Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin menette työhaastatteluun, jos olet jo töissä 8-16 joka päivä?

Vierailija
27.06.2023 |

Sovitteko työhaastattelun illaksi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan järjestelen palkatonta vapaata tai käytän lomapäivän, jotta pääsen hoitamaan haastattelun.

Vierailija
2/8 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aikanaan sovin esimieheni kanssa, että menen silloin ja silloin työhaastatteluun. Olin juuri alkanut seurustella esimieheni kanssa vakavasti, ja näimme parhaaksi, että vaihdan työpaikkaa joten tilanne oli sinänsä hieman poikkeuksellinen.

Muutoin olen pyrkinyt ottamaan palkattoman vapaan kokonaan haastattelupäivälle sen enempiä selittelemättä, tähän asti on järjestynyt ihan hyvin eikä sitä onneksi usein tarvitse tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus ollut haastattelussa klo 20-21, kun olen tehnyt normaalin toimistopäivän enkä halunnut kertoa työnantajalle, että menen haastatteluun.

Vierailija
4/8 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saikutan

Vierailija
5/8 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut klo 7 ja klo 16 jälkeen.

Yhdessä haastattelussa haastattelija arvosteli, kun hän joutuu tekemään näitä ylityönä, eikö vaan voi sanoa on menoa.

Sanoin minulla ei ole hirveesti ollut tapana valehdella

Vierailija
6/8 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lomalla.

Vierailija
7/8 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ottaa sairaslomaa, jos ei muuten saa vapaata. Harva kuitenkaan käy kymmenissä haastatteluissa, joten yleensä vapaapäivän saa. Syyksi voi keksiä vaikka pankkitapaamisen.

Muutaman kerran olen arvannut työkaverin olevan lähdössä, kun yhtäkkiä on tullut paljon päivän poissaoloja.

Vierailija
8/8 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään aloitan työnhaun niin, että haastatteluja on vasta sitten, kun edellinen työ on loppunut. En jaksa enää käydä niitä keskusteluja, joita uuden työn hakeminen aiheuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi