Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turusta ei saa töitä

Kirvesmies
27.06.2023 |

Muutin turkuun jo 4 vuotta sitten mutta töitä en ole saanut vaikka työpaikkoja näyttää olevan tuhansia. Pääasiassa olen hakenut raksatöitä mutta ei ole ollut mitään mahdollisuuksia saada töitä. Henkilöstöfirmat ei ota edes haastatteluun. Kerran olin haastattelussa ja siellä kysyttiin ainoastaan yhteystietoja ja jotain mitä töitä haen mutta ei kysytty edes työtodistuksia eikä mitään. Taidan muuttaa takas sinne mistä muutin.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden viikon aikana lähetin 35 hakemusta saamatta yhtään vastausta takas. Lisäksi maksoin cv n pohjan tekemisestä 50 euroa jotta se olisi täydellinen mutta ei ollut mitään vaikutusta vaikka lähetin niitä joka puolelle.

Vierailija
2/14 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon asunut Turussa 10v. enkä ole koskaan saanut vakityötä. Pelkkiä määräaika-ilmaistöitä. Nyt niistäkään ei pääse edes kassarahoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ELY-keskusten herättävä työllisyyden hoitoon – työvoiman tarveharkinta palautettava

https://rakennusliitto.fi/2021/05/01/ely-keskusten-herattava-tyollisyyd…

Vierailija
4/14 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raksatöihin ei pääse koska niitä tekee tuhannet ulkomaalaiset turussa. Telakallakin sama että ulkomaalaiset tekee työt. Yhden suomalaisen hinnalla työnantaja saa 2-3 ulkomaalaista joten eivät ne soittele suomalaiselle raksamiehelle. Kerran olin joskus 12 vuotta sitten maalaamassa risteily alusta turun telakalla. Työ kesti 3 viikkoa. Sitten yksi henkilöstöfirman haastattelija sanoi minulle suoraan että ulkomaalaisille maksetaan 4-5 euroa tunti. Siinä on eri kikkailuja miten palkat maksetaan väli firmojen kautta.

Vierailija
5/14 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://yle.fi/a/74-20038528?fbclid=IwAR3MQNGQWpyn3Vp4nJvtEuKlUnBO7kQbT…

Tuossa niistä kikkailuista puhutaan. Sen takia suomalainen ei töitä saa. Suomalainen tietäisi kyllä paljonko pitää suunnilleen palkkaa saada ja tiedämme  jos jää lisät maksamatta ja kaikki mutta ulkomaalaiset ei tiedä.

Vierailija
6/14 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tässä elämässä pitää palvella toisia ja elää kuten orja. Palkkaa tuskin saisi työnteosta.

Vierailija
7/14 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsaajista pitäisi olla pulaa kaikkialla Turun seudulla.

Ja c-kortillisista kuskeista.

Vierailija
8/14 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turussa on kokoomusjohto, siellä suositaan työnantajille edullista ulkomaista halpatyövoimaa. No ehkä Hese Salmela voi palkata sut 8 €/h.

Vierailija
9/14 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota työtä vastaan alle 14 eurolla tunti.

Vierailija
10/14 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomeen ajettiin vuosina 2020-2023 köyhdyttämisen agenda ja se on tehnyt Suomesta nyt rappeutuvan kehitysmaan, firmoja kaatuu ja työttömyys vain lisääntyy...

Vierailija
11/14 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan huomannut että raksoilla on pelkästään ulkomaalaisia?

Vierailija
12/14 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti meillä Suomessa yhteisöllisyys ja tiedon jakotaito on niin kieroa varsinkin turussa. Olen urani aikana oppinut ennämmän keski-eurooppalaisilta sen ruman totuuden miten hommat oikeasti pelittävät. Kunnianhimoisuus urassa on synti Suomessa. Toisaalta ylempi luokalle se on ainoa suunta, vaikka toisen ihmisen hinnalla. Sitten vielä kehdataan sanoa että on SDP puolella. LOL!

Olen siis ihan lähiössä kasvanut ja siivonut muiden Sh***iä. Olen työpaikan pihalla nukkunut teininä autossa 3kk kun kaverit on ryyppäämässä, mulla ei vaan ollut rahaa ajaa. Työntekijöissä ei ole mitään vikaa, vika on siinä että Suomalaiset on niin pirun itse keskeisiä, että koran lelujen ostaminen on tärkeämpää tai pelaaminen, kun lähipiirin kasvavien nuorien koutsaaminen. "What comes around goes around" Ne on ne ihmiset joihin pitäis luottaa tulevaisuudessa. 

Ajatus siitä että voi tehdä mitä haluaa. Juu! jos oot ruokaketjun huipulla. 

T: Inssin / Realisti ei poliitiikka kiitti

Vierailija
13/14 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Turussa ja minulla on Kela Gold - rahaa tulee kuin rännistä...

Vierailija
14/14 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon vaan sen, mitä oon seuraillu 8v ja kyselly mun yrittäjä kavereilta. Et näköjään meillä Suomessa on se  "köyhät kykkyyn" meininkin on meneillä. Mielestäni vasemmisto ja oikeisto nyt on samalla puolella eli (ei oikeesti edistämässä kansantaloutta) miten pirussa jengin pitäis maksaa korotettuja veroja? Kun suhdannevaitelu yhtiöt Storaenso, UPM, Fortum, Neste jne... ei haluu tehdä businestä verojen takia. Nyt Meyer telakkaki on menossa karkuun. Eli jengin ei oo vaan tarkotus mennä töihin.

Suosittelen jotain nörtti hommia tai vaan jonkinlaista businestä, jota on byrokraatin vaikea rajoittaa. Terveyden huolto? Iso skämmi ei ne rakenna mitään tai tuota ruokaa mitä syödään XD + paska palkka ellet oo 50v erikoislääkäri joka painaa 60h viikossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme