Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, voisitko olla vakavassa parisuhteessa miehen kanssa, joka...

Vierailija
26.06.2023 |

...on ollut naimisissa korealaisen naisen kanssa?

Vai olisiko tämä ongelma sinulle?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan voisi. Aasialaisten kanssa seurustelleet ovat niitä pahimpia sovinisteja. Miten kukaan voisi sellaisen kanssa olla?

Vierailija
22/33 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua kuinka mies joka ei voi sietää sitä jos naisella on ollut ulkomainen mies, on säälittävä luuseri. Razzismia! Ahdasmielisyyttä! Kateellisuutta!

...mutta naisilla tuntuu olevan ongelma jos miehellä on ollut ulkomainen nainen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan voisi. Aasialaisten kanssa seurustelleet ovat niitä pahimpia sovinisteja. Miten kukaan voisi sellaisen kanssa olla?

Jep, jep. Viesti kertoo enemmän lausujastaan, kuin aasialaisten kanssa seurustelleista miehistä. 

Vierailija
24/33 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hällä on yellow feever niin en usko että olis must kiinnostunut.

Vierailija
25/33 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua kuinka mies joka ei voi sietää sitä jos naisella on ollut ulkomainen mies, on säälittävä luuseri. Razzismia! Ahdasmielisyyttä! Kateellisuutta!

...mutta naisilla tuntuu olevan ongelma jos miehellä on ollut ulkomainen nainen...

Tämä.

Japanissa asuessani olin Japanin Tinderissä ja seurustelin japanilaisten naisten kanssa. Ja nyt suominaisista olen likainen.

Miksiköhän naiset ajattelee noin? M28

Vierailija
26/33 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korealainen kulttuuri on vielä suorituskeskeisempi ja äiti/lapsivihamielisempi kuin tämä meidän kotoinen. Sellainen mies ei kyllä varmaan haluaisi vakavaa suhdetta minun kanssani, jolla on eron jälkeen isot lapset. Muuten kyllä positiivisella mielellä, voitaisiin harrastaa ihonhoitoa yhdessä.

Vierailija
27/33 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä tiedä mitä väliä sillä olisi, mistä maasta se miehen ex-vaimo olisi?

En minäkään.

Vierailija
28/33 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä tämä nyt on? Minun kumppanini ex on kiinalainen nainen. Tapasivat, koska ovat kollegoita akateemisella alalla (niin muuten minäkin).

Erosivat ja nainen on palannut kotimaahansa. Mitään sovinismia en ole havainnut.

N44

Vierailija
29/33 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolet näistä viesteistä on samalta inceliltä, älä yritä.

Vierailija
30/33 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mulle olisi ongelma jos mies olisi toisen maalaisen naisen kanssa ollut naimisissa? Eikö se ole ihan se ja sama jos on ollut vaikka kuopiolaisen kanssa?

Vierailija
31/33 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä on viehtymys korealaisiin naisiin, niin miksi mä olisin sen kanssa?

Niin suomijuntti vastaus ku olla ja voi. Ei tullu mieleen, että sillä kansalaisuudella tai rodulla ole mitään väliä. Itsellä kokemusta suomalaisista, ranskalaisesta, latinasta ja espanjalaisesta. Mikään noista ei ole tulevaisuudessa ongelma, kuten ei myöskään korealainen jos on fiksu, kaunis ja hyvä kroppa. 

Vierailija
32/33 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mulle olisi ongelma jos mies olisi toisen maalaisen naisen kanssa ollut naimisissa? Eikö se ole ihan se ja sama jos on ollut vaikka kuopiolaisen kanssa?

No mietis nyt uudelleen.... kuopiolainen kuitenkin kyseessä.

Vierailija
33/33 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan yhtä paljon kuin ap afrikkalaisen miehen kanssa seurustelleen naisen.

Se on eri asia.

On ja ei, joillekin naisille voi olla nihkeätä ajatella miten siro ja piukea tuo miehen korealainen ex oli vertailussa.