Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kela ei myöntänyt toimeentulotukea koska asiakas voi voittaa lotossa tulevaisuudessa :D

Vierailija
26.06.2023 |

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000009679373.html

Laillisuusvalvoja puuttui asiaan.

:D

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisyyslaskenta ei kuulu Kelan virkailijoiden vahvuuksiin.

Vierailija
2/35 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin joku Kelassa työskentelevä ennustaja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan setäkin olla täti. Todellisuudessa noi asiat ovat niin kuin katsotaan.

Vierailija
4/35 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kela tekee aina tuota, ennustelee väärin tulevaisuuden tulot.

Piti kerran lopettaa osa-aikatyö sen takia, kun Kela ennusteli yhden kuukauden isompien työtuntien määrällä, että työ jatkuisi samoilla työtunneilla eteenpäin, vaikka todistin, että se oli kertaluontoinen lisätyö.

Vierailija
5/35 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

järkyttävää osaamattomuutta ja pahuutta tehdä tollaisia mielivaltaisia päätöksiä.samalla lailla sairaan ihmisen väitetään kelan papereissa olevan terve.asiakirjaväärentämistä tollanen on.

Vierailija
6/35 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lotossa? Artikkelissa ei puhuta siitä. Ja kyllä olen samaa mieltä KELAN kanssa, että jos on varaa uhkapelailla toimeentulotuella, niin silloin on saanunt liikaa tukia.

Vierailija
7/35 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä että tuollaista kela lähtee arvioimaan. Siellä on kyllä kaikenlaista virkailijaa,kokemusta on.

Vierailija
8/35 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lotossa? Artikkelissa ei puhuta siitä. Ja kyllä olen samaa mieltä KELAN kanssa, että jos on varaa uhkapelailla toimeentulotuella, niin silloin on saanunt liikaa tukia.

Vähän myös epäilen onko oikeasti kyse uhkapelistä vai jostain pimeästä työstä tulleista tuloista. Tuo yksityinen avustus erityisesti kalskahtaa korvaan.

Vierailija
9/35 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta hei, kelassahan on lääkäreitä jotka saavat sairaat työkykyisiksi!

Vierailija
10/35 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain apinoitako ne palkkaa? Millä paikkakunnalla käsitellään toimeentulohakemukset?

Vierailija
11/35 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

asiakas saa käyttää tttuen mihin haluaa se on hänen oma asiansa. Voiton voi myös saada eurollakin eli ei se nyt paljon ole.

Vierailija
12/35 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän myös epäilen onko oikeasti kyse uhkapelistä vai jostain pimeästä työstä tulleista tuloista. Tuo yksityinen avustus erityisesti kalskahtaa korvaan.

äiti varmaan avustanut lastaan

Vierailija
13/35 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan typerää niiden toiminta, mun mielestä tulojen arviointi ja tarvittaessa tukien peruminen on asiakkaan vastuulla. 

Vierailija
14/35 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

asiakas saa käyttää tttuen mihin haluaa se on hänen oma asiansa. Voiton voi myös saada eurollakin eli ei se nyt paljon ole.

Kyseessä on meidän verorahat. Ok, VOIN ymmärtää alkoholin, tupakit ja roskaruoat. Mutta uhkapelailu? Se menee nyt yli eikä tämmöinen pitäisi olla sallittua jos saa toimeentulotukea. Nekin pelatut rahat oltaisiin voitu vaikka käyttää työllistymisen edistämiseen vaikka epäsuorin reitin kuten vaikkapa ostamalla kerrankin vihanneksia kaupasta eikä vaan maleksia päihtyneenä ähkyssä pelaten tuplapottia.

Vierailija
15/35 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. muutamalla eurolla lottoa niin sun mielestä tuet pois, just.

Vierailija
16/35 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä on meidän verorahat. Ok, VOIN ymmärtää alkoholin, tupakit ja roskaruoat. Mutta uhkapelailu? Se menee nyt yli eikä tämmöinen pitäisi olla sallittua jos saa toimeentulotukea. Nekin pelatut rahat oltaisiin voitu vaikka käyttää työllistymisen edistämiseen vaikka epäsuorin reitin kuten vaikkapa ostamalla kerrankin vihanneksia kaupasta eikä vaan maleksia päihtyneenä ähkyssä pelaten tuplapottia.

Sulla ei ole nyt kaikki kotona, raukka pieni.

Vierailija
17/35 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan setäkin olla täti. Todellisuudessa noi asiat ovat niin kuin katsotaan.

Onko se se jormanainen?

Vierailija
18/35 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilys ei ole todiste

Vierailija
19/35 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen kai päättää miten toimeentulotukensa käyttää. Kelan tehtävä ei ole ennustaa eikä moralisoida tuensaajan rahankäyttöä.

Vierailija
20/35 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kela voisi jokaiselle toimeentulotukea saavalle tehdä ja maksaa yhden lottorivin, niin sitten kun tulee suuria voittoja, niin ei tarvitse maksaa toimeentulotukea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi