Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joko naapurisi kävi ovellasi pyytämässä sinua mukaan Pride-marssiin?

Vihreä unelma
27.06.2023 |

Kun naapurisi soittaa ovikelloa ja pyytää sinuakin mukana Pride-marssiin,
oletko sinä valmis ja innokas lähtemään mukaan?

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihkuitko sinä onnesta.. kun sinua pyydettiin osallistumaan?

Vierailija
2/88 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjaisit hänet eheytyshoitoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin onko naapurilla lääkitys varmasti kunnossa

Vierailija
4/88 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyisin onko naapurilla lääkitys varmasti kunnossa

Oletko sinä hänen hoitava lääkärinsä? Jos sinä et ole, hänen lääkityksensä ei kuulu sinulle, eihän?

Vierailija
5/88 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että en tykkää transaktivisteista

Vierailija
6/88 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin, että olen konservatiivikristitty ja seison eri arvojen takana. Toivottavasti tulisi hyvä ja hedelmällinen keskustelu, mutta pridessä en marssisi mistään hinnasta.

Vierailija
7/88 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri ei ole ovellani käynyt , jos kävisi en tiedä .En avaa oveani sopimatta tulosta ketukäteen kenellekään.Viime vuonna olin marssimassa Ihmisoikeuksien ja tasa arvon puolesta Helsinki. Tuttavani pyysivät.Kuvani jakoivat F.B. Ja minut leimatiin lespoksi.Vanhempan naisena joka rakastaa miestä. Tänä vuona en marssi,enkä tulevaisuus.

Vierailija
8/88 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtis, en kenenkään muunkaan kanssa.

Vierailija
9/88 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei täällä semmoisia naapureita ole. Eikä täällä mitään marssita.

Vierailija
10/88 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoisin, että olen konservatiivikristitty ja seison eri arvojen takana. Toivottavasti tulisi hyvä ja hedelmällinen keskustelu, mutta pridessä en marssisi mistään hinnasta.

Jos hän vaatimalla vaatisi sinua marssimaan sorrettujen ja vainottujen sukupuolivähemmistöjen oikeuksien puolesta? Vetoaisi sinun krisillisyyteesi ja oikeudenmukaisuuteesi? Pyytäisi sinua antamaan tukensa sille mitä he tekevät?

Vierailija
11/88 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäytyisin kohteliaasti. On muuta vähän järkevämpää tekemistä kuin marssia kesäpäivänä lomalla.

Vierailija
12/88 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi. Olen epäillytkin sitä pitkään ransuksi.

Vierailija
13/88 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko fiksumpaa jos Seta lähestyisi sinua kirjeitse nimelläsi ja pyytäisi sinua mukaan marssille?

Vierailija
14/88 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurini on homo ja juttelimme kerran pridesta. Hän totesti, että ei todellakaan alennu sinne muiden sukupuolivähemmistöjen nolattavaksi, koska he (siis homot) ovat liian selvillä omasta suuntautumisestaan kelvatakseen muille.

Vierailija
15/88 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos hän vaatimalla vaatisi sinua marssimaan sorrettujen ja vainottujen sukupuolivähemmistöjen oikeuksien puolesta? Vetoaisi sinun krisillisyyteesi ja oikeudenmukaisuuteesi? Pyytäisi sinua antamaan tukensa sille mitä he tekevät?

Jostain tämän tyyppisestä se hyvä keskustelu lähtisi varmaan nimenomaan liikkeelle :) Ihan tuttua tavaraa. 

Vierailija
16/88 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin olevani passiivinen kannattaja - kuten olenkin.

Vierailija
17/88 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että Pentti laittaa nyt korkin kiinni ja menee kotiin selviämään.

Vierailija
18/88 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin juhlia omaa seksuaalista suuntautumistani osallistumalla Pride-marssin. Olen hetero ja minulla on kaksi lasta.

Tämä on niin pieni paikkakunta, että kulkuetta ei järjestetä mutta ensimmäisen kerran tämän paikkakunnan historiassa sateenkaarilippu on kirjaston lipputangossa.

Vierailija
19/88 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole naapureiden kanssa tekemisissä, joten heitän kanssaan en lähtisi mihinkään. jos pride marssilla tarkoitetaan helsingin tapahtumaa, niin sinne on liian pitkä matka että kehtaisin sinne laiskana ihmisenä lähteä.

Vierailija
20/88 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä Pride- liikehdintää enkä ymmärrä myöskään, miksi nämä ns "sateenkaarelaiset" on nyt nostettu/ nostetaan jotenkin erikoisasemaan/ idoleiksi. Heitähän on ollut aina. He haluavat nyt tulla kuuluiksi/ hyväksytyiksi, o.k.; heidän on myöskin hyväksyttävä ihmiset, jotka eivät ehkä ajattele samanlailla heidän kanssaan!

Pride- marssit tms eivät sisälly minun elämääni.