvytön 110% rehellisyyteen

- Seurasi kaikkia liikkeitäni, soitteli monta kertaa päivässä

- Hermostui, jos toimin yllättäen, esimerkiksi tapasin ystävääni

- Haukkui (aivan normaalijärkiset ja tavalliset!) ystäväni

- Äärimmäisen mustasukkainen, vaikkei sitä myöntänytkään

JNE JNE.

Muut kohdat ymmärrän, mutta

- Täysin kyvytön 110% rehellisyyteen -- Tämä kuulostaa siltä että haluaa omistaa toisen yksityisyyden, tietää kaiken mitä toisen päässä liikkuu. 110%, wtf.

- Hermostui, jos toimin yllättäen, esimerkiksi tapasin ystävääni -- Jos tilanne ollut sellainen että oltuasi kumppanisi seurassa yhtäkkiä vaan päätät lähteä siitä tapaamaan ystävääsi ilman mitään ennakkovaroitusta tai sopimista niin hermostuminen on ymmärrettävää.

Ei kannata takertua tuohon prosenttilukuun. Jokainen normaali ihminen ymmärtää mitä sillä tarkoitettiin. Eli teot ja sanat vastaavat toisiaan. Eikä suhteen kannalta merkityksellisiä asioita salailla tai piilotella ns yksityisyyden varjolla. (Esim salaa pettämine ja toisten tapailu yms)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/1108 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenne jossa eletään vain hetkessä on iso varoitusmerkki. Pitkäjänteisyyden ja tavoitteellisuuden puute kertoo joskus epävakaasta persoonasta joka ei vain pysty katsomaan yksittäistä hetkeä pidemmälle vaan hän rikkoo asioita kuin pikkulapsi. Ei sellaisen haihattelijan kanssa voi suhdetta ajatella saati lapsia joita heitäkin kasvattaisi hetkessä elämiseen.

Vierailija
164/1108 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen väitti ex-avomiehensä olleen hänen elämänsä suuri rakkaus, mutta haukkui häntä kuitenkin kaiken aikaa.

Vierailija
165/1108 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asenne jossa eletään vain hetkessä on iso varoitusmerkki. Pitkäjänteisyyden ja tavoitteellisuuden puute kertoo joskus epävakaasta persoonasta joka ei vain pysty katsomaan yksittäistä hetkeä pidemmälle vaan hän rikkoo asioita kuin pikkulapsi. Ei sellaisen haihattelijan kanssa voi suhdetta ajatella saati lapsia joita heitäkin kasvattaisi hetkessä elämiseen.

Uusperhe tai edes osittainen uusperhe tuollaisen kanssa on vaaraksi lapsille. Juokse!

Vierailija
166/1108 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epämääräisyys kaikessa; hänen kanssaan ei pystynyt sopimaan mitään. Mielipide ja mieliala vaihtui saman päivän sikana monta kertaa. Tuhlasi ylellisyystuotteisiin, matkoihin ja ravintoloissa syömisiin. Alkoholiongelma.

Esiintyi ja esittäytyi päättäväisenä, vakaana ja varakkaana menestyjänä. Todellisuudessa oli kaikessa toiminnassaan impulsiivinen, muita taloudellisesti ja kaikilla muillakin tavoin hyväksikäyttävä, kyltymätön lapsi.

Vierailija
167/1108 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapeutti Jenni Kiviniemi on YouTube kanavallaan antanut todella hyvän neuvon: Katso ihmisen tekoja, sulje pois sanat ja katso vain tekoja. Ne vievät hyvin lähelle totuutta.

Vierailija
168/1108 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritys tehdä mustasukkaiseksi. Siis kertoi tapaamistaan naisista, että kuinka viehättävä joku oli.

Vierailija
169/1108 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritys tehdä mustasukkaiseksi. Siis kertoi tapaamistaan naisista, että kuinka viehättävä joku oli.

Mieslapsi siis. Jäänyt itsenäistyminen kesken.

