Onko Netflix sun mielestä hitnansa arvoinen?
Niin, siinäpä kysymys otsikossa? En ole kokeillut.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Netflix on yleensä muuten mt-ongelmaisten naisten ja autistien suosikki.
Huomannut saman. Katsovat sieltä Frendejä😆
Mun Netflixissä ei oo Frendejä, piti oikein tarkistaa äsken. HBO:lla vissiin on, kun se on aina siinä suosituimpien listalla.
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin heti treffeille naisen kanssa joka ei ole ikinä katsonut Netflixiä. Vielä kun ei olisi somessa..
Ei sun kanssa kukaan treffeille hlau :D saatanan incel hahaha
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin heti treffeille naisen kanssa joka ei ole ikinä katsonut Netflixiä. Vielä kun ei olisi somessa..
Olet somessa juuri nyt.
Jos rehellisiä ollaan, niin ei. Olen ollut tilaaja siitä lähtien kun palvelu ei ollut edes saatavilla Suomessa ja piti käyttää VPN palvelua välissä. Netflixin oma tuotanto on enimmäkseen halpaa kuraa ja siitä ei ole ollut korvaamaan lisensoituja sarjoja ja elokuvia. Tilannetta ei ole parantanut, että hankitaan amerikkalaisen kuran lisäksi, espanjalaista tai korealaista kuraa. HBO:lla tilanne on toinen, kun kuukausimaksu on alennuksen jälkeen 4,5 €. Lisäksi enimmäkseen HBO original sarjat ovat paljon laadukkaampia. Heilläkin toki nykyään on katalogissa kuraa laadun lisäksi. AppleTV:n sarjatkin ovat parempia kuin Netflixin ja palvelu maksaa 7,99 €. Prime video tippuu samaan kategoriaan kuin Netflix, Disneyn uustuotanto ei kiinnosta ja vanha materiaali on tullut nähtyä tai löytyy omasta elokuvakirjastosta.
Ainoa syy, miksi meillä on voimassa oleva Netflix tilaus on, että tytär käyttää sitä silloin tällöin, emmekä ole joutuneet vielä mustalle listalle.
Hyvät on Gossip Girl.ja Downton Abbey. Muuten potaskaa. Naiset voivat jostakin feministi ja, rodunvaihto jutusta tykätä mutta sisältöä niissä ei ole vain propagandaa.
Tainnut mennä taas kuukausi kun ei ole tullut avattuakaan flixiä. Maksan turhasta.
Ei kukaan täysijärkinen maksa siitä woke-paskasta.
Siinä ja siinä. Ei jos vertaa HBO:hon jonka sai tuossa joku aikaa sitten ikuiseen tarjoushintaan 4,99 €/kk.
Sanoisin, että suoratoistopalvelut ovat hintansa arvoisia. Pidän kuukauden netflixiä, sitten vaihdan amazon prime, hbo, ruutu+ jne, riippuen siitä, että mistä löytyy seuraava katsottava sarja. Joskus toki sama useamman kuukauden, jos vielä löytyy katsottavaa. En näe järkeä maksaa yhdestä jatkuvasti, kun tarjonta on sen verran heikkoa pidemmässä juoksussa.
Vierailija kirjoitti:
Sorry, olen jo varattu.
Ei ole. Uutuusleffat tulee ehkä viiden vuoden päästä valmistumisesta.
On, mutta mulla onkin britti-Netflix. Suomi Netflix on kai aika onneton, mutta senkin kai pystyy jotenkin kiertään salaamalla sijaintinsa ja ottaan jenkki tai brittiversion.
Mun mielestä on. Katson lähinnä vaan kauhuelokuvia sieltä.
Vierailija kirjoitti:
On, mutta mulla onkin britti-Netflix. Suomi Netflix on kai aika onneton, mutta senkin kai pystyy jotenkin kiertään salaamalla sijaintinsa ja ottaan jenkki tai brittiversion.
Ei taida sitten saada niihin suomenkielistä tekstitystä.
Vierailija kirjoitti:
Jenkkiversio on mennyt myös alas. Ei ollut mitään järkeä maksaa VPN:stä päälle, kun sisältö on enimmäkseen omia tuotantoja ja toimivuus epävarmaa. 10 vuotta sitten tilanne oli paljon parempi.
Mikään elokuvien suoratoistopalvelu ei ole hintansa arvoinen. Muutaman elokuvan katsoo ja se on siinä.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että suoratoistopalvelut ovat hintansa arvoisia. Pidän kuukauden netflixiä, sitten vaihdan amazon prime, hbo, ruutu+ jne, riippuen siitä, että mistä löytyy seuraava katsottava sarja. Joskus toki sama useamman kuukauden, jos vielä löytyy katsottavaa. En näe järkeä maksaa yhdestä jatkuvasti, kun tarjonta on sen verran heikkoa pidemmässä juoksussa.
Minustakin on fiksua pitää yhtä kerrallaan kuukausi pari, ja sitten vaihtaa toiseen.
Jos joku uusi (itseä kiinnostava) hittisarja tmv. sattuu tulemaan/olemaan toisessa palvelussa, ei se haittaa, maltan odottaa siihen kunnes on ko. suoratoiston vuoro tulla käyttöön.
Minulla on ehkä vähän rajoittunut maku, esim. Disney+ palvelusta en juuri löytänyt mitään katsottavaa, kun ei Star Warsit tai muut ole minun juttu, mutta muutama hyvä leffa ja sarja tuoltakin löytyi.
Ohis,
Mitä eroja noissa eri maiden Netflixeissä on?
Miksi niissä on eri sisällöt, ja miksi muiden maiden versiot parempia?
Ei enää. Ota amazon prime 6€/kk mielummin.
kunnon öyhöjuntin aivo-oksennusta. mutta mitäpä vois vauva-palstan käyttäjältä odottaa, kaikkialta muualta permabannattu