Nainen, voisitko olla vakavassa parisuhteessa miehen kanssa, joka...
...on ollut naimisissa korealaisen naisen kanssa?
Vai olisiko tämä ongelma sinulle?
Kommentit (33)
Hassua kuinka mies joka ei voi sietää sitä jos naisella on ollut ulkomainen mies, on säälittävä luuseri. Razzismia! Ahdasmielisyyttä! Kateellisuutta!
...mutta naisilla tuntuu olevan ongelma jos miehellä on ollut ulkomainen nainen...
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan voisi. Aasialaisten kanssa seurustelleet ovat niitä pahimpia sovinisteja. Miten kukaan voisi sellaisen kanssa olla?
Jep, jep. Viesti kertoo enemmän lausujastaan, kuin aasialaisten kanssa seurustelleista miehistä.
Jos hällä on yellow feever niin en usko että olis must kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Hassua kuinka mies joka ei voi sietää sitä jos naisella on ollut ulkomainen mies, on säälittävä luuseri. Razzismia! Ahdasmielisyyttä! Kateellisuutta!
...mutta naisilla tuntuu olevan ongelma jos miehellä on ollut ulkomainen nainen...
Tämä.
Japanissa asuessani olin Japanin Tinderissä ja seurustelin japanilaisten naisten kanssa. Ja nyt suominaisista olen likainen.
Miksiköhän naiset ajattelee noin? M28
Korealainen kulttuuri on vielä suorituskeskeisempi ja äiti/lapsivihamielisempi kuin tämä meidän kotoinen. Sellainen mies ei kyllä varmaan haluaisi vakavaa suhdetta minun kanssani, jolla on eron jälkeen isot lapset. Muuten kyllä positiivisella mielellä, voitaisiin harrastaa ihonhoitoa yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tiedä mitä väliä sillä olisi, mistä maasta se miehen ex-vaimo olisi?
En minäkään.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan voisi. Aasialaisten kanssa seurustelleet ovat niitä pahimpia sovinisteja. Miten kukaan voisi sellaisen kanssa olla?
Mitä ihmettä tämä nyt on? Minun kumppanini ex on kiinalainen nainen. Tapasivat, koska ovat kollegoita akateemisella alalla (niin muuten minäkin).
Erosivat ja nainen on palannut kotimaahansa. Mitään sovinismia en ole havainnut.
N44
Vierailija kirjoitti:
Puolet näistä viesteistä on samalta inceliltä, älä yritä.
Miksi mulle olisi ongelma jos mies olisi toisen maalaisen naisen kanssa ollut naimisissa? Eikö se ole ihan se ja sama jos on ollut vaikka kuopiolaisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä on viehtymys korealaisiin naisiin, niin miksi mä olisin sen kanssa?
Niin suomijuntti vastaus ku olla ja voi. Ei tullu mieleen, että sillä kansalaisuudella tai rodulla ole mitään väliä. Itsellä kokemusta suomalaisista, ranskalaisesta, latinasta ja espanjalaisesta. Mikään noista ei ole tulevaisuudessa ongelma, kuten ei myöskään korealainen jos on fiksu, kaunis ja hyvä kroppa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mulle olisi ongelma jos mies olisi toisen maalaisen naisen kanssa ollut naimisissa? Eikö se ole ihan se ja sama jos on ollut vaikka kuopiolaisen kanssa?
No mietis nyt uudelleen.... kuopiolainen kuitenkin kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan yhtä paljon kuin ap afrikkalaisen miehen kanssa seurustelleen naisen.
Se on eri asia.
On ja ei, joillekin naisille voi olla nihkeätä ajatella miten siro ja piukea tuo miehen korealainen ex oli vertailussa.