Vierailija
170/1108 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin aloitusta parodiaksi anglismien takia.

Englannin kielestä lainataan ilmauksia ihan suotta. Näistä asioista voisi puhua ihan kotoperäisillä ilmauksilla. Minun "punainen lippuni" on epäilemättä englantia tai anglismeja suoltava ihminen.

Vierailija
171/1108 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päällekkäiset suhteet. Pettämishistoriaa useista suhteista. Henkistä väkivaltaa kumppaneita kohtaan. Siinäpä muutama varoitusmerkki.

Vierailija
172/1108 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kooste muutamasta hyypiöstä:

- jokapäiväiset viestittelyt/soittelut, alkaen huomenta-viestillä (joita vihaan muutenkin) ja jatkuen läpi päivän, silkkaa kontrollointia ovat

- eivät olleet kiinnostuneita tietämään minusta tai historiastani mitään

- heillä ei ole oikeastaan ystäviä ollenkaan tai ovat katkaisseet välit

- harmissaan jostakin koko ajan, aina erimielisyyksiä jonkun kanssa

- tivaaminen yhteenmuutosta jo ekojen viikkojen kuluessa, olisi pitänyt muuttaa tuosta noin vaan miehen taloon (=kotiorjaksi ja maksajaksi), minun ajatuksiani ei edes kysytty

- haukkuu exäänsä, olin heti mielessäni niiden exien puolella koska asioilla on toinenkin puoli, ja jo tämä kertoi ettei juttu voi jatkua

- kertonut pettäneensä edellisessä suhteessa kun kyllästyi vain

- kertoo vanhoja panojuttujansa

- kertoo millaiset naiset on hänen mieleensä (ja se ei vastaa sinun ulkomuotoasi)

- ei vienyt treffeiltä kotiin kun pyysin vaan treffit venyivät vielä monella tunnilla, kertoo kaiken miten toista arvostetaan

- name-dropping, tunsi sen ja tämän vaikutusvaltaisen ihmisen aina Hollywood-julkkiksiin saakka

- veljeilyt moottoripyöräjengiläisten/virolaisten mafiamiesten/linnakundien kanssa tai että on itse paraikaa käräjillä vastaajana

- tietää kaiken muiden kusettamisesta ja puhuu miten kaikin tavoin voi viilata linssiin - kusettaisi varpilla sinuakin tulevaisuudessa

- haukkuu muita ihmisiä

- ystävät = ryyppyremmi

Joo. Kaikki nähty näin 35v ikään mennessä miljoonansa kusetuksella ja valkokaulusrikollisuudella tienanneista ja kaiken vilunkiveikoista tietävänä, koska teen töitä sellaisten parissa. Nimim. Kyyni-Lyyli.

Vierailija
173/1108 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtavan ristiriitainen. Korkeasti koulutettu ja hyvä työpaikka. Tuntee oikeasti tärkeitä ihmisiä, kuten ministereitä jne.

Yritti tehdä mustasukkaiseksi muilla, samanaikaisilla naissuhteillaan. Kertoi mielellään aiemmista seksikokemuksistaan. Yritti saada houkuteltua sm-seksiin. Kun se ei onnistunut, oli väkivaltainen ilman lupaa.

Vierailija
174/1108 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myrkyllinen hyypiö verhoaa naisvihansa muka humoristisiin juttuihinsa.

