Onko Netflix sun mielestä hitnansa arvoinen?
Niin, siinäpä kysymys otsikossa? En ole kokeillut.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
8€/kk ei omasta mielestä paha jos sen maksaa vaikka pari kertaa vuoteen.
elokuviin ja sarjoihin löytyy myös dubbaukset ja tekstit usealla kielellä, ihan kätevä kielten oppimiseen
8e/kk on 480p perunakuvalaatu eli voi katsoa puhelimella, mutta jos haluaa TV:stä katsoa full HD niin sehän on tuplasti kalliimpi 16e/kk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On, mutta mulla onkin britti-Netflix. Suomi Netflix on kai aika onneton, mutta senkin kai pystyy jotenkin kiertään salaamalla sijaintinsa ja ottaan jenkki tai brittiversion.
Ei taida sitten saada niihin suomenkielistä tekstitystä.
Joo, mä katson ilman tekstitystä.
netflixissä on aika hyvä valikoima aasialaisia sarjoja(saippuaa, actionia ja varmaan kauhuakin, mut niitä en katso :), pysytellyt lähes kokonaan näissä viimeiset 3 vuotta. Aina välillä yrittänyt katsoa jenkkisarjojakin, mutta ne jotenkin aiheuttaa enemmän puistatusta kuin viihdettä nykyään.
Vierailija kirjoitti:
On, mutta mulla onkin britti-Netflix. Suomi Netflix on kai aika onneton, mutta senkin kai pystyy jotenkin kiertään salaamalla sijaintinsa ja ottaan jenkki tai brittiversion.
HOW TO WATCH NETFLIX US OUTSIDE OF THE US?
Ei ole.
Noloa rahastusta kuvanlaadulla. "Jos et maksa tarpeeksi, et saa teräväpiirtotasoista kuvaa"... mikään muu suoratoistopalvelutarjoaja ei ole yhtä halpamainen tarjonnassaan. No, olen jättänyt Netflixin syrjään. Disney+ ja HBO tarjoavat parasta laatua samalla rahalla.