Helsingin suunnitelma 140 000 asukkaan terveysasemasta huolettaa parkkipaikkoja tulossa viisi, ja invapaikkoja tulossa yksi
Kommentit (32)
Tuohon paikkaan on niin loistavat kulkuyhteydet julkisilla että täytyy olla päässä vikaa jos tuonne lähtee autolla sotkemaan. Metroasema ja bussiasema vieressä, rautatieasemalle parisataa metriä.
Vierailija kirjoitti:
Tuohon paikkaan on niin loistavat kulkuyhteydet julkisilla että täytyy olla päässä vikaa jos tuonne lähtee autolla sotkemaan. Metroasema ja bussiasema vieressä, rautatieasemalle parisataa metriä.
Mä lähinnä ajattelen jotain huonokuntoisia vanhempia ihmisiä joille se parisataa metriä sairaana saattaa olla liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Persujen mielestä tuhon tuohon kuuluisi rakentaa 15 kaistainen autobaana ilman nopeusrajoituksia ja miljoona ilmaista parkkipaikkaa.
Ei noille terveysasemille blondit saa aikoja ja muilla ei ole ajokorttejakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä lähinnä ajattelen jotain huonokuntoisia vanhempia ihmisiä joille se parisataa metriä sairaana saattaa olla liikaa.
Taksilla pääsee aivan eteen.
No ei keski-Espoossa saa terveysaseman omalääkärille aikaa. Ei ainakaan suomalainen. Pakko mennä bussilla Tapiolaan yksityiselle. Näin täällä.
Vähän ohis, mutta Peijaksen parkkipaikka (asumme ihan vieressä), vaikka onkin laaja, on maksullinen. Vein sinne mun 6-v muutama vuosi sitten kun hänellä oli käsi poikki kahdesta kohtaa. Mun olisi ilmeisesti pitänyt ensin käydä hakemassa parkkilippu ja sitten raahata rassukka sieltä parkkipaikalta päivystykseen. Onneksi naapuri oli paikalla ja auttamassa. tietysti sitten selvisi, että vietiin väärään sairaalaan.
Kauhean äkäisiä tyyppejä kysymässä, että ettekö tiedä, että lastensairaalaan...
Vierailija kirjoitti:
Jätän mun harrikan jalkakäytävällä ja en ole saanut ikinä sakkoja.
Mä olen nähnyt, että joku pitää harrikkaansa toistuvasti invapaikalla. Ilmeisesti ei tarvitse olla fyysisesti vammainen, että saa invakortin.
No tuolla on aika paljon pysäköinti(halli)paikkoja valmiiksi eri puolilla. Jos on sairas, eikä jaksa julkisilla mennä terveysasemalle, niin todennäköisesti on niin sairas, että saa kelataksin tai tarvitsee ambulanssikyydin sairaalan päivystykseen. Eikä ainakaan tuossa linkissä mainittu, että tulisi juuri 5+1paikkaa terveys- ja hyvinvointikeskuksen asiakkaille. Yhtään paikkaa ei varmasti ole tyhjänä tuolla arkena. Toivottavasti ei tule ilmaisia paikkoja tai jos tulee, niin paikalla on aukioloajat pysäköinninvalvonta jatkuvasti paikalla.
Näyttää ihan hyvältä, saavutettavuus erinomainen.
t. Kehä 3:n ulkopuolella lymyilevä.
Jos asuu etelä-Helsingissä niin mikä on se kolkka mistä ei mene ratikka, bussi tai metro suoraan Kamppiin melkein oven eteen?
Ja jos laitat ilmaisia paikkoja tuohon Kampin metroasemalle niin kuka luulee että ne menisi terveysaseman potilaille eikä muille autoilijoille, jotka liikkuvat keskustan alueella?