HS: Neurokirurgi Juha Hernesniemi on kuollut
No jopas. Vastahan hän oli Puoli Seitsemän-ohjelmassa ja oli täysin terve ja teki töitä eläkkeelläkin. Kirjankin oli juuri julkaissut.
Kommentit (246)
Pelasti läheisen sukulaisen hengen tämä mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se se olisikin jos aivokirurgi olisi aivoverenvuotoon mennyt.
No kyllä syöpälääkäreitäkin kuolee syöpään. Ei se mitenkään huonoa ammattitaitoa osoita.
Ei tietenkään, mutta kohtalon ironiaa osoittaa.
No eikä osoita. Sekä syövät että aivotapahtumat ovat hyvin tavallisia kuolinsyitä, jotka kohtaavat kaikkia ammattiryhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Ja narsistina kivasti unohtaa kaikki hoitajat ja nukutuslääkärin jne.
Puoli Seiskan haastattelussa kyllä kehui tiimiään ja sanoi, että ei voi enää leikata, kun korona-aikaan oma leikkaustiimi hajosi.
Oli oman alansa huippu, mutta vaikutti kyllä autistiselta. Toisaalta suunnilleen kaikki oman alansa tieteen huippunimet vaikuttavat autistisilta.
Vierailija kirjoitti:
Pelasti läheisen sukulaisen hengen tämä mies.
Ja pelasti minun lankomiehen hengen. Siinä oli kirurgi joka ei titteleitä kumarrellut, vaan kaikki potilaat ja asiakkaat olivat yhtä arvokkaita. Oli ammatti mikä tahansa.
Eikö tämä ole se sama joka jossain haastattelussa sanoi käyttävänsä leikkauksissa aina samaa hiussuojaa? Ei ilmeisesti paljoa hygieniasta ymmärtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tämä ole se sama joka jossain haastattelussa sanoi käyttävänsä leikkauksissa aina samaa hiussuojaa? Ei ilmeisesti paljoa hygieniasta ymmärtänyt.
Kai sen hiussuojan saa pestyäkin.
Jätettäisiinkö typerät arvailut sikseen ja annetaan hänen levätä rauhassa.
Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sen hiussuojan saa pestyäkin.
Ai joka leikkauksen välissä? Tuskin, jollei hän sitten tehnyt vain 1-2 leikkausta viikossa.
Oppilaansa pelasti lapseni hengen. Olen ikuisesti kiitollinen. Harvan ura on ollut niin tärkeä.
Kertoi kirjassaan polttavansa tupakkaa.
Valitettavasti se lyhentää elinikää.
Itse samasta kaupungista kotoisin.. surullinen uutinen :(
Leikkaamalla siskoni aneorysman pelasti hanen hengensa...nyt minulle sattuneen korkean hoitamattoman verenpaineen seurauksena,71 vuotiaana,olen niin kiitollinen elamasta Jumalalle,Han kuitenkin viime kadessa paattaa meidan elamastamme...!
Käytti samaa hiussuojaa koska työskenteli ymp maailmaa ja siinnsä myssyissä oli monenlaista lörpsäkettä, ei tuossa voi lainkaan alkaa huitoa silmiltä mitään pois.
Neurologia, ja kardiologia, ovat tieteenaloja joiden osaajia en voi kuin ihmetellä. Aivoja ja sydäntä operoidessa ollaan niin kertakaikkisen tärkeiden elimien "kimpussa* ja äärellä, että onhan se aivan uskomattoman mieletöntä kuinka joku kykenee ja osaa niitä käsitellä ja korjata, ei saa käsi kyllä täristä ei tippaakaan.
Juuri pari päivää sitten sain elämänkertansa luettua, oli aika pitkä jono sen saamisessa tuolta kirjastosta, n.8kk odotin kirjan saamista.
Kannattaa lukea!
RIP, olet J.H leposi ansainnut ja voimia läheisillesi, varsinkin 3 lapsellesi!
Hän operoi myös minulta kasvaimen aivoista. Itse en koskaan häntä tavannut operaation jälkeen, mutta oli soittanut äidilleni ja rauhoitellut että kaikki sujui hyvin.
Onkohan sukua edesmenneelle politiikko Herkku Hernesniemelle?
Maailma tarvitsisi lisää Hernesniemen kaltaisia, hyviä ja työlleen sekä potilailleen omistautuneita lääkäreitä.
Ihan oikeasti. Ihmisiä kuolee. Terveitäkin. Alkoholin ja lääkkeiden seurauksena.
Ei välttämättä koskenut häntä mutta mun mies kuoli näin.