Nainen, voisitko olla vakavassa parisuhteessa miehen kanssa, joka...
...on ollut naimisissa korealaisen naisen kanssa?
Vai olisiko tämä ongelma sinulle?
Kommentit (33)
Vanhanaikaisille naisille ongelma, moderneille naisille ei ole ongelma. Jos halutaan yleinen mielipide.
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä on viehtymys korealaisiin naisiin, niin miksi mä olisin sen kanssa?
No kerro.
Riippuu täysin siitä, millainen mies olisi, miten hän käyttäytyy, millaiset arvot ja odotukset hänellä on, onko hänellä huumorintajua ja älyä.
Jos korealaisen kanssa naimisissa ollut olettaa saavansa suomalaisesta samanlaisen seurustelukumppanin/puolison, hän saattaa erehtyä
Vierailija kirjoitti:
Riippuu täysin siitä, millainen mies olisi, miten hän käyttäytyy, millaiset arvot ja odotukset hänellä on, onko hänellä huumorintajua ja älyä.
Jos korealaisen kanssa naimisissa ollut olettaa saavansa suomalaisesta samanlaisen seurustelukumppanin/puolison, hän saattaa erehtyä
Yritätkö incelipoika sanoa, että suomalaiset naiset olisi huonompia kuin korealaiset. Nukkumaan nyt siitä.
Mistä sä itsellesi korealaisen naisen muka saisit? Lähdetään siitä.
En kyllä tiedä mitä väliä sillä olisi, mistä maasta se miehen ex-vaimo olisi?
Älkää alapeutukkako ja haastako riitaa. Pitäkää ketju asiallisena. Aikuiset naiset... AP
En olisi. En huoli naimisissa ollutta, lapsia jo hankkinutta tai tosi monen kanssa maannutta miestä. Lisäksi rötymiksaaminen on vastoin omia arvojani, joten en voisi kunnioittaa tuota miestä 100%
Toki voisin. Sullekin on varmaan ok mun mustaksi ruskettunut ex.
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä on viehtymys korealaisiin naisiin, niin miksi mä olisin sen kanssa?
Tarkoittaako se että on ollut naimisissa jostain kotoisin olevan naisen kanssa että on automaattisesti viehättynyt vain sen tietyn maantieteellisen alueen naisista? Jos ex-vaimo on Tampereelta niin ei voi espoolainen nainen kiinnostaa?
Voin olla vain neitsytmiehen kanssa. Sellaisen, joka on muuttanut kotoa 17,5 vuotiaana, syö vain muroja, ja nukkuu vain sohvalla.
Ei minua miehen aiempi avioliitto häiritse, mutta lapset voi häiritä ja kuinka niiden hoito on sovittu. Mies itse ja miten hän käyttäytyy merkitsee kaikista eniten, eli vaikka olisi lapsia vuoroviikoin kylässä niin kyllä hyvä mies voi silti olla sen väärti.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä itsellesi korealaisen naisen muka saisit? Lähdetään siitä.
Koreasta? Korealainen vaihto-opiskelija lipastolta? Täällä töissä oleva ja asuva korealainen? Mahdollisuuksia on rajattomasti.
En menisi eronneen miehen kanssa naimisiin, ellei häntä olisi petetty tai hakattu.
Varmaan yhtä paljon kuin ap afrikkalaisen miehen kanssa seurustelleen naisen.
Miksi olisi este? Korealaiset ei ole mitään postimyyntivaimoja, esim. Mika Salmisen kumppani.
Riippuu avioeron syystä. Ja muiden lapsia en aio kasvattaa.
Odotin että " dildottaa peräsuolta"
Vierailija kirjoitti:
Varmaan yhtä paljon kuin ap afrikkalaisen miehen kanssa seurustelleen naisen.
Se on eri asia.