Vierailija
175/1108 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin kuukauden seurustelun jälkeen sanoi rakastavansa, kun sanoin että en tiedä vielä itse mitä tunnen (sanoin kuitenkin että pidän hänestä todella paljon, viihdyn hänen kanssaan ja olen ihastunut jne, mikä oli totta). Seuraavana päivänä laittoi pitkän viestin mitenkä ei rakastakaan minua oikeasti. Seurustelun alkuajoista lähtien oli hirveän mustasukkainen esim. kavereiden kanssa vietetystä ajasta. Usein kävi niin, että olin sopinut jotain kavereiden kanssa viikonlopulle X ja kerroin siitä hänelle hyvissä ajoin. Tällöin hän yleensä kuittasi asian, että se on hänelle ok. Kuitenkin kun viikonloppu alkoi lähestyä hän oli ikäänkuin unohtanut asian ja ehdotti yhteistä menoa, kun muistutin sitten että olen kavereiden kanssa niinkuin sovittu aikoja sitten, niin alkoi hirveä mökötys ja syyllistys. Kun äitini sairastui vakavasti ja menin kotiin moneksi viikoksi auttamaan isääni arjen pyörityksessä, niin hän valitti kuinka hänellä on huono-olo kun olen niin pitkään poissa. Ei ehdottanut ikinä, että olisi vaikka tullut avukseni tai edes kysynyt miten jakselen. Siinäpä muutamia esimerkkejä.

Vierailija
176/1108 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin jo aiemmin, mutta laitan vielä lisää outouksia:

-Ei pitkän (eikä oikein lyhyenkään) tähtäimen suunnitelmia. Tuntui kuvittelevan, miten kaikki vain aina järjestyy itsestään. Työpaikat vain tipahtelevat eteen ilman omaa yrittämistä, raha-asiat hoituvat jne. Ärtyi, kun puhuin itsensä kehittämisestä, vaivan näkemisestä ja siitä, miten asioihin voi myös valmistautua etukäteen.

-Pieniä dissaavia kommentteja. Vietin esim. päivän kaverini kanssa ja kerroin miten näkeminen ei onnistu. Puhui kuitenkin itsensä mukaan tapaamiseen ja tapaamisen aikana laukoi, että onhan se nyt varmasti tuolle kaverillenikin kiva nähdä päivän aikana muitakin ihmisiä (kuin minua).

-Pyysi mukaansa erääseen paikkaan. Siellä ollessamme käyttäytyi kuin olisimme toisillemme vieraita.

-Esiintyi herkkänä ja ymmärtäväisenä (aluksi). Vähän kuin sellainen yksinäinen reppana. Loppujen lopuksi oli manipuloiva, pelkäsi eriäviä mielipiteitä ja laukoi noita omituisuuksia. Piti mielipahan kokemusta lapsellisena.

-Kun käytiin minun ehdottamissa paikoissa, oli siellä vain pienen hetken kunnes paineli ulos.

Vierailija
177/1108 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hä?

Suomeksi otsikko tarkoittaa:

Huonon parisuhteen alun ajan vaaranmerkit

Vierailija
178/1108 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso varoitusmerkki on itsereflektion puute omista aiemmista tekemisistään. Jos ei sitä tee niin ei tule tekemään sitä jatkossakaan.

Vierailija
179/1108 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekeskeisyys. Kaiken piti mennä niin kuin hän halusi. Minun toiveilla ja tarpeilla ei ollut mitään väliä. Pilasi kesälomat, juhannukset ja joulut välttelemällä yhdessäoloa vaikka lupasi. Ei esitellyt lapsiaan vaikka lupasi. Ei halunnut olla viikonloppuja vaikka lupasi. Kuinka monta kertaa pitää nöyrtyä ja niillä pettymykset että hermo menee? Aika monta kertaa. Lopulta väsyin turhiin lupauksiin ja siihen että nähtiin vain silloin kun hän halusi. Olin hänelle pelkkä pano. Mistään panosuhteesta ei oltu koskaan alunperinkään sovittu. Sanoin että haluan muutakin eli normaalin parisuhteen. Ristiriitainen mies. Ei mitään arvostusta minua kohtaan. Sanat ja teot eivät kohdanneet. Vaihtoi minut lennosta toiseen sopeutuvaisempaan "leluun". Tuskin tulee kestämään.

Vierailija
180/1108 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kutsuvat tuollaisia leluja rakkausihmisiksi. Rakkauden kanssa sillä vain ei ole mitään tekemistä. Silkkaa hyväksikäyttöä oman niin rikkinäisen mielen kohentamiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi